Gå til innhold

Homofili hva er dine synspunkter


Anbefalte innlegg

Snip...

Det bare kvinner som skal føde, og menn skal insamenere(leif) med sin kostbare sæd.

Ok... jeg skjønner. Du er i mot at to personer skal ha sex for å kose seg... det skal uansett kun gjøres for å produsere barn. Med andre ord, de gangene du har hatt sex har KUN vært for å få ett barn. Greit at vi fikk en avklaring på det. Greit, det er din mening... skal ikke denge deg for det.

Nå er han vel bare 17, ifølge profilen. Foreløpig har vel kanskje damebekjentskapene begrenset seg til kveldsturer på E6'en i Volvo'n til en eller annen som er gammel nok til å kjøre... :thumbup:

 

Hvis jeg var fra Fåvang hadde jeg nok også passet på å gjøre meg grov og bestemt i målet når den slags emner kom på banen. ;) Hei, jeg er fra Oslo, og har stort sett sluppet bråk over den slags. Nå brydde jeg meg fint lite om hva folk trodde om min legning uansett. Men en kompis fra Skarnes-traktene tilbake på tidlig 80-tall fikk juling så det sang når han kom på fest på lokalet der oppe et sted med klær han hadde kjøpt i min faste klesbutikk.

 

Geir :)

Hva har det med at jeg er ifra Fåvang med å gjøre i dette, og jeg bor i Lillehammer forresten...

 

Tror du jeg kjører volvo'n på E6 når jeg ikke har lappen?

Endret av Birger_Nord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine synspunkter på homofile:

 

Jeg syns det er ubeskrivelig ekkelt med gutter med hårløse kjønn som liker å ta andre gutter med hårløse kjønn i rassen. Men det er jo ikke noe galt i å være seg selv.

 

Det som er så synd er at homser er så feminine at det nesten går utover de som er rundt dem. Vet jo snart ikke om det er jente eller gutt.

 

Skjønner ikke hvorfor homser er så feminine egentlig? Vil de være jenter eller?

 

Nei .... homser syns jeg bare ikke noe om i det hele tatt. Skulle vært forbudt. Hvorfor vil noen egentlig ha bæsj på tissen isteden for en søt jente! Hvis det skal være greit å være homse så blir jo ikke verden overbefolka iallfall da. Håper det er forbudt for homser å adoptere barn også. Hva skal ungen kalle foreldra sine? Og når det er foreldremøte på skolen og alle er der. Så sitter "foreldra" dine å kysser! Tenk hvor mye den stakkars uskyldige ungen kommer til å bli mobba!? Og ja, dessverre! Verden er slik!

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Nå har jeg gitt mine synspunkter, så håper ikke jeg har sagt noe ulovlig for da ber jeg heller dere slette innlegget mitt.

Lenke til kommentar
Mine synspunkter på homofile:

 

Jeg syns det er ubeskrivelig ekkelt med gutter med hårløse kjønn som liker å ta andre gutter med hårløse kjønn i rassen. Men det er jo ikke noe galt i å være seg selv.

 

Det som er så synd er at homser er så feminine at det nesten går utover de som er rundt dem. Vet jo snart ikke om det er jente eller gutt.

 

Skjønner ikke hvorfor homser er så feminine egentlig? Vil de være jenter eller?

 

Nei .... homser syns jeg bare ikke noe om i det hele tatt. Skulle vært forbudt. Hvorfor vil noen egentlig ha bæsj på tissen isteden for en søt jente! Hvis det skal være greit å være homse så blir jo ikke verden overbefolka iallfall da. Håper det er forbudt for homser å adoptere barn også. Hva skal ungen kalle foreldra sine? Og når det er foreldremøte på skolen og alle er der. Så sitter "foreldra" dine å kysser! Tenk hvor mye den stakkars uskyldige ungen kommer til å bli mobba!? Og ja, dessverre! Verden er slik!

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Nå har jeg gitt mine synspunkter, så håper ikke jeg har sagt noe ulovlig for da ber jeg heller dere slette innlegget mitt.

Et respektabelt innlegg, men du får nok vente deg litt sleng!

Lenke til kommentar
Hva har det med at jeg er ifra Fåvang med å gjøre i dette, og jeg bor i Lillehammer forresten...

Ingenting. Bare en vennlig spøk.

 

Tror du jeg kjører volvo'n på E6 når jeg ikke har lappen?

Nei, det var vel derfor jeg snakket om en eller annen som er gammel nok til å kjøre. Ikke for det, jeg vet vel om flere som ikke har tatt det så nøye hverken med alder eller førerkort....

 

Håper du ikke tok det ille opp!

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Jeg er i mot homoseksualitet, men holder det for meg selv. Det er ikke slik at hvis jeg ser en homse på gaten så viker jeg unna eller reagerer negativt. Jeg liker bare ikke det de gjør.

Akkurat!

Jeg går ikke rundt å slenge dritt til alle homser jeg ser. Det er da av norsk folkeskikk å holde det for seg selv.

Jaja, jeg har sagt meningen min i denne tråden! Men var ikke det vi skulle?

Lenke til kommentar
Hva har det med at jeg er ifra Fåvang med å gjøre i dette, og jeg bor i Lillehammer forresten...

Ingenting. Bare en vennlig spøk.

 

Tror du jeg kjører volvo'n på E6 når jeg ikke har lappen?

Nei, det var vel derfor jeg snakket om en eller annen som er gammel nok til å kjøre. Ikke for det, jeg vet vel om flere som ikke har tatt det så nøye hverken med alder eller førerkort....

 

Håper du ikke tok det ille opp!

 

Geir :)

Nei da :)

Men er litt patriotisk ovenfor Fåvang, så når det blir litt kritikk ovenfor mitt hjemsted, så blir jeg litt varm! Hehe, en liten intern feil...

 

No hard feelings :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg syns det er ubeskrivelig ekkelt med gutter med hårløse kjønn som liker å ta andre gutter med hårløse kjønn i rassen.

Ja, men det representerer vel ikke homofiles sosiale personlighet, så med mindre de gjør slikt foran deg er det vel ikke noe problem?

Det som er så synd er at homser er så feminine at det nesten går utover de som er rundt dem. Vet jo snart ikke om det er jente eller gutt.

Skjønner ikke hvorfor homser er så feminine egentlig? Vil de være jenter eller?

Alle homser er ikke like. Noen vil kanskje være jenter, men det finnes heterofile som også vil være jenter.

Nei .... homser syns jeg bare ikke noe om i det hele tatt. Skulle vært forbudt. Hvorfor vil noen egentlig ha bæsj på tissen isteden for en søt jente!

Tror de ytterste få vil ha bæsj på tissen.

Men jeg skjønner ikke helt - først sier du at det må være lov til å være seg selv, så sier du at homofili burde være forbudt.

Hvis det skal være greit å være homse så blir jo ikke verden overbefolka iallfall da.

Det er greit å være homse, men verden blir overbefolka uansett.

Og når det er foreldremøte på skolen og alle er der. Så sitter "foreldra" dine å kysser!

Tror nok at de klarer å ikke kysse, skal du se. Men hvis de gjør det får man håpe at ikke alle har likt syn som deg på homofili.

Og ja, dessverre! Verden er slik!

Pågrunn av slike som deg.

Lenke til kommentar
Mine synspunkter på homofile:

 

Jeg syns det er ubeskrivelig ekkelt med gutter med hårløse kjønn som liker å ta andre gutter med hårløse kjønn i rassen. Men det er jo ikke noe galt i å være seg selv.

 

Det som er så synd er at homser er så feminine at det nesten går utover de som er rundt dem. Vet jo snart ikke om det er jente eller gutt.

 

Skjønner ikke hvorfor homser er så feminine egentlig? Vil de være jenter eller?

