Gå til innhold

Homofili hva er dine synspunkter


Anbefalte innlegg

Det er ikke mye intelligens du tillegger barn. Det finnes en verden utenfor hjemmet, og det tar ikke lange tiden før et heterofilt ektepar er prentet inn som "standarden". At et barn med homofile foreldre vil være mer tolerant ovenfor andre homofile, skal du ikke se bort ifra. At homofili vil være oppfattet som mer naturlig enn heterofili.. glem det.

 

Nordoelum: igjen, hva med aleneforeldre? Bør ungene deres adopteres bort?

 

Spør foreldrene dine hvem de hadde mest kontakt med under oppveksten, mor eller far? Sjansene er store for at det var moren, da fedre stort sett jobbet fra morgen til kveld for å forsørge familien. Hva mistet de under oppveksten?

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De påvirkes som under en foreldre. Men med to av samme kjønn vil ta øke inntrykket at det de synes er det eneste rette.

 

For å sette det på spissen...

6077049[/snapback]

Du prater jo bare tull. Hva slags "inntrykk" er det du mener de får, og hvorfor er dette "inntrykket" galt?

Lenke til kommentar
En bra ting med dette forumet er at alle vet liksom hva andre tenker :) Nesten så man slipper å skrive selv.

 

Har jeg sagt alene foreldre en en dårlig ting?

6077649[/snapback]

Nei, men da regner jeg med at du mener to foreldre av samme kjønn heller ikke er dårlige foreldre :)

Lenke til kommentar

Om man vokser opp med mor og far eller bare mor eller far har ikke noe å si på om man holder seg på riktig kant av loven, ærlig talt. Om en mor/far er dårlig foreldre har lite med silvilstatus å gjøre. Om en unge er vrang, så er den vrang, og om en mor eller far er uegnet som foreldre så er de det. Et barn har det godt med noen som bryr seg om deg, antallet har veldig lite å si. Min mor og far skilte seg da jeg var 11, min søster 4 og min bror 8. Ingen av oss har havnet på skråplanet, vi har verdens beste mor, det er det.

 

Og argumentet med at man må ha en mannlig rolllefigur for å lære seg ting og tang er også tull. Mye av det man lærer om livet lærer man som regel på skolen, og noe plukker man opp litt her og der. Jeg er sikker på at hvis man tar en undersøkelse på det så kan det godt hende at man finner ut det stikk motsatte av det den sosionomen din mener Jblack. Det er morsomt at noen allitid kjenner en eller annen som mener ditt og datt, og at vi skal ta det som fakta.

Lenke til kommentar
Om man vokser opp med mor og far eller bare mor eller far har ikke noe å si på om man holder seg på riktig kant av loven, ærlig talt. Om en mor/far er dårlig foreldre har lite med silvilstatus å gjøre. Om en unge er vrang, så er den vrang, og om en mor eller far er  uegnet som foreldre så er de det. Et barn har det godt med noen som bryr seg om deg, antallet har veldig lite å si. Min mor og far skilte seg da jeg var 11, min søster 4 og min bror 8. Ingen av oss har havnet på skråplanet, vi har verdens beste mor, det er det.

 

Og argumentet med at man må ha en mannlig rolllefigur for å lære seg ting og tang er også tull. Mye av det man lærer om livet lærer man som regel på skolen, og noe plukker man opp litt her og der. Jeg er sikker på at hvis man tar en undersøkelse på det så kan det godt hende at man finner ut det stikk motsatte av det den sosionomen din mener Jblack.  Det er morsomt at noen allitid kjenner en eller annen som mener ditt og datt, og at vi skal ta det som fakta.

6078601[/snapback]

 

Statestikkene viser fremdeles at aleneforeldre har høyere andel av "utagerende" barn.

Jeg skal ikke bruke meg selv som eksempel, med mine 6 par foreldre, 3 skilsmisser, tilsammen 9søsken (inc alt mulig).

Det har da blitt folk av oss også, men statistisk sett burde det gått verre.

Lenke til kommentar
En bra ting med dette forumet er at alle vet liksom hva andre tenker :) Nesten så man slipper å skrive selv.

 

Har jeg sagt alene foreldre en en dårlig ting?

6077649[/snapback]

Nei, men da regner jeg med at du mener to foreldre av samme kjønn heller ikke er dårlige foreldre :)

6078220[/snapback]

Sier ikke at aleneforeldre er noe dårlige, men det ideale er to foreldre av motsatt kjønn.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Om man vokser opp med mor og far eller bare mor eller far har ikke noe å si på om man holder seg på riktig kant av loven, ærlig talt. Om en mor/far er dårlig foreldre har lite med silvilstatus å gjøre. Om en unge er vrang, så er den vrang, og om en mor eller far er  uegnet som foreldre så er de det. Et barn har det godt med noen som bryr seg om deg, antallet har veldig lite å si. Min mor og far skilte seg da jeg var 11, min søster 4 og min bror 8. Ingen av oss har havnet på skråplanet, vi har verdens beste mor, det er det.

 

Og argumentet med at man må ha en mannlig rolllefigur for å lære seg ting og tang er også tull. Mye av det man lærer om livet lærer man som regel på skolen, og noe plukker man opp litt her og der. Jeg er sikker på at hvis man tar en undersøkelse på det så kan det godt hende at man finner ut det stikk motsatte av det den sosionomen din mener Jblack.  Det er morsomt at noen allitid kjenner en eller annen som mener ditt og datt, og at vi skal ta det som fakta.

6078601[/snapback]

 

Statestikkene viser fremdeles at aleneforeldre har høyere andel av "utagerende" barn.

Jeg skal ikke bruke meg selv som eksempel, med mine 6 par foreldre, 3 skilsmisser, tilsammen 9søsken (inc alt mulig).

Det har da blitt folk av oss også, men statistisk sett burde det gått verre.

6080942[/snapback]

 

Jøss! 6 par foreldre, ikke dårlig! har 2 par selv, synes det er godt jobba :D

 

Forøvrig tror jeg kjønn spiller en mindre rolle enn hvor godt behovene til barna blir dekket i "programmeringsfasen".

 

Kan være en årsak til alenemødre kommer dårligere ut på statistikken.

 

Uansett er det mye som foreldre ikke kan skjerme barna mot av påvirkning, så det er egentlig litt lotteri hvordan det ender.

Lenke til kommentar

Da vil jeg bare opplyse om at jeg mener selv at homofili er "galt" men akksepterer at folk er det for det om. Akkseptere også folk som har hjerneskade også selv om det er helt klart at det er en feil med de. Prøver ikke her å si at homofil er det samme som å ha en hjerneskade, så ikke begynn og mas om det, jeg mener det er en feil som man er født med, og det er noe vi alle må leve med, på lik linje med folk som har hjerneskade og lignende. :)

Lenke til kommentar
Da vil jeg bare opplyse om at jeg mener selv at homofili er "galt" men akksepterer at folk er det for det om. Akkseptere også folk som har hjerneskade også selv om det er helt klart at det er en feil med de. Prøver ikke her å si at homofil er det samme som å ha en hjerneskade, så ikke begynn og mas om det, jeg mener det er en feil som man er født med, og det er noe vi alle må leve med, på lik linje med folk som har hjerneskade og lignende. :)

6082676[/snapback]

 

Du sier jo det faktisk rett ut at det er en feil i hodet da...

Lenke til kommentar
Da vil jeg bare opplyse om at jeg mener selv at homofili er "galt" men akksepterer at folk er det for det om. Akkseptere også folk som har hjerneskade også selv om det er helt klart at det er en feil med de. Prøver ikke her å si at homofil er det samme som å ha en hjerneskade, så ikke begynn og mas om det, jeg mener det er en feil som man er født med, og det er noe vi alle må leve med, på lik linje med folk som har hjerneskade og lignende. :)

6082676[/snapback]

 

Du sier jo det faktisk rett ut at det er en feil i hodet da...

6083526[/snapback]

Gjør det noe da? Det er jo bare avhengig av hvordan man velger å definere det.

Lenke til kommentar
Da vil jeg bare opplyse om at jeg mener selv at homofili er "galt" men akksepterer at folk er det for det om. Akkseptere også folk som har hjerneskade også selv om det er helt klart at det er en feil med de. Prøver ikke her å si at homofil er det samme som å ha en hjerneskade, så ikke begynn og mas om det, jeg mener det er en feil som man er født med, og det er noe vi alle må leve med, på lik linje med folk som har hjerneskade og lignende. :)

6082676[/snapback]

 

Jeg forakter deg og dine meninger. En "feil" man er født med? Innse at du sårer mennesker med sånne utsagn, og det har ikke med hvorvidt man aksepterer homofili eller ikke. Homofile er ikke handicappede.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...