Gå til innhold

Homofili hva er dine synspunkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi jeg personlig synes det er forkastlig at to av samme kjønn skal ha en kjærlighetsforhold.

Hvorfor? Hva har du med om to voksne mennesker er glade i hverandre eller ikke?

6016119[/snapback]

Mennesket er ikke lagd for å elske hverandre. Hvorfor har det kvinnelige kjønn en vagina som går innover, og det mannlige har en penis som går utover?

 

Hvorfor er det slik at menn <-> menn, eller kvinne <-> kvinne ikke kan lage barn? Har det noe i sammenhengen kanksje?

Lenke til kommentar
Kan ikke vi alle bli homofiler, slik at menneskeheten går under. Merk ordet forplantning!

6015982[/snapback]

 

 

Merk ordet 'overpopulated'! Og hva er egentlig rett eller galt blandt en rase som stadig er i bevegelse (evolusjon og alt det der)? Og hva er egentlig rett eller galt? Er ikke denne argumentasjonen litt tynn?

Lenke til kommentar
Kan ikke vi alle bli homofiler, slik at menneskeheten går under. Merk ordet forplantning!

6015982[/snapback]

 

 

Merk ordet 'overpopulated'! Og hva er egentlig rett eller galt blandt en rase som stadig er i bevegelse (evolusjon og alt det der)? Og hva er egentlig rett eller galt? Er ikke denne argumentasjonen litt tynn?

6016670[/snapback]

Er enig at det er litt veldig overbefolket i verden. Men jeg synes ikke vi skal bli homofile for å begrense antallet.

 

Heller slutte å forske etter medisiner og andre ting som gjør mennesket uovervinnlig*.

 

*I den forstand at vi hele tiden prøver å gjør oss sterkere. Helt til da jorden ikke takler mere. Ozonlaget osv.

Lenke til kommentar
Hvorfor? Hva har du med om to voksne mennesker er glade i hverandre eller ikke?

Mennesket er ikke lagd for å elske hverandre. Hvorfor har det kvinnelige kjønn en vagina som går innover, og det mannlige har en penis som går utover?

Du svarer ikke på spørsmålet.

 

Hvorfor er det slik at menn <-> menn, eller kvinne <-> kvinne ikke kan lage barn? Har det noe i sammenhengen kanksje?

Så du mener at sex kun skal skje i forbindelse med forplantning? Ja, for det er jo det sex er til for fra naturens side. Siden du bruker dette argumentet så må jo du nødvendigvis være mot sex som skjer uten at det blir barn av det.

Endret av Pricks
Lenke til kommentar
Hvorfor? Hva har du med om to voksne mennesker er glade i hverandre eller ikke?

Mennesket er ikke lagd for å elske hverandre. Hvorfor har det kvinnelige kjønn en vagina som går innover, og det mannlige har en penis som går utover?

Du svarer ikke på spørsmålet.

6016717[/snapback]

Var ikke denne tråden om "Homofili hva er dine synspunkter"?

 

Hvorfor er det slik at menn <-> menn, eller kvinne <-> kvinne ikke kan lage barn? Har det noe i sammenhengen kanksje?

Så du mener at sex kun skal skje i forbindelse med forplantning? Ja, for det er jo det sex er til for fra naturens side. Siden du bruker dette argumentet så må jo du nødvendigvis være mot sex som skjer uten at det blir barn av det.

6016717[/snapback]

Mener ikke sex skal bare skje under forplantning. Er heller ikke imot sex generelt. Men når er mellom to av det samme kjønn, så er ikke jeg for det.

Lenke til kommentar
Jo, men hvorfor i all verden eksisterer det noe som ikke godtar homofili, skjønner ikke hvorfor det.. det blir jo det samme som å si at vi godtar ikke mennesker?  :dontgetit:

6015886[/snapback]

I mitt tilfelle, kan jeg ikke akkurat si at jeg betrakter homofili som fullt utviklet mennesker.

6015965[/snapback]

 

Ikke fult utviklede mennesker? Mens du derimot er så mye bedre og tillater deg å se ned på og dømme andre mennesker som er ulik deg sjøl. Skammelig. Eg beundrer de som tørr å fremstå som åpen homofil. For ett par år siden var det ett helvette å være åpent homofil og det ble vel lovliggjort på 1970-tallet?

 

Si meg.. hva syns du om innvandrere eller samer? Ser du ned på de og?

Lenke til kommentar

Hvis du kunne finne posten hvor jeg sier jeg er mye bedre, så skal jeg gi deg 50,- kroner.

 

Har ikke noe forhold til samer, synes de har en norsk identitet i kulturer våres.

 

Innvandrere går vel greit så lenge de ikke skaper noe problemer for meg eller min familie. Med andre ord; er ikke til noe hinder for meg.

Lenke til kommentar
Du svarer ikke på spørsmålet.

Var ikke denne tråden om "Homofili hva er dine synspunkter"?

Hvis du kommer med synspunkter så må du også kunne begrunne dem.

 

Mener ikke sex skal bare skje under forplantning. Er heller ikke imot sex generelt. Men når er mellom to av det samme kjønn, så er ikke jeg for det.

Hvorfor?

Lenke til kommentar

Når måtte man begrunne sine egne synspunkter? Hvis du ikke begrynner, så har du ikke lov til å ha det synspunktet? Hmm, var rart...

 

Jeg ikke synes noe om mennesker som har samleie med det samme kjønn. Fordi det i mine øyner er galt. Hvorfor? Fordi jeg ikke synes det. Om jeg velger å begrunne det eller ikke, det kommer vel ann på meg selv eller ikke.

 

Men for all del. Push bæjs for all dere vil.

 

Og jeg har ingen ting imot folk som kommer ut av skapet. Det er å beundre for motet i dagen samfunn..

Lenke til kommentar
Kan ikke helt klare å sammenligne homofile å mat.

 

Hvis jeg er dårlig til å begrunne, så påvirker ikke det meningen min..

6016938[/snapback]

 

Slik jeg forstår det liker du ikke homofile fordi det virker frastøtende på deg,eller at du synest det er galt ,det har jeg full respekt for.

Dog er jeg ikke enige i at dette ikke er fullt utviklede mennesker.

 

Pricks

Du gir uttrykk for at andre ikke skal få like noe annet enn deg. Og hvis du ikke klarer å begrunne meningene dine så fremstår du som ureflektert, fordomsfull, og useriøs.

 

Hvor gir han utrykk for dette ?

Endret av GKO
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...