Gå til innhold

Homofili hva er dine synspunkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ingenting skummelt med homofile, de prøver ikke å omvende deg, de prøver seg heller ikke på alt som går rundt med snabb foran. Det er bare utdaterte myter.

 

ehhe.. heh.. ingen kommentar :blush:

 

Høres ut som dere tror det bare finnes en type homofile. Vel.. akkurat som heterofile, fins det mange typer homofile.. Noen liker små barn, andre liker godt voksne. Men de fleste vil ha partnere ut ifra dere egne kriterier. Ikke for gamle, ikke for unge. Noen søker kun sex, andre vil ha forhold. Det finnes menn som fyller opp ungjentene med alkohol og utfører det som den svenske stat ikke kaller for voldtekt da jenta ikke klarer å gjøre motstand, og det fins de som gjør det samme på unge gutter..

Bottom line: Homofile og heterofile er klin like! eneste forskjellen er at homsene ikke har noen vagina å holde på med..

Offentlig syns jeg det er like uappetittelig, uansett, om noen står og råkliner et eller annet sted. Når det kommer til sex delen så går ikke vi homofile og skriker "ÆÆÆÆÆÆSSSJ!! Stikke tissen inn i vagina.. EEEEEWWWW" Så derfor skjønner ikke jeg hvorfor alle skal fokusere på at noen foretrekker å få tissen inn i rompa :p

Analsex har jo blitt fryktelig så populært blandt de heterofile i dag også.. Og det er utrolig mange gutter som har lyst til å prøve sex med en annen gutt, men som ikke tør å gjøre det av frykt for hva dama/ kameratene sier eller det at han finner ut at det faktisk er godt.

 

Jeg vil også nevne at det fins homofile og HOMOSEKSUELLE. Noe som IKKE er det samme! Man kan være homofil men heteroseksuell. Mange spennende kombinasjoner her :p Håper alle forstår forskjellen. Det ene har med følelser og det andre med sex og gjøre.. Og når vi først en inne på sexområdet. Hva i all verden er det som er så mye eklere med det homofile presterer i senga enn hva heterofile gjør? Er det fordi det er mer "normalt" å gjøre det på den heterofile måten? Tror dere at dere kan kalle det normalt? Hva er normalt? Og hvordan blir noe normalt? Er det når det blir godtatt av et flertall? Isåfall så mister ordet normalt all sin respekt. Da blir det bare et ord brukt for å nedverdige folk.

 

Men han derre tullingen fra kvitfjellområdene. Han joker_nord eller hva han kalte seg.. Som sier han er ikke er kristen, men fortsatt så tror han på Gud. Om han ikke tror på gud, hvorfor i all verden driver han og siterer bibelen da? Da kan han heller sitere meg eller noen andre som har skrevet noe positivt om homofili.. Han virker som han ser ned på homofile og at han er redd for dem. Noe sannsynligvis foreldrene, som regel faren, driver og slenger stygge vitser eller snakker stygt om.

Det er hva jeg tror. Han får ha sine meninger, men å gi uttrykk for dem er diskriminering! Og om han mener at homofili ikke er bra fordi jeg ikke driter ut en baby 9 måneder etter samleiet, så tror jeg ikke han liker mange personer.. I tilfelle du ikke har fått med deg det her: Folk har sex pga av at de liker det. En veldig liten prosentandel har sex fordi de vil ha barn! jeg vet ikke hvor mange kondomer som selges i året her i verden jeg, men det vil gi et tall over samleier hatt uten den hensikt å lage barn. Og du skal kun ha sex i livet ditt for å lage barn? dvs. en eller to ganger? Hva med onanering da? Det kommer ikke noen unger ut igjennom fingrene dine heller? Forskjellen på mennesker og andre dyr seksuelt er at vi nyter det, de andre dyrene gjør det for å overleve og føre rasen videre. Thats life!

 

Men som sagt, hver gang det "kommer noe nytt" så blir folk redde og overbeskyttende. Først var det negerne, så kom pakkisene, deretter gulingene.. Og nå kommer homsene. Hva blir det neste?

 

edit: Om dere syns at pakkis, guling og neger er rasistiske ord så er det det vi har klart å fått inn i språket vårt her i moss. Vi kaller en guling for en guling. Vi legger ikke noe negativt i det! Alle "farger" godtar det, just so it is said!

Endret av Duplo
Lenke til kommentar

Jeg har ingenting i mot homofile. Ingen person med en brukbar hjerne som er født etter 1935 hater homofile...

 

Hetrofile menn prøver seg ikke på den første og beste dama de ser, homofile prøver seg ikke på den første og beste mannen de ser, i motsetning til hva homofobiske fjortiser som ikke har annet enn graut mellom ørene tror...

 

Det er forøvrig greit å spøke med andre personers legning så lenge man ikke går for langt.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt sjekket opp av jenter, og kan ikke si at jeg fant det så utrolig ekkelt. Hadde jeg derimot blitt tatt på innsiden av låret av en ekkel gammel greker, så tror jeg at jeg hadde funnet det ganske motbydelig.

 

Jeg synes dog det er litt rart at du ikke reagerte på at en fyr spanderte drinker på deg, Dotten.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Analsex og blowjobs? Dette er tross alt aktiviteter heterofile også driver med på regelmessig basis.

jepp, men for hetroseksuelle mennesker er det noe helt annet å se "mann + dame" som gjør dette, enn "mann + mann" :scared::yucky:

Hvordan i all verden har du klart å rote deg bort i å se på slike ting hvis du ikke har hatt interesse av det da?

Lenke til kommentar
Analsex og blowjobs? Dette er tross alt aktiviteter heterofile også driver med på regelmessig basis.

jepp, men for hetroseksuelle mennesker er det noe helt annet å se "mann + dame" som gjør dette, enn "mann + mann" :scared::yucky:

Hvordan i all verden har du klart å rote deg bort i å se på slike ting hvis du ikke har hatt interesse av det da?

hahahehe :!: ja si det... hvordan har han klart det tru??? :hmm:

 

EDIT: jeg bryr meg ikke om homofile bare dem holder det for seg selv. hehe... har et pa kamerater som er homofile. greie de men kan være litt fdor feminine noen ganger.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

Har ikke lest igjennom hele tråden, men dette er hva jeg syns:

 

Jeg har ingenting i mot homofile, for min del kan de ha barn, gifte seg i kjerka og gjøre akkuratt det de vil. Det eneste jeg ikke vil er at de skal sjekke meg opp, har fobi mot dette, er bare 14 da, så jeg tror ikke det er så_voldsomt_aktuelt... ;)

 

Vet bare om en som er homo, han er 2 år eldre enn meg. Er glad jeg ikke hadde gym med ham, for han tok visst nok å ronka i dusjen. ÆSJ!!

Endret av X-tremeOverclocker
Lenke til kommentar
Jeg synes ikke homofili er riktig!

Det har ingen forskjell mellom kvinner eller menn, like ekkelt begge veier..

Synes det ikke er på sinn plass at to individer av samme kjønn skal utføre samleie.

Hadde det tatt seg ut at menn plutselig skulle begynt å føde ut av rævsprekker?(Beklager utrykket)

Det bare kvinner som skal føde, og menn skal insamenere(leif) med sin kostbare sæd.

 

You see?

Ok... jeg skjønner. Du er i mot at to personer skal ha sex for å kose seg... det skal uansett kun gjøres for å produsere barn. Med andre ord, de gangene du har hatt sex har KUN vært for å få ett barn. Greit at vi fikk en avklaring på det. Greit, det er din mening... skal ikke denge deg for det.

Lenke til kommentar
Snip...

Det bare kvinner som skal føde, og menn skal insamenere(leif) med sin kostbare sæd.

Ok... jeg skjønner. Du er i mot at to personer skal ha sex for å kose seg... det skal uansett kun gjøres for å produsere barn. Med andre ord, de gangene du har hatt sex har KUN vært for å få ett barn. Greit at vi fikk en avklaring på det. Greit, det er din mening... skal ikke denge deg for det.

Nå er han vel bare 17, ifølge profilen. Foreløpig har vel kanskje damebekjentskapene begrenset seg til kveldsturer på E6'en i Volvo'n til en eller annen som er gammel nok til å kjøre... :thumbup:

 

Hvis jeg var fra Fåvang hadde jeg nok også passet på å gjøre meg grov og bestemt i målet når den slags emner kom på banen. ;) Hei, jeg er fra Oslo, og har stort sett sluppet bråk over den slags. Nå brydde jeg meg fint lite om hva folk trodde om min legning uansett. Men en kompis fra Skarnes-traktene tilbake på tidlig 80-tall fikk juling så det sang når han kom på fest på lokalet der oppe et sted med klær han hadde kjøpt i min faste klesbutikk.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...