Gå til innhold

Homofili hva er dine synspunkter


Anbefalte innlegg

Hvem har sagt at en pedofil MÅ voldta et barn for å få seg noe?

Tror du misforsto innlegget mitt for det var akkurat det jeg stilte spørsmålstegn til også der det er faktisk slik at pedofile ikke nødvendigvis voldtar, men ja det finnes også de som gjør det, samme med heterofile menn finns det som ikke voldtar kvinner og det finns de som gjør det, gjør jo ikke akkurat heterofile så veldig mye mer annerledes enn pedofile i sånn måte

Endret av PureJoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fetisj er seksuell fokusering på et spesielt objekt/materiale eller kroppsdel. (Hvis jeg ikke tar feil.)

 

Legning er hvem man tiltrekkes og forelsker seg i.

 

Mao: Homofili er legning.

 

 

Hvem har sagt at en pedofil MÅ voldta et barn for å få seg noe?

Tror du misforsto innlegget mitt for det var akkurat det jeg stilte spørsmålstegn til også der det er faktisk slik at pedofile ikke nødvendigvis voldtar, men ja det finnes også de som gjør det, samme med heterofile menn finns det som ikke voldtar kvinner og det finns de som ikke gjør det, gjør jo ikke akkurat heterofile så veldig mye mer annerledes enn pedofile i sånn måte

6189580[/snapback]

Poenget ditt er at voldtekt er feil uansett hvem som blir voldtatt? (Og at det voldtekten som gjør det feil.)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Fetisj er seksuell fokusering på et spesielt objekt/materiale eller kroppsdel. (Hvis jeg ikke tar feil.)

 

Legning er hvem man tiltrekkes og forelsker seg i.

 

Mao: Homofili er legning.

 

 

Hvem har sagt at en pedofil MÅ voldta et barn for å få seg noe?

Tror du misforsto innlegget mitt for det var akkurat det jeg stilte spørsmålstegn til også der det er faktisk slik at pedofile ikke nødvendigvis voldtar, men ja det finnes også de som gjør det, samme med heterofile menn finns det som ikke voldtar kvinner og det finns de som ikke gjør det, gjør jo ikke akkurat heterofile så veldig mye mer annerledes enn pedofile i sånn måte

6189580[/snapback]

Poenget ditt er at voldtekt er feil uansett hvem som blir voldtatt? (Og at det voldtekten som gjør det feil.)

6189587[/snapback]

Ja, exactly :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har fullstendig forståelse for, og aksept for, kjærlighet mellom mennesker uavhengig av kjønn. Det jeg ikke tåler eller aksepterer er sex mellom to parter av samme kjønn.

 

Dette er stikk i strid med naturens gang og det er galt. Samme hvordan du snur og vender på det. Hvis resultatet av en parring ikke kan ende i barn (ikke prøv å dra det over på "hva med sterile?" og slikt piss) så er det feil.

 

Kort fortalt:

 

Homo kjærlighet - Ja, go ahead.

Homo sex - Nei, det er feil.

Lenke til kommentar
I moderne tid har dette blitt mer og mer allment vanlig.

 

Hva synes dere om det?

 

Jeg leste bare første innlegg og ikke de 34 andre sidene med poster (må tro hvorfor?).

 

Mener ganske konkret at jeg svarte på spørsmålet som ble stilt. Jeg kan ikke holdes til last for hva en tråd utviklet seg til å være.

 

-Jan Fenris

 

EDIT:

 

Og du var hysterisk morsom :p (Tok den litt sent, hehe)

 

Stemmer nok FrP ja, men av helt andre grunner enn du skulle tro :)

Endret av Hrafnir
Lenke til kommentar
Dette er stikk i strid med naturens gang og det er galt. Samme hvordan du snur og vender på det. Hvis resultatet av en parring ikke kan ende i barn (ikke prøv å dra det over på "hva med sterile?" og slikt piss) så er det feil.

Med andre ord: Sex der formålet ikke er å få barn er "stikk i strid med naturens gang", og det er galt i følge deg. Kondom har du ikke noe til overs for. P-piller er satans verk. Og så videre.

 

Og ikke kom her og prøv å sikre deg mot at folk plukker på argumentasjonen din.

Lenke til kommentar

Mine tanker om homofili;

 

Normalt, ja.

 

Det finnes mennesker som liker å bli tatt, og de som liker å ta. Mellom kvinner og menn blir dette altfor vanlig, så derfor gjør de det med samme kjønn.

 

Den ene parten ønsker å regjere mens den andre vil underkastes. Der drar jeg mine konklusjoner fra dyreverden hvor det ofte skjer at en dominerende hann tar å knuller en annen hann for å vise hvem som er sjefen.

Lenke til kommentar
Mine tanker om homofili;

 

Normalt, ja.

 

Det finnes mennesker som liker å bli tatt, og de som liker å ta. Mellom kvinner og menn blir dette altfor vanlig, så derfor gjør de det med samme kjønn.

 

Den ene parten ønsker å regjere mens den andre vil underkastes. Der drar jeg mine konklusjoner fra dyreverden hvor det ofte skjer at en dominerende hann tar å knuller en annen hann for å vise hvem som er sjefen.

6207059[/snapback]

Så likeverdige ekteskap hvor partene bytter på å dominere, det eksisterer ikke?

Lenke til kommentar

Sex er nytelse og kan sikkert nytes på tvers av kjønn. Det er uansett en viss forskjell mellom sex mellom mann og kvinne, og mann og mann.

 

Jeg er ikke homo, men respekterer vel egentlig de som er det. Jeg kan ikke akkurat si at jeg forstår tanken på at noen gutter liker å få ting oppi rumpen, men noe kos må jo de også ha. Jeg liker å få ting ut istedenfor.

Lenke til kommentar

Har ikke noe imot homofile. Hva dem gjør er dems buisness. Kjenner flere som er homofile (inkludert nær slektning) og føler jeg har et rimelig normalt forhold til det.

 

Men på den annen side så synes jeg selve tanken på å være intim med en mann er vemmelig. Dette er min menining og hvis noen synes jeg er trangsynt så værsågod. Jeg ville ikke likt å bli kalt homofil.

Lenke til kommentar
Jeg har fullstendig forståelse for, og aksept for, kjærlighet mellom mennesker uavhengig av kjønn. Det jeg ikke tåler eller aksepterer er sex mellom to parter av samme kjønn.

 

Dette er stikk i strid med naturens gang og det er galt. Samme hvordan du snur og vender på det. Hvis resultatet av en parring ikke kan ende i barn (ikke prøv å dra det over på "hva med sterile?" og slikt piss) så er det feil.

 

Kort fortalt:

 

Homo kjærlighet - Ja, go ahead.

Homo sex - Nei, det er feil.

6206039[/snapback]

Det er også andre ting som går imot naturens gang men blir fortsatt utført, hvorfor skal vi holde tilbake homofile da?

Og hvorfor skal vi egentlig følge naturens gang i alle saker hvor faktisk vi har kommet så langt at vi er i 2006 der naturens gang har veldig lite å si om det er galt eller riktig

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe hat eller mislikelse mot homofile. Jeg vil ikke ta et steg bak om han vil ta meg i hånden eller få kaldsvette om han klapper meg på ryggen og sier "godt jobba". Men homofili i seg selv virker unaturlig. Sier ikke at kjærlighet mellom to av samme kjønn burde vært ulovlig. Unaturlig er det, men for all del det skader ikke meg. Homofil sex er nå også greit så lenge jeg slipper å høre om det og se det. Den dagen jeg hører to homofile utveksle helgens erotiske affærer bak meg i bussen så går jeg helt frem og tar opp Mp3-spilleren. Igjen fordi det er unaturlig og virker avskrekkende for meg som heterofil. Og for de som lurte, ja det gjelder lesbesex også.

 

Men begynner de å blande barn inn i bildet og skal prøve å fungere som mor og far, mamma og pappa, oppdra et uvitende barn med blanke ark fra starten av, da ser jeg rødt! Hvorfor skal et lite barn vokse opp i den tro om at mann+mann og kvinne+kvinne er naturens gang? Det er det aldeles IKKE. Det er noen voksne menneskers valg. Vi andre voksne kan godta det, men et lite barn skal ha muligheten til å vokse opp uten å bli forvirret av noe sånt. Jeg synes synes ærlig talt synd på homofile par som har så lyst på barn. Det er jo som hvilket som helst annet barn. Min mening er bare at barna som skal vokse opp er viktigst. Mulig at homofile alltid har vært en del av menneskeheten og at noen synes det nå er på tide å akseptere fullt ut, men det annullerer ikke det faktum at det prinsippet homofili trosser sterkt.

 

 

Slik fungerer naturen, om noen lurer på det:

 

----> + O = JA

----> + <----- = NEI

O + O = NEI

Lenke til kommentar
Heterofil sex for å reprodusere: Ja

Homofil sex, oralsex, analsex, runking, fingring, kosing, kyssing, sex med kondom, P-pille/sprøyte eller annen form for beskyttelse, sex med et sterilt menneske: IMOT NATUREN.

6209463[/snapback]

 

Jeg er tilhenger av tanken at ingenting kan være imot naturen, fordi vi er "skapt" av naturen. Derfor kan jeg argumentere at alle vi er skapt perfekt, med tanke på at alle vi spiller en rolle i den videre utviklingen. Vi utviklet inteligens som igjen gjorde at vi utviklet kondomer, og da er det ikke imot naturen at vi bruker dem. Det kan nesten sies at naturen utviklet kondomer gjennom oss.

 

PS: Det samme kan sies om homofile hvis det hadde vært imot naturen, hadde de nok ikke eksistert i dag men fordi de gjør det er det helt naturlig.

Endret av aleh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...