warpig Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 INGEN nytte for samfunnet. Det hemmer da befolkningsveksten i verden. Lenke til kommentar
fruktpastille Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Jeg er enda usikker på om homofili er en "fetisj" eller en legning. Endret 25. mai 2006 av fruktpastille Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Nekrofile burde ha rett til å gifte seg og adoptere barn! 6177408[/snapback] Hvis du er nekrofil skjender du et lik og noens næremeste da, kommer ikke helt i samme bane som å elske en av samme kjønn... 6178913[/snapback] Hva i HELVETTE snakker dere om? "Folk skal behandles likt..." Da er det snakk om å behandle en nekrofil eller en pedofil som et "vanlig" menneske. Behandler du en pedofil som et "normalt" menneske f.eks? Hadde jeg visst om en pedofil her i nærheten hadde jeg dratt med meg noen folk og banka livskiten ut av han med det samme. Homofili er ikke riktig. Det er ikke sunt for noen og de er til INGEN nytte for samfunnet. 6179024[/snapback] Snakker jeg med "magnhild" nå? Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Nei.. Og hvis det var en "spøk", så tok jeg den ikke. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Da er det snakk om å behandle en nekrofil eller en pedofil som et "vanlig" menneske. Behandler du en pedofil som et "normalt" menneske f.eks? Hadde jeg visst om en pedofil her i nærheten hadde jeg dratt med meg noen folk og banka livskiten ut av han med det samme. Siden du ser på pedofili og homofili så likt... Hvis to homofile menn var i nærheten av deg, ville også dratt med det noen folk og banka livskiten ut av dem med det samme? Homofili er ikke riktig. Det er ikke sunt for noen og de er til INGEN nytte for samfunnet. På hvordan måte er det usunt å være homofil? Mener du at homofile er unyttige for samfunnet, eller at homofili er unyttig for samfunnet? Hvis sistnevnte.. på hvordan måte? S, Endret 25. mai 2006 av Svankmajer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Nei.. Og hvis det var en "spøk", så tok jeg den ikke. 6179261[/snapback] Sorry mac! Det var ikke en spøk. intensiteten i språkbruket ditt minner om en destruktiv hyperaktiv Veasel som har forurenset miljøet på forumet tidligere. Lenke til kommentar
AP-bastion Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Nekrofile burde ha rett til å gifte seg og adoptere barn! 6177408[/snapback] Hvis du er nekrofil skjender du et lik og noens næremeste da, kommer ikke helt i samme bane som å elske en av samme kjønn... 6178913[/snapback] Hva i HELVETTE snakker dere om? "Folk skal behandles likt..." Da er det snakk om å behandle en nekrofil eller en pedofil som et "vanlig" menneske. Behandler du en pedofil som et "normalt" menneske f.eks? Hadde jeg visst om en pedofil her i nærheten hadde jeg dratt med meg noen folk og banka livskiten ut av han med det samme. Homofili er ikke riktig. Det er ikke sunt for noen og de er til INGEN nytte for samfunnet. 6179024[/snapback] Nå er det forskjell på folk som er pedofile som liker-liker barn og de som liker-liker barn i den grad at de tyr til overgrep, dine argumenter er direkte usaklige, det fins nemlig menn HETEROFILE menn som voldtar kvinner også, skal du gå å lete etter heterofile menn også da eller? Å dra inn pedofili inn i denne debatten er bare dumt, hvis man skal bruke pedofile forbrytere som et argument mot at helt vanlige og snille homofile menn eller lesbiske kvinner skal få samme rettigheter som heterofile er det noe galt med denne debatten! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Homofili er ikke riktig. Det er ikke sunt for noen og de er til INGEN nytte for samfunnet. Homofile produserer i hvertfall ingen flere barn til denne overpopulerte planeten, i tillegg så kan de(hvis de hadde muligheten til det) oppdra unger som ellers ikke hadde hatt foreldre. Hvis det ikke teller som samfunnsnyttig så vet ikke jeg. Uansett, det er MYE som er VELDIG usamfunnunyttig men som likevel er lov... så argumentet ditt er i utgangspunktet helt på tryne. Hvorfor er homofili feil? (Regner med at du mener det er moralsk/etisk feil og snakker ikke sånn nøytral "feil" fra naturens side...) Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Det er ikke sunt for noen Hva er usunt med å være homofil? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 På en måte tror jeg vi er mer enige enn vi var klar over. Som du selv skriver så kan det sammenlignes med impotens, som er et handikap. Hovedpoenget mitt i det første innlegget her var at det faktisk kan sammenlignes med å være handicappet homofili ikke vil være "idealmennesket som tenkt fra naturens side". Men som du sier selv, et vanskelig emne å diskutere, så tror jeg lar det ligge.Bare husk at poenget mitt med mitt første innlegg var å peke på at Nemo} sa at det var helt feil å si noe om at homofili ikke var 100% naturlig, og absolutt ikke ville assosieres med handikappede. 6165783[/snapback] Jeg formulerte det kanskje ikke klart nok da jeg sa at disse "feilene" slettes ikke er feil i det hele tatt. Det har med evolusjon å gjøre, og vi forandrer oss hele tiden. Det er ikke et idealmenneske, fordi vi vil aldri nå et nivå hvor vi ikke vil forandre på oss lenger. Det vil aldri eksistere et perfekt eksemplar av noe som helst, fordi det er ingenting som heter "perfekt". Det blir som å si at noen som er skeivhendt er handikappet, eller en som har en spesiell hårfarge. Det er snakk om avvik, ikke feil. For å si det på en annen måte; gjennomsnittsmennesket er ikke et geni. Vi kaller ikke det å være et geni for et handikap. Det finnes positive, negative og nøytrale avvik, og homofili er bare en annen ting å være. Den beste måten å bevise at homofili ikke er en feil, er det at homofili ikke vil forandre på sin legning (med unntak av de som sliter med å bli godkjent av de som kaller det en feil). BonFireMan: Enestående innlegg fra din side. Bevis for meg at heterofile mennesker er mer produktive enn homofile, eller at homofile er mindre nyttig for samfunnet, så skal jeg kjøpe deg en is. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg formulerte det kanskje ikke klart nok da jeg sa at disse "feilene" slettes ikke er feil i det hele tatt. Det har med evolusjon å gjøre, og vi forandrer oss hele tiden. Det er ikke et idealmenneske, fordi vi vil aldri nå et nivå hvor vi ikke vil forandre på oss lenger. Det vil aldri eksistere et perfekt eksemplar av noe som helst, fordi det er ingenting som heter "perfekt". Det blir som å si at noen som er skeivhendt er handikappet, eller en som har en spesiell hårfarge. Det er snakk om avvik, ikke feil. 6180561[/snapback] Problemet ved å kalle dette avvik, unaturlig og lignende er jo at det stadig dukker opp, både hos mennesker og hos dyr... BonFireMan: Enestående innlegg fra din side. Bevis for meg at heterofile mennesker er mer produktive enn homofile, eller at homofile er mindre nyttig for samfunnet, så skal jeg kjøpe deg en is. 6180561[/snapback] Jeg er med på den. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Nekrofile burde ha rett til å gifte seg og adoptere barn! 6177408[/snapback] Hvis du er nekrofil skjender du et lik og noens næremeste da, kommer ikke helt i samme bane som å elske en av samme kjønn... 6178913[/snapback] Hva i HELVETTE snakker dere om? "Folk skal behandles likt..." Da er det snakk om å behandle en nekrofil eller en pedofil som et "vanlig" menneske. Behandler du en pedofil som et "normalt" menneske f.eks? Hadde jeg visst om en pedofil her i nærheten hadde jeg dratt med meg noen folk og banka livskiten ut av han med det samme. Homofili er ikke riktig. Det er ikke sunt for noen og de er til INGEN nytte for samfunnet. 6179024[/snapback] Nå er det forskjell på folk som er pedofile som liker-liker barn og de som liker-liker barn i den grad at de tyr til overgrep, dine argumenter er direkte usaklige, det fins nemlig menn HETEROFILE menn som voldtar kvinner også, skal du gå å lete etter heterofile menn også da eller? Å dra inn pedofili inn i denne debatten er bare dumt, hvis man skal bruke pedofile forbrytere som et argument mot at helt vanlige og snille homofile menn eller lesbiske kvinner skal få samme rettigheter som heterofile er det noe galt med denne debatten! 6180024[/snapback] Hvem har sagt at en pedofil MÅ voldta et barn for å få seg noe? Det finnes faktiskt barn som er med på det også. Pedofil liker barn Homofil liker menn osv osv Det er samme greia hele vegen det er ikke snakk om at homofili er greit og pedofili er IKKE greit. Det er en ting de alle har til felles og det er at de har en hjerneskade eller en feil på hjernen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Barn er ikke i stand til å ta slike beslutninger. Voksne menn og kvinner er det. Uansett hvordan du vrir og vender på det så vil pedofili være å utnytte uskyldige små barn. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Barn er ikke i stand til å ta slike beslutninger. Voksne menn og kvinner er det. Uansett hvordan du vrir og vender på det så vil pedofili være å utnytte uskyldige små barn. 6181628[/snapback] En 15 år gammel gutt/jente klarer å tenke ganske klart. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ikke klart nok i forhold til voksne mennesker. Det er en grunn til at vi har en seksuell lavalder. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Barn er ikke i stand til å ta slike beslutninger. Voksne menn og kvinner er det. Uansett hvordan du vrir og vender på det så vil pedofili være å utnytte uskyldige små barn. 6181628[/snapback] En 15 år gammel gutt/jente klarer å tenke ganske klart. 