rmon Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Problemet er rett og slett bare irriterende... det er når jeg høyre klikker på allslags video formater for eks. avi, wmv osv. når jeg skal inn på innstillingene til skjermkortet da kommer det et svart bilde-blink som varer ca. 1-2 sek. så forsvinner det igjen... Noen som vet om det kan være innstillingene?? hva isåfall Lenke til kommentar
bidz Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Problemet er rett og slett bare irriterende... det er når jeg høyre klikker på allslags video formater for eks. avi, wmv osv. når jeg skal inn på innstillingene til skjermkortet da kommer det et svart bilde-blink som varer ca. 1-2 sek. så forsvinner det igjen... Noen som vet om det kan være innstillingene?? hva isåfall Muligens fordi at skjermkortet/driverne aktiviserer 3D og 2D modus. Dvs. kortet kjører på forskjellig klokkefrekvens om det kreves. 1-2 sek høres mye ut dog. På mitt 6800U så er det knapt merkbart, med 71.84 WHQL driverne. Endret 19. mars 2005 av bidz Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Last ned den nyeste driveren her. Lenke til kommentar
rmon Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 beklager skulle nevnt det men har nyeste driveren, en annen ting også jeg finner ikke nWiev slik at jeg kan se på lcd og tv.. finner ikke TV-OUT altså!! Fant den i på mitt gammle ATI kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå