Gå til innhold

Homofili hva er dine synspunkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange foreldre er ikke egoistiske? Hvor mange ønsker ikke barn grunnet deres EGNE ønsker om å videreføre slektet, ikke fordi de føler at de har noe å gi til et barn. Jeg tror mange homofile har mye mye mer å gi enn heterofile.

 

Til Birger_Nord: Må man kunne tåle kritikk fordi noen mobber andre? Det hørtes ikke helt logisk ut for meg. Folk bør lære seg folkeskikk og det å omgås folk på en nomral måte uavhengig om man liker de eller ikke.

Selvfølgelig skal alle ha folkeskikk. Det er da den gyldne regel..

 

Men så er det slik at ikke alle har det, og ikke alle respekterer deres meninger!

Lenke til kommentar
Så barna skal få svi under oppveksten for at norge skal tilpasse seg homofile foreldre?

Barn med to foreldre blir mobbet. Barn med kun en far blir mobbet, barn med briller og barn med kviser og barn som er sent ute i puberteten og lave barn og høye barn blir mobbet.

Ja, men jeg tror at å bli mobbet for at foreldrene er homofile stikker dypere enn om at barnet har briller..

 

Hvis ikke de eventulelle kommende homofile en gang tenker tanken på det, så er de selviske

Hvorfor skulle det det? Å bli mobbet for noe som ikke er negativt når du selv vet at det ikke er negativt har absolutt ingen effekt.

 

La oss si at jeg har kort hår. Hvis du kaller meg en langhåret hippie vil jeg gi god faen i det, fordi det er usant bullshit.

La oss si at jeg har to homofile fedre. Hvis du kaller foreldrene mine for homser, eller sier at de er dårlige foreldre vil jeg gi god faen i det, fordi det er usant bullshit.

Lenke til kommentar
Så barna skal få svi under oppveksten for at norge skal tilpasse seg homofile foreldre?

Barn med to foreldre blir mobbet. Barn med kun en far blir mobbet, barn med briller og barn med kviser og barn som er sent ute i puberteten og lave barn og høye barn blir mobbet.

Ja, men jeg tror at å bli mobbet for at foreldrene er homofile stikker dypere enn om at barnet har briller..

 

Hvis ikke de eventulelle kommende homofile en gang tenker tanken på det, så er de selviske

Hvorfor skulle det det? Å bli mobbet for noe som ikke er negativt når du selv vet at det ikke er negativt har absolutt ingen effekt.

 

La oss si at jeg har kort hår. Hvis du kaller meg en langhåret hippie vil jeg gi god faen i det, fordi det er usant bullshit.

La oss si at jeg har to homofile fedre. Hvis du kaller foreldrene mine for homser, eller sier at de er dårlige foreldre vil jeg gi god faen i det, fordi det er usant bullshit.

Hvis du ikke hadde brydd deg, hvis noen hadde kalt dine homofile foreldre for homser..

 

Så er det beundringsverdt! Tror jeg hadde "prøvd" å banka driten ut av han duden, eller spørt hvorfor han sa det!

Lenke til kommentar

Er det bare homsepatruljen eller er det felles for alle homofile at de har så lys stemme? Akkurat denne delen får jeg litt frysninger av, det virker så kunstig. Gjør de det med vilje eller faller det inn naturlig? (tar de helium mellom innslagene?)

...Ellers synes jeg de kan være seg selv, for det blir det best mennesker av.

Lenke til kommentar

Okei.. et par småting:

"Jeg har ikke noe imot homofile, så lenge de ikke prøver seg på meg"

Hva mener man med dette? For meg så høres det ut som om man går å venter på en grunn til å fryse personen ut av livet sitt.

 

Homsepatruljen suger! Det er bare show for å tjene penger. Dere tror vel ikke at Robinson og Big Brother er satt sammen av de 10 første søkerne og? Jeg liker ikke homsepatruljen. Det programmet skaper fordommer hos mange som ikke hadde det før. Jeg syns alle de gutta er en gjeng med femiklædder.

Det er faktisk ikke alle homoer som flyr rundt og skriker og hyler og skal diskutere mote og hvilke farger som er inn eller ut for tida. Og det er mye mer moro å gå på byen eller bare henge med en litt femi åpen homofil enn en vanlig kamerat. Det skjer lissom så mye mer morsomme ting rundt de.

 

"de trenger ikke reklamere for det"

Vel.. Jeg vil si at heterogutter er MYE verre på det området. Men det er så morsomt å høre på hvordan heteroene skryter av at de fikk seg no 3 ganger forrige måned, også tenke på at homoene gjør det 5 ganger i uka :tease: (de fleste iallefall)

 

Jeg respekterer mennesker for hva de er og hvordan de velger og leve livet sitt. Jeg skal ikke understreke at jeg er hetero og liker jenter, som veldig mange føler en stor trang til å gjøre, men derimot det motsatte... For jeg er faktisk homo. Og til alle dere som tror at homoer lever et liv på skinner så er det feil. Veldig mange mennesker lider bare fordi et par idioter skal tøffe seg for jentene og si at de hater homofile, selv om de ikke gjør det, og deretter gå på med vold for å bevise det..

 

Og en annen ting, jeg liker ikke religion. Jeg vet ikke om følgende stemmer, har ikke en bibel og sjekke med "Det står klart i 3.Mosebok 18:22 at homoseksualitet er en vederstyggelighet som ikke kan tolereres. "

 

Spør du meg er kristendommen i dag latterlig. 90% av de som sier de er kristne hadde vært brent på bålet i gamle dager. Ingen lever etter de tåpelige budene lengre. Og jeg syns at et par personer innenfor regjeringen burde vært henretta for å blande religion og maktposisjon. Jeg hater godkristne like mye som en godkristen hater homofile. Og det verste er at de skal lissom ha penger av meg for at de skal kunne spre budskapet sitt..

 

Man hører jo om kirker som blir satt fyr på en gang iblandt.. Hvorfor kan ikke noen tenne på statskirken sier no jeg.. :D

Endret av Duplo
Lenke til kommentar
Du tror homofile har mye mer å gi enn heterofile? Hvorfor det?

Jeg tror ikke det er det darkness mener, men at TO personer (to menn, to kvinner) kan gi et barn akkurat det samme som et heterofilt par kan. At barnet kan bli mobbet er jo klart, men det skal lite til for å bli mobbet. Et lite avvik og man kan risikere å bli utsatt for mobbing, så jeg synes ikke det er en god grunn for at ikke homofile skal få adoptere. Og etterhvert som det blir mer normalt så vil mobbing gi seg, det er hva jeg tror. Det er voksene med fordommer og kristne som vi må peke fingeren på, det er disse som har skylden. Barn er lett påvirkelige, og hvis en far/mor står der og preker om hvor fæle homofile er så er det nettopp det barnet går rundt og tror, at homofile er noe helt grusomt som ikke burde eksistere.

 

Jeg sier ikke det at alle barn med homofobiske blir homofober selv, på samme måten som at ikke alle barn med kristne foreldre blir kristne.

Lenke til kommentar
Okei.. et par småting:
"Jeg har ikke noe imot homofile, så lenge de ikke prøver seg på meg"

Hva mener man med dette?

Rar den kommentaren der liksom.. Tror de da at de er så utrolig attraktive at homofile menn ikke klarer å holde fingrene unna? :p

 

Pleier de å bli overfalt av kvinner hele tiden tro? :hmm:

Lenke til kommentar

Angående dette med mobbbing, det meste kan bli mobbes for sånn sett. Og nå skal eg ikke kalle meg en ekspert men mye tyder på at mobbementaliteten funker slikt at de velger seg offer _først_ og så finner de en "grunn".

 

Forøvrig så hviser undersøkelser at barn med homofile foreldre ikke blir mobbet mer enn andre.

 

Men til det siste, er det mobberene av alles om skal bestemme om homofile skal få addoptere(eller om folk skal ha briller for den slags skyld) :ermm:

 

 

PS: Synes det er litt generalisering angående kristne her, hvis eg ikke tar helt feil så er det først og fremst konservative kristne som er imot homofili. Kjenner mange kristne som ikke er imot homofili.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Okei.. et par småting:
"Jeg har ikke noe imot homofile, så lenge de ikke prøver seg på meg"

Hva mener man med dette?

Rar den kommentaren der liksom.. Tror de da at de er så utrolig attraktive at homofile menn ikke klarer å holde fingrene unna? :p

 

Pleier de å bli overfalt av kvinner hele tiden tro? :hmm:

man kan spekulere :p

 

jeg er hetro, men Duplo er en god venn...ikke meg imot hvem han er....men han vet hvor jeg star, og aksepterer det ;)

 

som tidligere sagt...de fleste ikke hetrofile ville neppe jumped kameraten sin...

Lenke til kommentar
man kan spekulere :p

 

jeg er hetro, men Duplo er en god venn...ikke meg imot hvem han er....men han vet hvor jeg star, og aksepterer det ;)

 

som tidligere sagt...de fleste ikke hetrofile ville neppe jumped kameraten sin...

Jepp.. Det har nå hendt et par ganger at homofile har flørtet eller prøvd seg men det har jeg faktisk tatt som et kompliment. :) Det har heller ikke vært noe problem å forklare at jeg er hetrofil. Har ikke inntrykk av at homofile er mer innpåsliten enn andre :p

Lenke til kommentar

Jeg prøver meg på alt og alle jeg :D Her er det ingen forskjellsbehandling ;)

 

godkristen = konservativ..

Ikke det at jeg ikke liker alle kristne, men jeg syns det er bortkasta å være kristen nå til dags. Greit, det var in før å kalle seg det. Men nå til dags, hva slags rolle spiller det om man er kristen eller ikke. Jeg er døpt og komfirmert i kirka, ikke fordi jeg er kristen.. men fordi alle andre gjorde det :p

 

Og hva faen har allesammen med hvem man gifter seg med og gjøre?

Det er en personlig sak og politikken burde holde seg langt unna. Jeg går ikke rundt og mobber en venn av meg fordi han finner de styggeste damene jeg har sett EVER!!!! og når han i tillegg går rundt og skryter av dem... jah.. you get the point?

Men om han velger å gifte seg med en av dem, så hversågod.. Jeg legger meg ikke opp i det, det er hans valg. Selv om vi lever i et halv-kommunistisk land, så er jeg sjokkert over at staten i det hele tatt sitter og bruker MINE penger på om jeg skal få lov til å gjøre noe som de ikke har en dritt med. Kan komme mange fine søksmål mot staten om man bare tar seg tid på å finne begrunnelser på hvordan de bryter menneskerettighetene og måten de skiller ut en folkegruppe på..

 

Dere burde egentlig takke oss homofile.. Vi er jordas redning mot overbefolkning og engler for alle de stakkars foreldreløse barna osv.. :!:

Lenke til kommentar
Jeg prøver meg på alt og alle jeg  Her er det ingen forskjellsbehandling 

du skremmer meg na *redd for hva Duplo kan finne pa* :p 

 

godkristen = konservativ..

Ikke det at jeg ikke liker alle kristne, men jeg syns det er bortkasta å være kristen nå til dags. Greit, det var in før å kalle seg det. Men nå til dags, hva slags rolle spiller det om man er kristen eller ikke. Jeg er døpt og komfirmert i kirka, ikke fordi jeg er kristen.. men fordi alle andre gjorde det

 

naja, snakker med en kristen na. Hun er akkurat like liberal som jeg er. tror ikke alle kristne er sa motvillig egentlig.

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...