Gå til innhold

Homofili hva er dine synspunkter


Anbefalte innlegg

Det er det som er poenget mitt, man står ikke frem som bifil.

Jeg skrev heller ikke at noen "faker" det å være bifil, jeg mener at selve betegnelsen bifil er "fake" i forhold til homofile og hetrofile.

 

Det er en kunstig tilstand i motsetning til hetrofili og homofili, som er helt naturlig.

Å være bifil er noe man velger selv, mens du ikke kan velge å være homfil eller hetrofil.

6026934[/snapback]

Sigmund Freud mente at alle var født bifile.

Kinsey(forsket på seksualitet) mente at kun 20% av alle var HELT homofile eller hetrofile og at de fleste var bifile med at de "lener" mot ene eller andre siden.

 

Homofili virker unaturlig for meg, men folk må få gjøre hva de vil. En plass går grensen da. Mannfolk er mannfolk! Den pålagte stemmen og de feminine trekkene finner jeg ganske gyselig.

6027017[/snapback]

Uavhengi om folk er homofile eller ikke(for det er ikke nødvendigvis kun de som er ikke-konformister når det kommer til kjønnsutrykk.):

Hvorfor kan ikke folk være som er?

Hvordan kan du vite at det er "pålagt" og at det ikke er naturlig for dem?

Egentlig, generelt. Hva er det som er så galt med å ha feminine trekk? (Eller har maskuline trekk hvis en er jente for en slags skyld).

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er helt likegyldig om noen er homofil eller hetrofil, burde nesten ikke diskutere om det.

 

Det er bifile som irriterer meg. Det er så falskt at det ikke går ann. Det er mange hetrofile som vil ha oppmerksomhet så de blir "bifile", da vil de ha oss til å tro at de er homofile også.

 

Det er du ikke. Bare fordi du "pøker" på en med samme kjønn som deg blir du ikke homofil.

 

Bifilitet er ikke normalt i mine øyne. Det er nesten som mote i visse miljøer.

6026496[/snapback]

Interessant å se noen virke opplyst det ene øyeblikket, og totalt uvitende det neste. Hvis du kan komme med en definisjon på at et menneske som er homofilt er naturlig, hvordan kan du da påstå at å være bifil er falskt? Dine påstander har verken logikk, religion eller sun fornuft som støtte, og selv om du har rett til meningen din, har du ikke forklart den. Å påstå at det er mote går imot de første tilfellene av homofili vi kjenner til, på romertiden. Det var da det var vanlig for menn å ha forhold til yngre menn, men også være gift med barn. Dette viser at å være bifil var vanlig på en tid hvor det ikke var mote. Selvfølgelig er det noen kulturer hvor det er kult å stå frem som homofil/bifil, men å tro at folk står frem utelukkende for sosial status er naivt. Du kan ikke bare bestemme at når et menneske har endelig klart å si til seg selv "ok, jeg er homofil/bifil, jeg har akseptert meg selv og det er på tide at vennene mine og familien min får vite det", så er tilstanden falsk eller påvirket av dagens mote.

Lenke til kommentar
Uavhengi om folk er homofile eller ikke(for det er ikke nødvendigvis kun de som er ikke-konformister når det kommer til kjønnsutrykk.):

Hvorfor kan ikke folk være som er?

Hvordan kan du vite at det er "pålagt" og at det ikke er naturlig for dem?

Egentlig, generelt. Hva er det som er så galt med å ha feminine trekk? (Eller har maskuline trekk hvis en er jente for en slags skyld).

 

Joda, folk kan være som de er.

Etter min oppfatning har de fleste med feminine trekk, tatt det til seg ved et punkt i livet. Altså det er ikke naturlig medfødt. Jeg har flere venner som jeg selv mener er litt feminin av seg, men det virker naturlig. Noe annet er det med de som bevisst styrer stemmen, og legger til diverse fakter og bevegelser som hører kvinnene/ mennene til.

Endret av Søppelsveitt
Lenke til kommentar
Det er det som er poenget mitt, man står ikke frem som bifil.

Jeg skrev heller ikke at noen "faker" det å være bifil, jeg mener at selve betegnelsen bifil er "fake" i forhold til homofile og hetrofile.

 

Det er en kunstig tilstand i motsetning til hetrofili og homofili, som er helt naturlig.

Å være bifil er noe man velger selv, mens du ikke kan velge å være homfil eller hetrofil.

6026934[/snapback]

 

Det virker som du blander to vidt forskjellige ting. Bifil er å ha muligheten til å forrelske seg og skape et følelsesmessig bånd uavhengi av kjønn. Biseksuell (som det virker som du er opphengt i) kan virke som "faking" siden det bare handler om seksuell tiltrekning. Uansett så raker det ikke meg hva andre gjør samme som at det ikke raker andre hva jeg gjør.

 

Homofili virker unaturlig for meg, men folk må få gjøre hva de vil. En plass går grensen da. Mannfolk er mannfolk! Den pålagte stemmen og de feminine trekkene finner jeg ganske gyselig.

 

Syns du homofili er ekkelt så hold kjeft, syns du analsex er ekkelt så hold kjeft (med mindre det dreier seg om deg og partneren din) og syns du feite mensker er ekkle så hold kjeft. Kom med saklige argumenter og slipp at vi får intrykk av lavere inteligens. Om du er så uheldig å bli voldtatt kan du heller komme å fortelle om hvor gyselig ekkelt det var.

 

Om folk er så utrolig opphengt i hva andre gjør så bør de kanskje gå til psykolog og finne ut hva som er galt i deres liv som gjør at de trenger hakke på andre for å glemme sine egne feil.

