TLZ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Ja, men det er fortsatt ikke naturlig. Flesteparten av dyrene driver ikke med homofili (med untak av noen dverg aper) Jeg vet godt at det finnes homofili i dyreverden, men dette er et fåtall av dyrene. Har du dokumentasjon på dette? Forøvrig så må eg legge til det har blitt forsket litt på slikt. Nå er ikke dette noe som har blitt fastslått da det ikke har blitt forsket så mye på, men de har blitt funnet ut at det er mye som tyder på at homofili er naturens eget "middel" imot overpopulasjon. jeg tennes av begge kjønn. noen som har noe problem med det? Jeg syns det er grisekvalmt,noen som har noe problem med det? Så lenge du ikke lar det går utover slike folk. Fks. Eg synes Backstreet Boys er 'grisekvalme' og lager elendig musikk men har ennda ikke gått inn for å trakkasere dem og slå dem. (slikt som har skjedd med en del homofile. ) Endret 21. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
starfish Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Og til de som sier "Det er ikke naturlig, man har sex for å få barn" - hva med heterofile som har sex med kondom? Er det noe feil med dem og? Å mislike homofile er kristent vissvass. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Og til de som sier "Det er ikke naturlig, man har sex for å få barn" - hva med heterofile som har sex med kondom? Er det noe feil med dem og? Å mislike homofile er kristent vissvass. Tja, tror ikke man må være kristen for å mislike homofile, det der er en svært generaliserende påstand. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Og til de som sier "Det er ikke naturlig, man har sex for å få barn" - hva med heterofile som har sex med kondom? Er det noe feil med dem og? Å mislike homofile er kristent vissvass. Tja, tror ikke man må være kristen for å mislike homofile, det der er en svært generaliserende påstand. Tror ikke han sa noe om at man måtte være kristen for å mislike homofile, det var vel heller en kommentar om at påstanden: homofili er unaturlig er kristent "vissvass". Det er selvsagt andre som bruker denne påstanden, men den blir jo ofte brukt av kristne så jeg skjønner jo hva han mener. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 jeg tennes av begge kjønn. noen som har noe problem med det? Jeg syns det er grisekvalmt,noen som har noe problem med det? Ingen problemer med det nei, men for debattens skyld kunne det vært interessant å høre hva du reagerer på. Er det fysiske handlinger som blir utført mellom homofile par? Er det det at to av samme kjønn kan være glad i hverandre? Er det kun med to menn det er kvalmt eller er to kvinner like ille? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det blir litt ulike forskjeller her vil jeg si. Lesber som er feminime og pene reagerer ikke jeg noe negativt på, men når en lesbe har et manneaktig vesen virker det straks mer vemmelig. Samme med menn som har skiftet kj. til kvinne. Er det forresten noen kvinner som har skiftet til mann..? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det blir litt ulike forskjeller her vil jeg si. Lesber som er feminime og pene reagerer ikke jeg noe negativt på, men når en lesbe har et manneaktig vesen virker det straks mer vemmelig. Hvorfor det? Og hvis en heterofil kvinne er manneaktig? Er det like vemmelig? Er dette bare et utslag av god gammeldags manns-sjåvinisme? Eller hva med en feminin men heterofil mann...? Samme med menn som har skiftet kj. til kvinne. Hvordan ser du det på dem? Menn som har skiftet kjønn vil vel understreke sine feminine sider, og gir vel sjelden uttrykk for et "manneaktig" vesen. Eller et det bare vemmelig hvis de forteller at de har gjort det? Er det forresten noen kvinner som har skiftet til mann..? Ja. Og det har ingenting med homofili som legning (om vi antar at det er en legning) å gjøre. Tvert imot ønsker de å leve i et heterofilt samliv. De skifter kjønn fordi de ikke trives med sitt eget, ikke fordi de trives med andre av samme kjønn... Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 jeg tennes av begge kjønn. noen som har noe problem med det? Jeg syns det er grisekvalmt,noen som har noe problem med det? Ingen problemer med det nei, men for debattens skyld kunne det vært interessant å høre hva du reagerer på. Er det fysiske handlinger som blir utført mellom homofile par? Er det det at to av samme kjønn kan være glad i hverandre? Er det kun med to menn det er kvalmt eller er to kvinner like ille? Det er den seksuelle handlingen,jeg finner motbydelig.At to gutter er glad i hverandre er greit det,men syns det er ekkelt allikevel.Bifile gutter får jeg kalde grøss nedover ryggen av å tenke på,æsj. At bifile og lesbiske jenter ikke er så ekkelt å tenke på,er fordi kvinnekroppen kan være meget pen å se på.Det er for min del kvinnekroppen jeg tenner på i en lesbescene,ikke det at de er lesbiske.Men hadde dama vært utro,hadde det vært like ille om det var jente eller gutt,hun var utro med. Har selv en lesbisk og en homofil i familien,de er heldigvis ikke så fjollete og tåplige,som de ekstremt skeive og PR-kåte man ser i mediene. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har selv en lesbisk og en homofil i familien,de er heldigvis ikke så fjollete og tåplige,som de ekstremt skeive og PR-kåte man ser i mediene. Er det homofile som er pr-kåte du har noe imot, eller er det pr-kåte mennesker generelt sett? Er det værre å være pr-kåt og homofil enn bare pr-kåt? Det finnes nok av heterofile som gjør mye "motbydelige seksuelle handlinger". Hvorfor finner du da ikke heterofile generelt sett som grisekvalmt, slik som du gjør homofile? Homofile som ikke har sex, er det greit, er det det du sier? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Nå er dette min egen opplevelse som ganske enkelt ikke kan hjelpes for En venn av meg er sjømann. Han kjenner en homofil som har vært kokk ombord på båten tidligere. Han bor der i nærheten, og er av og til innom. Han kom ofte ombord med gutter med seg når de var i land et sted er det blitt fortalt om. Hadde jeg vært ombord på den båten, hadde jeg hatt store aversjoner mot å spise maten han laget. Dette er ikke et valg, har alltid opplevd det motbydelig, sånn er det bare Det blir litt ulike forskjeller her vil jeg si. Lesber som er feminime og pene reagerer ikke jeg noe negativt på, men når en lesbe har et manneaktig vesen virker det straks mer vemmelig. Hvorfor det? Og hvis en heterofil kvinne er manneaktig? Er det like vemmelig? Er dette bare et utslag av god gammeldags manns-sjåvinisme? Eller hva med en feminin men heterofil mann...? Samme med menn som har skiftet kj. til kvinne. Hvordan ser du det på dem? Menn som har skiftet kjønn vil vel understreke sine feminine sider, og gir vel sjelden uttrykk for et "manneaktig" vesen. Eller et det bare vemmelig hvis de forteller at de har gjort det? Er det forresten noen kvinner som har skiftet til mann..? Ja. Og det har ingenting med homofili som legning (om vi antar at det er en legning) å gjøre. Tvert imot ønsker de å leve i et heterofilt samliv. De skifter kjønn fordi de ikke trives med sitt eget, ikke fordi de trives med andre av samme kjønn... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ja, han hadde helt sikkert rørt i maten med tissen sin. Full av bæsj. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Nå er dette min egen opplevelse som ganske enkelt ikke kan hjelpes for En venn av meg er sjømann. Han kjenner en homofil som har vært kokk ombord på båten tidligere. Han bor der i nærheten, og er av og til innom. Han kom ofte ombord med gutter med seg når de var i land et sted er det blitt fortalt om. Hadde jeg vært ombord på den båten, hadde jeg hatt store aversjoner mot å spise maten han laget. Dette er ikke et valg, har alltid opplevd det motbydelig, sånn er det bare Det der må være det mest latterlige jeg har hørt på lenge. Fordi folk er homofil, og siden alle homofile mennesker har rare sexvaner så spermer de i melka og legger kjønnshår i kjøttdeigen? Maken til ren idioti spør du meg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ja, han hadde helt sikkert rørt i maten med tissen sin. Full av bæsj. ... For ikke å snakke om hvordan han banker flatbiffen... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jo høres veldig dumt ut, enig i det men assosiasjoner som dukker opp og er der er ikke lett å komme unna Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg har en homofil onkel og han har en samboer og de bor nå i oslo, men jeg tviler da ikke på maten hvis de er på besøk... Jeg er ukonfortabel med at de kanskje har sex samme ja, men jeg tviler da ikke på maten.. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Nå er dette min egen opplevelse som ganske enkelt ikke kan hjelpes for En venn av meg er sjømann. Han kjenner en homofil som har vært kokk ombord på båten tidligere. Han bor der i nærheten, og er av og til innom. Han kom ofte ombord med gutter med seg når de var i land et sted er det blitt fortalt om. Hadde jeg vært ombord på den båten, hadde jeg hatt store aversjoner mot å spise maten han laget. Dette er ikke et valg, har alltid opplevd det motbydelig, sånn er det bare Det der må være det mest latterlige jeg har hørt på lenge. Fordi folk er homofil, og siden alle homofile mennesker har rare sexvaner så spermer de i melka og legger kjønnshår i kjøttdeigen? Jeg kjenner ei dame som er tannlege, og jeg veit hun liker analsex. "Om pasientene dine visste hvor de fingra har vært..." sa jeg til henne en gang. Hun lo bare. Det er helt naturlig å ha avesjoner mot ting man synes er ekle, enten det er snakk om homsesex (som man gjerne ser for seg ofte innbefatter rompehull) eller edderkopper. Men vi får håpe de fleste kokker er flinke til å vaske hendene, og skure neglene. Endret 22. mars 2005 av JBlack Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ja, han hadde helt sikkert rørt i maten med tissen sin. Full av bæsj. ... For ikke å snakke om hvordan han banker flatbiffen... Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ingenting imot homofile, så lenge de holder det til en viss grad for seg selv. Innenfor folkeskikkens grenser... Kjenner flere homofile, noen har jeg et kjempegodt forhold til. Andre klarer jeg bare ikke, fordi de fniser mer enn 13 år gamle jenter på syretrip. Det jeg har noe imot er de syke syke menneskene som tror de må oppføre seg som 13 år gamle jenter fordi de er homofile. De er feilvare, og burde bli sendt tilbake dit de kom fra. Feilen med mange homser at de ikke bare er homser, men må gjøre en livsstil ut av det. Som sigøynere. Noen klarer jo ikke dra på byen uten å dra på homsested for eksempel... Ever. Da har det jo gått litt langt. Og hvorfor så svake håndledd, gutta? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg kjenner ei dame som er tannlege, og jeg veit hun liker analsex. Tør jeg i det hele tat spørre hvordan du vet dette Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ja, han hadde helt sikkert rørt i maten med tissen sin. Full av bæsj. Det er matrester,han helt sikkert har "rørt" i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg