div_ Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Kan en bruke en usb minne ting til å overføre savgemes til/fra ps2? Finner en noen savegames til et ps2 på internett, kan en kopiere dette til usb minne og over til ps2 og fortsette fra der denne save games er fra Går dette? Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Du kan vist nok ikke bruke vanlig PC USB minne men du kan bruke denne: http://uk.codejunkies.com/shop/product.asp...&l=1&ProdID=294 Lenke til kommentar
div_ Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Wow, kan jeg bruke den på pc til å laste over og? ...Det gikk visst:-) Men kan en formatere en vanlig usb dings til å støtte ps2 formatet? Fant en side som forklarer hvordan du kan bruke en vanlig usb lagrings enhet til samme formål som max drive, fortsatt kritisk, vet jo aldri om den støtter alle merker Tror jeg kanskje forleste meg der, ser ut som om det er en annen form for actionreplay eller noe... Endret 19. mars 2005 av div_ Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Den kan man bruke til å laste gamesaves, til og fra PC og PS2. Funker helt suverent! Lenke til kommentar
div_ Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Supert, da får sjekke prisene og kjøpe en sånn, hadde vært enda bedre om den kom i 512mb:-), men så skl en jo slette det en har på etter overføring, så det er ikke noe stort problem med 16mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå