Gå til innhold

Homofili hva er dine synspunkter


Anbefalte innlegg

liker ikke homofili og synes det er galt, men akspeterer at det er en del av den nåværende vestlige verden

6029062[/snapback]

Hva mener du egentlig med nåværende?

Det er nok ikke en ny ting dette her, ikke akkurat.

6029126[/snapback]

 

 

At homofili er akseptert er en forholdsvis ny ting jo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
liker ikke homofili og synes det er galt, men akspeterer at det er en del av den nåværende vestlige verden

6029062[/snapback]

 

 

Hva er galt med det? Stiller meg bak Carnifex sit innlegg og undrer meg over hva alle disse fordommene skyldes.

6029086[/snapback]

 

vel, i mine øyne (som en religiøs og vitenskapelig mann) er dette galt fordi, mennesker er designet for at hunkjønn passer med hannkjønn, bygg et puslespill sammen og se, du kan ikke putte to 'innies' mot hverandre, det vil ikke holde seg i 1 sekund engang.

 

det er mye mer jeg har å forklare om dette, men gidder ikke, fordi det kan starte massive flames.

Lenke til kommentar
liker ikke homofili og synes det er galt, men akspeterer at det er en del av den nåværende vestlige verden

6029062[/snapback]

Hva mener du egentlig med nåværende?

Det er nok ikke en ny ting dette her, ikke akkurat.

6029126[/snapback]

 

 

At homofili er akseptert er en forholdsvis ny ting jo.

6029174[/snapback]

 

yep

Lenke til kommentar
liker ikke homofili og synes det er galt, men akspeterer at det er en del av den nåværende vestlige verden

6029062[/snapback]

Hva mener du egentlig med nåværende?

Det er nok ikke en ny ting dette her, ikke akkurat.

6029126[/snapback]

 

 

At homofili er akseptert er en forholdsvis ny ting jo.

6029174[/snapback]

Ikke direkte.

Homofili var veldig akseptert i det antikke hellas for eksempel

Lenke til kommentar
liker ikke homofili og synes det er galt, men akspeterer at det er en del av den nåværende vestlige verden

6029062[/snapback]

Hva mener du egentlig med nåværende?

Det er nok ikke en ny ting dette her, ikke akkurat.

6029126[/snapback]

 

 

At homofili er akseptert er en forholdsvis ny ting jo.

6029174[/snapback]

Ikke direkte.

Homofili var veldig akseptert i det antikke hellas for eksempel

6029217[/snapback]

 

det er fremdeles veldig nytt, når jeg tenker nytt, tenker jeg 2000.BC

Lenke til kommentar
liker ikke homofili og synes det er galt, men akspeterer at det er en del av den nåværende vestlige verden

6029062[/snapback]

 

 

Hva er galt med det? Stiller meg bak Carnifex sit innlegg og undrer meg over hva alle disse fordommene skyldes.

6029086[/snapback]

 

vel, i mine øyne (som en religiøs og vitenskapelig mann) er dette galt fordi, mennesker er designet for at hunkjønn passer med hannkjønn, bygg et puslespill sammen og se, du kan ikke putte to 'innies' mot hverandre, det vil ikke holde seg i 1 sekund engang.

 

det er mye mer jeg har å forklare om dette, men gidder ikke, fordi det kan starte massive flames.

6029181[/snapback]

 

 

Javel, vist vi er designet for at hunkjønn skal være med hankjønn, hvorfor blir da millioner av dyr og mennesker homofile, og har blitt det i mange tusen år, sansynligvis har de alltid blitt det. Det er jo ikke noe logikk i det. Du sier du ikke gidder å komme med flere argument fordi du tror du blir flama, jeg vil faktisk tørre å påstå at du ikke kommer med flere argument fordi du ikke har noen flere.

Lenke til kommentar
liker ikke homofili og synes det er galt, men akspeterer at det er en del av den nåværende vestlige verden

6029062[/snapback]

 

 

Hva er galt med det? Stiller meg bak Carnifex sit innlegg og undrer meg over hva alle disse fordommene skyldes.

6029086[/snapback]

 

vel, i mine øyne (som en religiøs og vitenskapelig mann) er dette galt fordi, mennesker er designet for at hunkjønn passer med hannkjønn, bygg et puslespill sammen og se, du kan ikke putte to 'innies' mot hverandre, det vil ikke holde seg i 1 sekund engang.

 

det er mye mer jeg har å forklare om dette, men gidder ikke, fordi det kan starte massive flames.