 

Nei .... homser syns jeg bare ikke noe om i det hele tatt. Skulle vært forbudt. Hvorfor vil noen egentlig ha bæsj på tissen isteden for en søt jente! Hvis det skal være greit å være homse så blir jo ikke verden overbefolka iallfall da. Håper det er forbudt for homser å adoptere barn også. Hva skal ungen kalle foreldra sine? Og når det er foreldremøte på skolen og alle er der. Så sitter "foreldra" dine å kysser! Tenk hvor mye den stakkars uskyldige ungen kommer til å bli mobba!? Og ja, dessverre! Verden er slik!

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Nå har jeg gitt mine synspunkter, så håper ikke jeg har sagt noe ulovlig for da ber jeg heller dere slette innlegget mitt.

Kan du utdype hvorfor du er mer maskulin enn de fleste homofile?

 

Kun en minoritet av de homofile er feminine. De som er det, har blitt sånn fordi i noen homofile forhold er det en som får rollen som mann, og en som får rollen som kvinne, de som får kvinnerollen blir feminine.

 

Homofobi generellt er like fremmedfiendtlig som rasisme.

Lenke til kommentar
En annen ting...

 

Hvorfor har vi to kjønn? Hvis noen av oss skal utføre "kjærlighet" ovenfor den samme?

Da kan vi kalle en felles kjønn gruppe; "plump".

Så nå av er alle likestilt, i gruppa "plump"...

Vi har to kjønn for å sikre menneskehetens videre eksistens. Men det betyr ikke at alle heterofile har sex kun for å reprodusere seg selv. Akkurat som homofile så har også heterofile sex for gledens skyld. Ser ingenting galt i det jeg.

 

Har enda ikke fått noe svar fra deg på hvorfor du er mot at man skal ha sex for gledens skyld. Du skal få lov til å ikke like homofile, men det jeg reagerer på er at du tydeligvis mener at man skal ha sex KUN for å reprodusere seg selv.

Lenke til kommentar
Mine synspunkter på homofile:

 

Jeg syns det er ubeskrivelig ekkelt med gutter med hårløse kjønn som liker å ta andre gutter med hårløse kjønn i rassen. Men det er jo ikke noe galt i å være seg selv.

 

Det som er så synd er at homser er så feminine at det nesten går utover de som er rundt dem. Vet jo snart ikke om det er jente eller gutt.

Hårløse kjønn? Er det et homofilt punkt også?

 

Da lurer jeg på hvor mange som i det hele tatt kunne tenkt seg å fikse på sveisen nedentil selvom de ikke tar "hverandre i rassen"..Det antallet blir nok større enn antatt Nicklas.

 

Hva er gale med at et par gutter her og der er feminine? De som utstråler sitt virkelige seg må få drive på med akkurat det de føler for. Likegreit å peke fingeren mot "priddiboys" som ikke utstråler seg på samme måte.

Lenke til kommentar
Mine synspunkter på homofile:

 

Jeg syns det er ubeskrivelig ekkelt med gutter med hårløse kjønn som liker å ta andre gutter med hårløse kjønn i rassen. Men det er jo ikke noe galt i å være seg selv.

 

Det som er så synd er at homser er så feminine at det nesten går utover de som er rundt dem. Vet jo snart ikke om det er jente eller gutt.

 

Skjønner ikke hvorfor homser er så feminine egentlig? Vil de være jenter eller?

 

Nei .... homser syns jeg bare ikke noe om i det hele tatt. Skulle vært forbudt. Hvorfor vil noen egentlig ha bæsj på tissen isteden for en søt jente! Hvis det skal være greit å være homse så blir jo ikke verden overbefolka iallfall da. Håper det er forbudt for homser å adoptere barn også. Hva skal ungen kalle foreldra sine? Og når det er foreldremøte på skolen og alle er der. Så sitter "foreldra" dine å kysser! Tenk hvor mye den stakkars uskyldige ungen kommer til å bli mobba!? Og ja, dessverre! Verden er slik!