Lenke til kommentar
Syns duhomofili er ekkelt så hold kjeft, syns du analsex er ekkelt så hold kjeft (med mindre det dreier seg om deg og partneren din) og syns du feite mensker er ekkle så hold kjeft. Kom med saklige argumenter og slipp at vi får intrykk av lavere inteligens. Om du er så uheldig å bli voldtatt kan du heller komme å fortelle om hvor gyselig ekkelt det var.

 

Humortrusa på eller?

Skrev jeg at homofili i seg selv var ekkelt?

Lenke til kommentar
Syns duhomofili er ekkelt så hold kjeft, syns du analsex er ekkelt så hold kjeft (med mindre det dreier seg om deg og partneren din) og syns du feite mensker er ekkle så hold kjeft. Kom med saklige argumenter og slipp at vi får intrykk av lavere inteligens. Om du er så uheldig å bli voldtatt kan du heller komme å fortelle om hvor gyselig ekkelt det var.

 

Humortrusa på eller?

Skrev jeg at homofili i seg selv var ekkelt?

6027800[/snapback]

 

Humortrusa er til vask.

Jupp, og det var det jeg svarte på og. Hva er det som er så ekkelt med homofile egentlig? Liker du se to jenter ha sex? Hva om de jentene er homofile?

 

Og bare for å legge til så er ikke alle homoer feminine med pålagt stemme (er ikke sikkert det er halvparten engang)

Lenke til kommentar
Humortrusa er til vask.

Jupp, og det var det jeg svarte på og. Hva er det som er så ekkelt med homofile egentlig? Liker du se to jenter ha sex? Hva om de jentene er homofile?

 

Og bare for å legge til så er ikke alle homoer feminine med pålagt stemme (er ikke sikkert det er halvparten engang)

 

Det som jeg mener er "pålagt" av mange homofile, er det jeg ikke liker.

Kvinner/ menn kan ha sex med hverandre og være så homofile de bare ønsker for min del, men det virker unaturlig.

Lenke til kommentar
...men det virker unaturlig.

Kondomer er i aller høyeste grad unaturlig, ikke så mange som driver og protesterer mot dem av den grunn. :shrug:

 

Hva er egentlig poenget ditt?

6027946[/snapback]

Oralsex er ikke særlig naturlig. Det fører ikke til videreføring av arten, så det kan vel på ingen måte regnes som "naturlig".

Lenke til kommentar
...men det virker unaturlig.

Kondomer er i aller høyeste grad unaturlig, ikke så mange som driver og protesterer mot dem av den grunn. :shrug:

 

Hva er egentlig poenget ditt?

6027946[/snapback]

Oralsex er ikke særlig naturlig. Det fører ikke til videreføring av arten, så det kan vel på ingen måte regnes som "naturlig".

6027962[/snapback]

Så har vel ingen sagt at det er naturlig eller da?

Lenke til kommentar
...men det virker unaturlig.

Kondomer er i aller høyeste grad unaturlig, ikke så mange som driver og protesterer mot dem av den grunn. :shrug:

 

Hva er egentlig poenget ditt?

6027946[/snapback]

Oralsex er ikke særlig naturlig. Det fører ikke til videreføring av arten, så det kan vel på ingen måte regnes som "naturlig".

6027962[/snapback]

Så har vel ingen sagt at det er naturlig eller da?

6027972[/snapback]

Nope. Jeg liker bare å illustrere for mange her i tråden som mener homofili er unaturlig at alt utenom vanlig sex for videreføring av artens skyld er unaturlig ifølge deres logikk. Dette gjelder oralsex, analsex, sex med prevensjon og mange andre gøyale aktiviterer som de straighteste menneskene holder på med.

Lenke til kommentar
Nope. Jeg liker bare å illustrere for mange her i tråden som mener homofili er unaturlig at alt utenom vanlig sex for videreføring av artens skyld er unaturlig ifølge deres logikk. Dette gjelder oralsex, analsex, sex med prevensjon og mange andre gøyale aktiviterer som de straighteste menneskene holder på med.

6027985[/snapback]

 

Enig med deg.. Hvis vi bare skulle hatt sex for å videreføre arten hadde livet vært kjipt..

Lenke til kommentar

Kan jeg velge om jeg skal være homofil eller hetrofil? Svaret er nei. Det er vel alle enige i? Det er noe man er født med og i et 100% fordomsfritt samfunn hadde ikke homofile blitt diskriminert fordi alle hadde akseptert dem som de var. Like mye som hetrofile er aksptert.

 

Kanskje jeg gikk litt over streken med bifil angrepet og jeg siktet mer til biseksuele. Det er likevel deres skyld fordi ingen sier "jeg er biseksuel" men "jeg er bifil". Det er som om de skal ha en medalje fordi de er biseksuele.

 

I mine øyne er du en homofil\hetrofil person som er litt forvirret angående hva du "egentlig er" men for all del vær hva enn du vil.

 

Jeg klarer bare ikke helt å akseptere den "bi" delen på en likeverdig måte i forhold til hetro/homofili.

Lenke til kommentar

Jeg må bare gjenta dette. Dersom to mennesker, som begge er voksne og vet hva de gjør, er glade i hverandre så er vel det en fin ting? Jeg kan ikke skjønne hvordan homofile plager andre ved å forelske seg i folk av eget kjønn. Det finnes så utrolig mye ille i verden men dette er fremdeles noe folk henger seg opp i?

 

Jeg syns det er jævlig når kjærlighet mellom to samtykkende voksne er sett på som ekkelt og stygt. Skal ikke to mennesker som elsker hverandre ha rett til å være med hverandre, ha sex med hverandre og til og med kysse på åpen gate om det er det de vil? Jeg kan ikke skjønne at vi ikke har kommet lengre enn dette i år 2006.. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...