6182752[/snapback] Gammel mann + 8 år gammel jente = pedofili. Dette er skadelig, potensielt ødeleggende for barnet og uetisk. Mann + mann = homofili. Dette er verken mer skadelig, ødeleggende eller uetisk enn et forhold mellom en mann og en dame. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hva jeg mener om homofile tror jeg ikke jeg skal skrive noe særlig mye om på et offentlig forum. ... Men det er greit for meg sålenge de holder seg utenfor en radius på 200m fra meg. Og så syns jeg at selvom de er homofile så er de fortsatt menn og de trenger ikke leke kjerringer og være SÅ feminine som noen er. 6172981[/snapback] Hyggelig idealbilde av mannen du tegner. Jeg har utovertiss, men holder badet rent, vanner plantene i stua daglig, griner av en god film, etc. Leker jeg kjerring? Og det med å holde seg 200m unna. Helt enig, jeg har det sånn med svarte. Ser jeg en med sjokoladebrun hud på fortauet preparerer jeg peppersprayen og gir ham en liten dusj. VI KAN DA IKKE HA SÅNNE GÅENDE LØSE!!?!?! folk skal behandles likt selv de er Homofil,Lesbisk eller Heterofil!synes det er greit for meg at folk er homo eller lesbisk så lenge de ikke tar eller prøver seg på meg, så er det helt greit! 6176650[/snapback] Hadde det vært så skummelt å bli sjekket opp av en homofil? Tror jeg hadde syntes det var morsomt. Tatt det som et kompliment. Kjennsgjerning at homofile og damer har bedre smak en Den Gjennomsnittlige Mannen. Behandler du en pedofil som et "normalt" menneske f.eks? Hadde jeg visst om en pedofil her i nærheten hadde jeg dratt med meg noen folk og banka livskiten ut av han med det samme. Homofili er ikke riktig. Det er ikke sunt for noen og de er til INGEN nytte for samfunnet. 6179024[/snapback] Hadde jeg visst om noen som stridet mot mine meninger her omkring skulle jeg tatt med meg alle vennene mine og banket livskiten ut av ham også. Er vi mange nok kan vi gjøre som vi vil. Utøvende pedofile bør derimot sikres av samfunnet. Jeg hadde ikke vært imot tvangsterilisering, da dette ville hemmet selve lysten på sex. Gjør det forresten vondt å være så sint på homofile? Jeg synes de er til nytte. Fargeklatter i vårt kjedelige samfunn INGEN nytte for samfunnet. Det hemmer da befolkningsveksten i verden. 6179065[/snapback] Høres bra ut. Vi kommer uansett til å bli altfor mange mennesker på kloden vår. Hvem har sagt at en pedofil MÅ voldta et barn for å få seg noe? Det finnes faktiskt barn som er med på det også. Pedofil liker barn Homofil liker menn osv osv Det er samme greia hele vegen det er ikke snakk om at homofili er greit og pedofili er IKKE greit. Det er en ting de alle har til felles og det er at de har en hjerneskade eller en feil på hjernen. 6181545[/snapback] Barn som er med på det? Hvor har du blitt hjernevasket? Barn skal ikke komme i en situasjon hvor dette blir vurdert engang. Barn er ikke i stand til å ta slike beslutninger. Voksne menn og kvinner er det. Uansett hvordan du vrir og vender på det så vil pedofili være å utnytte uskyldige små barn. 6181628[/snapback] En 15 år gammel gutt/jente klarer å tenke ganske klart. 6182752[/snapback] Haha, har du sjekket penest.no og lignende sider i det siste? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Snakker jeg med "magnhild" nå? 6179159[/snapback] Selvsagt ikke. Dersom "magnhild" er en slik ultraliberalist, så vil folks legning være fullstendig irrelevant. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Og så syns jeg at selvom de er homofile så er de fortsatt menn og de trenger ikke leke kjerringer og være SÅ feminine som noen er. Mange gjør det fordi homofile blir sett ned på, og dermed vil grupper av homofile oppstå, og de vil skape sitt eget "stammespråk" og oppførsel. Hvis homofile ble behandlet som heterofile hadde det ikke vært behov for slikt for de aller, aller fleste. Behandler du en pedofil som et "normalt" menneske f.eks? Hadde jeg visst om en pedofil her i nærheten hadde jeg dratt med meg noen folk og banka livskiten ut av han med det samme. Hvorfor? Homofili er ikke riktig. Det er ikke sunt for noen og de er til INGEN nytte for samfunnet. Er du til nytte for samfunnet? Hvis du er det, på hvilken måte er du det? Barn er ikke i stand til å ta slike beslutninger. Voksne menn og kvinner er det. Uansett hvordan du vrir og vender på det så vil pedofili være å utnytte uskyldige små barn. 6181628[/snapback] En 15 år gammel gutt/jente klarer å tenke ganske klart. 15-åringer er som regel kjønnsmodne, og det har dermed ingen verdens ting med pedofili å gjøre. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg er enda usikker på om homofili er en "fetisj" eller en legning. 6179107[/snapback] Hva er din definisjon på "fetisj", og hva er din definisjon på "legning"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg