Gå til innhold

Homofili hva er dine synspunkter


Anbefalte innlegg

Nei, er ikke kristen, men er imot homofili..

Du er ikke kristen men du bruker Gud som argument mot homofili? Hva er den egentlige grunnen til at du er i mot homofili da? Er det rett og slett det at du syns tanken på to menn sammen er ekkelt? Som jeg spurte tidligere, er det kun når det er to menn det er ekkelt eller er det greit med to sexy jenter som koser seg?

 

Enten er du prinsipielt i mot homofili eller så syns du det er ekkelt med to menn sammen. Hva er det egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er imot homofili...

 

Hvis det hadde vært slik at gud hadde tillat homofili,

hadde han ikke lagd utover tiss på guttene , og innover tiss på jentene...

Driver ikke med romperytteri eller!

 

Generasjoner blir ført videre mellom en kvinne og en mann...

Og hva i alle dager har gud med saken å gjøre? Hvordan vet du om gud tillater det eller ei? Såvidt jeg vet har han ikke sagt noe verken for eller mot ;)

Jeg er 99% sikker på at det står en plass i bibelen at "menn skal ikke elske menn"..

Selfølgelig, hvis man tror at Bibelen er Guds ord da..

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke homofili er riktig!

Det har ingen forskjell mellom kvinner eller menn, like ekkelt begge veier..

Synes det ikke er på sinn plass at to individer av samme kjønn skal utføre samleie.

Hadde det tatt seg ut at menn plutselig skulle begynt å føde ut av rævsprekker?(Beklager utrykket)

Det bare kvinner som skal føde, og menn skal insamenere(leif) med sin kostbare sæd.

 

You see?

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke homofili er riktig!

Det har ingen forskjell mellom kvinner eller menn, like ekkelt begge veier..

Synes det ikke er på sinn plass at to individer av samme kjønn skal utføre samleie.

Hadde det tatt seg ut at menn plutselig skulle begynt å føde ut av rævsprekker?(Beklager utrykket)

Det bare kvinner som skal føde, og menn skal insamenere(leif) med sin kostbare sæd.

 

You see?

Du fortsetter å motsi deg selv. Hva er det du egentlig mener? At sex er til for å få barn? Er det feil å ha sex uten tanken om at man skal få barn da? For i såfall er jeg en synder av verste sort.

 

Hvorfor du trekker inn fødsler skjønner jeg heller ikke. Det er ikke akkurat slik at menneskearten holder på å dø ut og alle få barn er det vel?

 

Jeg syns det er trist at du syns det er ekkelt når to mennesker er glade i hverandre. Kjærlighet er vakkert uansett syns jeg og jeg ville aldri trakke på folk på den måten.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg gidder å diskutere med deg, egentlig. Men det hele koker ned til at det ikke er din sak. Hva to menn eller kvinner velger å gjøre på soverommet er akkurat like mye din sak som hva dine foreldre eller naboer velger å gjøre på soverommet. At det ikke blir barn av homsesex er intet argument, det blir ikke barn av størsteparten av all sex uansett, og om du har et problem med det, burde du seriøst revurdere ditt syn på sex. Det at du skal bestemme hva ANDRE skal ta seg til er meg ganske uforståelig, egentlig.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke jeg gidder å diskutere med deg, egentlig. Men det hele koker ned til at det ikke er din sak. Hva to menn eller kvinner velger å gjøre på soverommet er akkurat like mye din sak som hva dine foreldre eller naboer velger å gjøre på soverommet. At det ikke blir barn av homsesex er intet argument, det blir ikke barn av størsteparten av all sex uansett, og om du har et problem med det, burde du seriøst revurdere ditt syn på sex. Det at du skal bestemme hva ANDRE skal ta seg til er meg ganske uforståelig, egentlig.

Jepp..

Vi er født med fri vilje :roll:

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke jeg gidder å diskutere med deg, egentlig. Men det hele koker ned til at det ikke er din sak. Hva to menn eller kvinner velger å gjøre på soverommet er akkurat like mye din sak som hva dine foreldre eller naboer velger å gjøre på soverommet. At det ikke blir barn av homsesex er intet argument, det blir ikke barn av størsteparten av all sex uansett, og om du har et problem med det, burde du seriøst revurdere ditt syn på sex. Det at du skal bestemme hva ANDRE skal ta seg til er meg ganske uforståelig, egentlig.

Jepp..

Vi er født med fri vilje :roll:

Den er jeg enig i... Alle er født med fri vilje!

 

Men spørsmålet var hva jeg syntes, jeg er ikke for homofili...

Lenke til kommentar
Er ikke emne:

Homofili hva er dine synspunkter

 

Var det ikke mine synspunkter jeg ga?

Ja, og vi reagerer på dem. Ser ikke problemet.

 

Synes det er synd at homofile skal føle seg tråkket på og diskriminert av slike som deg. Det er rett og slett mobbing.

Mobber jeg homofile?

Sier jeg: Dra deg unna, din homofil?

 

For ditt syn, så omgås jeg homofile... Og det har jeg ingen problemer med!

 

Men nok en gang, jeg er imot homofili...

Lenke til kommentar
Nei, er ikke kristen, men er imot homofili..

Lett å si at du er i mot homofili uten å utdype hvordan. Er det en annen måte å si at du ikke liker homofile, eller vil du ha en lov som forbyr homofil praksis?

 

Og jeg respekterer deres meninger, så respekter mine!

Vi, eller hvertfall jeg, respekterer dine meninger. Vi stiller kun spørsmål for å få deg til å utdype hvorfor, i hvilken grad mv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...