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Nå har jeg gitt mine synspunkter, så håper ikke jeg har sagt noe ulovlig for da ber jeg heller dere slette innlegget mitt.

Du er noe for deg selv, det skal du ha. Hvor har du det fra at bare homofile har analsex, tar ikke jeg helt feil (noe jeg ikke gjør) så er det mange heterofile som har analsex, så det går an å ****' en jente og få 'bæsj' på tissen. Er man renslige så får man ikke bæsj på tissen, så hvor du har det fra det vet jeg ikke.

 

Du snakker om hvor mye ungen kommer til å bli mobbet, men det er jo du og dine holdninger som skaper den mobbingen. Hva kommer du til å lære bort til ditt barn? At homofili burde vært forbudt osv.? Har vi flaks så kommer ikke den ungen til å høre på deg, jeg håper det i hvert fall. Og hvorfor tror du at to homofile kaster seg over hverandre på foreldremøte? Tror du ikke homofile klarer å kontrollere seg, og at de kaster seg over hverandre ved første og beste anledning? Nei, jeg gidder ikke å sløse bort flere linje på deg, jeg er trøtt. :p

Lenke til kommentar

Mitt ene synspunk på dette:

Det er jo naturstridig...

 

Nå er ikke jeg homofil så jeg kan umulig forstå tiltrekningen til det samme kjønn, sikkert samme som at de umulig kan forstå hvorfor jeg vil være med ei jente.

Men om de har lyst får de bare holde på, så lenge de ikke tafser på meg. :)

Lenke til kommentar

Homofile er som de fleste andre grupper mennesker egentlig. Alltid noen som må ødelegge for resten av homofile. Noen som må være ekle, eller overdrivent feminine. Som de på den norske homsepatruljen. Til og med homofile reagerer jo på hvor feminine de er... Det blir for dumt.

 

Homofobi er vel egentlig det samme som rasisme, og kommer som oftest av fremmedfrykt. Eller kanskje oftere av noen situasjoner man har opplevd.

 

Et eksempel for min egen del... Jeg var på en restaurant med en kamerat av meg, som nylig hadde kommet ut av skapet. Han var da sammen med sin nye kjæreste, og jeg med min. 3 gutter og ei jente mao. Halveis gjennom middagen legger han hånda si i skrittet på typen sin, og begynner å krafse. Mens vi andre spiser. Dette har vel lite med homofili å gjøre, og går vel egentlig på folkeskikk. Men hvorfor opplever jeg til stadighet at homofile ikke kan folkeskikk når det kommer til slike ting?

 

Hvis jeg på f.eks en fest bruker hele kvelden på å krafse på dama, så ville nok folk få litt problemer med det også.

 

Ellers har jeg opplevd at mange homofile er veldig opptatt av å fortelle alle hva dem driver med, i motsetning til heterofile flest. Dette gjelder dog mest homser. Personlig er jeg lite opptatt av hvem dem drar med seg hjem fra byen.

 

En ting til, det er forsåvidt greit at noen homser blir litt mer feminine, i likhet med at jenter kan bli litt "guttete". Men hvorfor oppføre seg som 14 år gamle jenter? Tror jeg har spurt om dette før... Men jeg skjønner det ikke...

 

Og hva #¤%& er greia med GAY-parade? Skjønner de ikke at det skaper mer homofobi? En haug med gutter i rosa fjær er ikke veien å gå for bred aksept. Dette er jeg nesten sikker på.

Lenke til kommentar
Heterofili er OK, så lenge ingen jeg ikke liker tafser på meg :roll:

Vel, jeg kan ikke si jeg følte meg helt komfortabel de to gangene en gutt kom bort og begynte å tafse...

Bedre med ei jente jeg ikke liker, men det er jo så klart bare min svært subjektive mening.

Hva du mener får være din sak.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...