6029181[/snapback]

 

 

Javel, vist vi er designet for at hunkjønn skal være med hankjønn, hvorfor blir da millioner av dyr og mennesker homofile, og har blitt det i mange tusen år, sansynligvis har de alltid blitt det. Det er jo ikke noe logikk i det. Du sier du ikke gidder å komme med flere argument fordi du tror du blir flama, jeg vil faktisk tørre å påstå at du ikke kommer med flere argument fordi du ikke har noen flere.

6029272[/snapback]

 

tenkte meg noen ville si det der :), og jeg sa at det kan bli flames! ikke at jeg kan bli flama, jeg tåler det hehe.

dyr er ikke homofile, de bare misforstår, jeg hadde to katter, og de utførte oral sex på hverandre, (helt sant,) kom inn og så dem gjøre det, jeg tror ikke de tenkte 'hey you want a blowjob?'. men kanskje de trodde det var en pupp de kunne få melk fra, eller at de bare ikke hviste hva det der var, fordi de ble tatt fra moren sin når de var ganske unge. (samma tror jeg skjer med mennesker) eller det at hjernen sier, det der er riktig, og det er galt,

hvis en baby blir lært opp av foreldrene til å gå på armene istede for beina, vil det virke mer naturlig for ungen helt til han/hun blir bevist det motsatte

 

og det du sier at jeg ikke har flere argumenter, eller meninger om hvorfor det der ikke er riktig, så har jeg det, men det jeg sa var det mest vesentlige. jeg kan nevne noe til sånn kjapt (bare noen :D )

 

mange tror/mener homofili kommer medfødt, men jeg vet om noen som foretok en studie av dette, og de greide å få en heterofil person til å bli homo, og de greide å få en homofil til å bli hetero.

 

alt ligger i hodet på folk, derfor er jeg også en sterk believer på, at man kan få til alt, bare man tror på det.

 

og det at homofili er så aksptert, er bare i noen få land, i mange land blir man fortsatt drept finner di ut at du er det.(derfor sa jeg den vestlige verden i en av de forgje postene mine, fordi det er i USA, england, europa, generelt land som er dominert av den protestante kirke der er mest akseptert.

 

nå har jeg skrivi mye, og vil ikke skrive mer :)

Lenke til kommentar

ok, hva enn det heter, men du har rett at i antikke hellas, var det veldig akseptert.

 

tror ikke det var det før den tida.

6029410[/snapback]

 

Problemet med det er jo det at vi ikke har noen særlig oversikt over dette, grunnet det at det er før-historisk tid...

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
vel, i mine øyne (som en religiøs og vitenskapelig mann) er dette galt fordi, mennesker er designet for at hunkjønn passer med hannkjønn, bygg et puslespill sammen og se, du kan ikke putte to 'innies' mot hverandre, det vil ikke holde seg i 1 sekund engang.

 

det er mye mer jeg har å forklare om dette, men gidder ikke, fordi det kan starte massive flames.

6029181[/snapback]

La meg spørre deg et enkelt spørsmål, så gir du meg et enkelt svar; mener du sex skal være utelukkende for å videreføre arten? Hvis nei, er du enig eller uenig i at oralsex/analsex er like unaturlig som sex mellom to av det samme kjønnet?

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål; hva er det som egentlig gjør at man blir homofil? Jeg tenker da på vitenskapelige svar, siden f.eks. dyr (og mennesker?) har medfødte instinkter på formere seg.

6029436[/snapback]

Det er dessverre ikke kommet noe svar på dette.

Svarene i forskernes undersøkelser samsvarer med disses ideologiske bakgrunner.

og de er like uenige som forskerne på sider som f.eks Gaysir

Endret av Lomz
Lenke til kommentar
Problemet med det er jo det at vi ikke har noen særlig oversikt over dette, grunnet det at det er før-historisk tid...

6029427[/snapback]

 

ja, men jeg vet at Assyrerne og babylonerne, samt sumererne (datert rundt 6000 før kristus) hadde skrivi om dette, som en blasfemisk ting

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Samtidig blir boken Gilgamesh sitt innhold tolket i homofil/skeiv retning...

6029470[/snapback]

 

tolket er nøkkel ordet.

 

folk tolker feil til tider...

men jeg vet ikke noe spesielt om den boken, så vil ikke kommentere mer om det

6029481[/snapback]

Problemet i forhold til tidligere tider er vel stort sett det at vi ikke vet hvordan vi skal tolke ting så vi er nødt til å prøve + manglende kilder?

Det var ikke så mange bøker på denne tiden, Gilgamesh ble skrevet på store steinstøtter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...