McBitch Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Dette er mitt synspunkt på homofili: De kristne sier man skal hate synden, ikke synderne. Vel... i dette tilfellet så hater jeg synderne mer enn synden. Viss kjærlighet kan kalles en synd i det hele tatt, noe som er ytterst tvilsomt. For å korrigere litt kan jeg vel trekke fra en del homofile med fornuftige tanker som f.eks. tidligere finansminister foss, da står vi igjen med en gruppe jeg kaller homofjotter... Dette er grunnene til at jeg HATER homofjotter. - De er så selvopptatte og egoistiske, av "weeeh, se på meg jeg er en keeg homofil"-typen. - Dette strekker seg så langt at det er umulig å snakke med dem uten å komme innpå nettop temaet homofili. - De bryr seg for mye om bagateller.. dette kan for eksempel være klær utseende, livsstil og Big-Brother. Noen er rett og slett fjortisjenter i hodet. - MESS-TV-fjotten er jo kanskje også et argument? hater det også - og hun der forfatteren som skriver dårlige bøker - Og programlederen for Big-Brother, HELVETE! - Og Finn Schøll - Og Homsepatruljen 6012288[/snapback] Vi er alle forskjellige med forskjellige behov, det kreves da vel ikke at vi skal oppføre oss likt? 6012300[/snapback] Tingen er at alle disse i mine øyne oppfører seg relativt likt, og det finnes 10 milliarder mange andre måter man kan oppføre seg på. De er så forbanna kjedelige, men tror selv de er så jævla interessante. Derfor vil jeg elegant parere ditt argument med at jeg og mener at folk ikke trenger å oppføre seg likt, og at det er denne kjedelige forutsigbarheten som irriterer meg. Homofili bør være en legning, ikke en hipp livsstil. 6012528[/snapback] Akkurat dette tv har gjort det til. Dessverre. Det finnes mange homofile der ute som oppfører seg som "sitt eget kjønn" for å si det helteit. Nå når jeg tenker Homofil, tenker jeg av den typen som er med i homsepatruljen osv. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Har ingen problemer med folk som er homofile/lesbiske. De er mennesker akkuratt som oss andre. Hva folk gjør i sengen får være deres greie. Viktig folk aksepterer at vi er forskjellig. Hadde ikke hatt noe problem med å ha homfile eller lesbiske i vennegjengen eller familien. Utrolig trist at så mange lever ulykkelig, og til å med tar selvmord pga fok er trangsynte og dømmer andre uten grunn. Homofobe mennesker har jeg ingen respekt for... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Dette er mitt synspunkt på homofili: De kristne sier man skal hate synden, ikke synderne. Vel... i dette tilfellet så hater jeg synderne mer enn synden. Viss kjærlighet kan kalles en synd i det hele tatt, noe som er ytterst tvilsomt. For å korrigere litt kan jeg vel trekke fra en del homofile med fornuftige tanker som f.eks. tidligere finansminister foss, da står vi igjen med en gruppe jeg kaller homofjotter... Dette er grunnene til at jeg HATER homofjotter. - De er så selvopptatte og egoistiske, av "weeeh, se på meg jeg er en keeg homofil"-typen. - Dette strekker seg så langt at det er umulig å snakke med dem uten å komme innpå nettop temaet homofili. - De bryr seg for mye om bagateller.. dette kan for eksempel være klær utseende, livsstil og Big-Brother. Noen er rett og slett fjortisjenter i hodet. - MESS-TV-fjotten er jo kanskje også et argument? hater det også - og hun der forfatteren som skriver dårlige bøker - Og programlederen for Big-Brother, HELVETE! - Og Finn Schøll - Og Homsepatruljen 6012288[/snapback] Vi er alle forskjellige med forskjellige behov, det kreves da vel ikke at vi skal oppføre oss likt? 6012300[/snapback] Tingen er at alle disse i mine øyne oppfører seg relativt likt, og det finnes 10 milliarder mange andre måter man kan oppføre seg på. De er så forbanna kjedelige, men tror selv de er så jævla interessante. Derfor vil jeg elegant parere ditt argument med at jeg og mener at folk ikke trenger å oppføre seg likt, og at det er denne kjedelige forutsigbarheten som irriterer meg. Homofili bør være en legning, ikke en hipp livsstil. 6012528[/snapback] Akkurat dette tv har gjort det til. Dessverre. Det finnes mange homofile der ute som oppfører seg som "sitt eget kjønn" for å si det helteit. Nå når jeg tenker Homofil, tenker jeg av den typen som er med i homsepatruljen osv. 6012834[/snapback] Beklager, det er nok dine fordommer som er problemet, prøv å se litt lenger... Lenke til kommentar
AP-bastion Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Har ingen problemer med folk som er homofile/lesbiske. De er mennesker akkuratt som oss andre. Hva folk gjør i sengen får være deres greie. Viktig folk aksepterer at vi er forskjellig. Hadde ikke hatt noe problem med å ha homfile eller lesbiske i vennegjengen eller familien. Utrolig trist at så mange lever ulykkelig, og til å med tar selvmord pga fok er trangsynte og dømmer andre uten grunn. Homofobe mennesker har jeg ingen respekt for... 6013327[/snapback] Helt enig, det du skriver der er så utrolig viktig, jeg syns det er trist at folk begår selvmord pga av at andre har et form for "aksepteringsproblem" slik burde det så absolutt ikke være!! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg kjenner godt 4 homofile, og delvis enda flere, alle er til en viss grad slik jeg har beskrevet... så kun fordommer er det nok ikke. Det er nok heller dere som har fordommer mot de som misliker homofjotter (et fenomen som jeg har beskrevet over). Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Har ingen problemer med folk som er homofile/lesbiske. De er mennesker akkuratt som oss andre. Hva folk gjør i sengen får være deres greie. Viktig folk aksepterer at vi er forskjellig. Hadde ikke hatt noe problem med å ha homfile eller lesbiske i vennegjengen eller familien. Utrolig trist at så mange lever ulykkelig, og til å med tar selvmord pga fok er trangsynte og dømmer andre uten grunn. Homofobe mennesker har jeg ingen respekt for... 6013327[/snapback] Helt enig, det du skriver der er så utrolig viktig, jeg syns det er trist at folk begår selvmord pga av at andre har et form for "aksepteringsproblem" slik burde det så absolutt ikke være!! 6013681[/snapback] Ja ikke sant...Undersøkelser viser jo at 26% av homofil ungdom mellom 16 og 24 år har prøvd å ta sitt eget liv. Det er åpenbart et stort problem som jeg syntes folk generelt ikke tar alvorlig. Alle mennesker vil bli respektert og tatt for den de er, det er en helt grunnleggende trang alle mennesker har... Lenke til kommentar
AP-bastion Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Nettopp, blir selv dømt for å være homofil fordi jeg som andre sier har en tendens til å være litt "femi" altså jeg ser ikke på det som noe fælt å være homofil så ikke tro at jeg er negativ til å bli kalt homofil av den grunn, min grunn til at jeg er lei av å bli kalt .. "homo, homse, gay, gaylord" .. osv .. er fordi jeg er syns ikke gutter er attraktive overhodet, så det jeg lurer på er jo at man må jo ha en følelse at man finner folk fra sitt samme kjønn attraktive og det gjør ikke jeg men jeg har femi tendenser og derfor blir jeg dømt for å være homofil og det skjønner jeg bare ikke hvorfor? .. er det fordi jeg er annerledes enn alle andre? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Muligens du passer til de "fordommene" folk har av homofile? Er du litt Finn Schøll av deg? -Ja så er vel saken klar... Jmf. innleggene over. Lenke til kommentar
AP-bastion Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jo forstår hva du mener, men for å være homofil må man vel føle en viss attraksjon hos folk fra det samme kjønn og det gjør ikke jeg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Fysjom. Liker det ikke, men så lenge ingen legger ann på meg, så går det vel greit. Lenke til kommentar
AP-bastion Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hva er så galt med det, selvfølgelig alle som er hetero vil ikke ha noe med det å gjøre men jeg syns nå iallfall det er et dårlig argument for å ødelegge for de som virkelig kan nyte å være sammen som et homofilt par Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 What ever! Hveit ihverfall at jeg ikke liker homofile, hverken men eller kvinner.. Lenke til kommentar
AP-bastion Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hva i all verden er det de har gjort mot deg som person for at du ikke liker dem da? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hva i all verden er det de har gjort mot deg som person for at du ikke liker dem da? 6015685[/snapback] Fordi jeg ikke liker dem. Hva bryr det deg? Lenke til kommentar
AP-bastion Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det der jo usaklig da, hvis du ikke vil at det skal bry andre er det vel først og fremst liten vits å skrive det i denne tråden at >> "Hveit ihverfall at jeg ikke liker homofile, hverken men eller kvinner.." da får du jo andre engasjert og stiller selvfølgelig da spørsmål til HVORFOR du ikke liker homofili, hva er det som er så galt med det? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Fordi jeg personlig synes det er forkastlig at to av samme kjønn skal ha en kjærlighetsforhold. You happy? Lenke til kommentar
AP-bastion Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Grei mening, burde jo være lovlig å mene det også selvom jeg er sterkt uenig Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Har ikke i utgangspunktet noe motforestillinger mot homofile, men syns de har ett overdrevet behov for og vise seg. Dette gjelder ikke minst i kretser hvor homofili ikke blir godtatt. Har en følelse at de skal tvinge seg til posisjoner og medlemskap i diverse organisasjoner. Hva om religiøse krevde og få være medlemmer av humanetisk forbund og påberopte seg ikke og bli diskriminert. Lenke til kommentar
AP-bastion Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jo, men hvorfor i all verden eksisterer det noe som ikke godtar homofili, skjønner ikke hvorfor det.. det blir jo det samme som å si at vi godtar ikke mennesker? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jo, men hvorfor i all verden eksisterer det noe som ikke godtar homofili, skjønner ikke hvorfor det.. det blir jo det samme som å si at vi godtar ikke mennesker? 6015886[/snapback] I mitt tilfelle, kan jeg ikke akkurat si at jeg betrakter homofili som fullt utviklet mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg