Gå til innhold

Homofili hva er dine synspunkter


Anbefalte innlegg

alle fjortisser som kommer med usakelige barnslige kommentarer vil bli rapportert! i 2005 er det faktisk ikke kult å hate homofile og utlendinger men bare patetisk

Hvorfor i hule heite nevner du utlendinger?

 

Jeg mener de er helt vanlige mennesker og kan oppføre seg deretter.
Ja, tenk om ikke alle var helt A4. Tenk så grusom verden ville vært.

Jeg drar ikke inn det i det hele tatt. Brukte det for å forklare hvor tåpelig fjortisser. Da jeg gikk på uskolen husker jeg det var slik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja si det... :ermm:

 

26 Derfor overgav Gud dem til vanærende lidenskaper. Kvinnene gav seg hen til unaturlig kjønnsliv istedenfor det naturlige. 27 På samme måte sluttet mennene å ha naturlig samliv med kvinner og brente i begjær etter hverandre. Menn drev utukt med menn, og de måtte selv ta straffen for at de var kommet slik på avveier.

    28 Fordi de ikke brydde seg om å ha kunnskap om Gud, overgav Gud dem til deres egen sviktende dømmekraft, så de gjør slikt som ikke sømmer seg. 29 De er fulle av all slags urett, umoral, pengejag og ondskap, av misunnelse, mordlyst, strid, svik og falskhet. 30 De farer med sladder og baktalelse, hater Gud og bruker vold, er overmodige og skryter og finner på all slags ondt, de er ulydige mot foreldre, 31 uforstandige, upålitelige, ukjærlige og ubarmhjertige. 32 De vet at Guds lov sier at de som gjør slikt, fortjener å dø. Men ikke bare gjør de dette selv; de roser også andre som gjør det.

  

 

GO FUNDAMENTALISME!!!!1111 eoenoeneoe

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

alle fjortisser som kommer med usakelige barnslige kommentarer vil bli rapportert! i 2005 er det faktisk ikke kult å hate homofile og utlendinger men bare patetisk

 

Og ikke si samme for meg bare de ikke prøver seg på meg. det er en klisjè!

Hvorfor spør du om synspunkter og samtidig krever hva man ikke får lov til å svare?

 

De kan vel fortsatt være som normale mennesker, de trenger ikke være så forfærdelig "homsete" om dere skjønner?

Er en fri verden og mennesker er forskjellig. Konsentrer deg om å være slik du vil være og la andre være slik de vil, blir mindre irrititasjon av slik ;)

 

Greit nok at folk er homo. Men hvorfor skal de annonsere det?

Fordi de føler for det. Det er et fritt land med ytringsfrihet. Er det ikke flott ;)

 

Det er ikke en sykdom, men det feiler dem noe. Det er unaturlig.

Det er mye som er unaturlig. Monogami er unaturlig. Men vi aksepterer det fordet.

 

Bare det at det fremdeles tas opp i slike forum er vel et tegn på at det ikke er helt akseptert enda. At 2 gutter blir banket opp helt uprovosert fordi de er homofile er vel også et tegn.

Det må være lov å ikke akseptere homofile og det må være lov å ytre meninger om sine synspunkt enten man er for eller ikke. Men vold er å gå for langt.

Hvorfor spørre, når Bibelen har svarene?

 

Rom 1, 26-32

Bibelen er like mye fakta som Star Wars. Fiksjon begge deler.

Lenke til kommentar
alle fjortisser som kommer med usakelige barnslige kommentarer vil bli rapportert! i 2005 er det faktisk ikke kult å hate homofile og utlendinger men bare patetisk

Hvem jeg vil hate har du faktisk ingenting med. Vil jeg hate jøder så kan jeg og andre gjøre det. Eller muslimer for den saks skyld, så lenge man ikke går fysisk til verks.

 

Du har selvsagt den samme rett til å hate de som hater bakstrebere og flatbankere.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe i mot homoer...til og med en som har prøvd seg på meg :blush:

smilte å sa jeg var hetro fyren beklaga seg å gikk :)

Men synes det blir for mye når de når de kler seg ut som dragqueen's osv.

Greit at de er mer Feminin er oss andre mannfolk men å overdrive med å sminke seg med for å se mer ut som en dame nei.....

Lenke til kommentar
Joda... men poenget var vel at det er mange hetrofile som også gjør det...

(tror eg?)

Joda. Metrosexuelle er et moteord i den sammenheng. Skal vist være inn for tiden. Har du ikke lagt merke til at tabloidene med ugjevne mellomrom forteller oss at 'flere og flere menn vokser ryggen, bruker sminke, tar plastisk kirurgi' eller whatever? Jeg kaller dem forfengelige trendnisser. :D

Lenke til kommentar
...

 

Bibelen er like mye fakta som Star Wars. Fiksjon begge deler.

LØGNER!

 

Starwars er ikke fiksjon :cry:

 

 

:whistle:

Hehe, sorry. Jeg gikk over streken der :p

 

jeg tennes av begge kjønn. noen som har noe problem med det?

 

Dobbeltagent! Enkelte bare ha i både pose og sekk :D

Lenke til kommentar
Det er unaturlig.

Fordi? ... Og da forventer jeg litt mer tungtveiende argumentasjon enn at "det er mann og kvinne som lager barn", osv. Hvorfor er det mer naturlig å kunne lage barn med sin partner enn å ikke kunne det? Homofili er like naturlig som heterofili, og har også alltid eksistert, på akkurat samme måte som heterofili. Det er ikke det spor mindre naturlig.

Tull. Se litt i dyreverden, det er en grunn til at du og jeg lever, hvis alle hadde vært homofile så hadde ingen av oss vært i live.

For å understreke så har jeg INGEN ting imot folk med annen legning pga av deres legning. Folk får være som de vil så lenge det ikke går utover andre.

 

Hvis man tenker litt mer på det, så er kanskje homofili i et større perspektiv en ting som ble satt i gang for å hindre overbefolkning. Bare en teori... (Ikke flame meg på dette, jeg liker gjerne å tro at ting har en vitenskapelig forklaring, men kan ikke få homofili helt til å stemme...)

Endret av Det Dvergiske Kaffebord
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...