Gjest Slettet+3124 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hei. Som emne feltet sier så har jeg en AMD 64 prossessor, det jeg lurer på er om jeg aktiverer prossessorens antivirus system (også som er innebygd i SP2), vil det skape noen konflikter med det antivirus programmet jeg har installert? Får jeg noe bedre sikkerhet med å aktivere dette? Jeg har NOD32 installert på maskina... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Ingen som kan hjelpe litt? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 dette lurer jeg og på?? hadde vert greit å funne ut av det Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Nei, det vil ikke skape noe trøbbel. Antivirusen som AMD har innebygd gir meget lite sikkerhet, derfor må du ha et antivirusprogram i tillegg. Forøvrig er det teit og i mot retningslinjene å bumpe en post etter kun 46 minutter. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Korleis kan ein prosessor fungere som antivirus? Blir den oppdatert over internett på samme måte som alle andre Antivirusprogram? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hvordan er det man aktiverer antiviruset til amd64 cpu`en?? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Korleis kan ein prosessor fungere som antivirus? Blir den oppdatert over internett på samme måte som alle andre Antivirusprogram? Nei, men den forhindrer kjente prosesser fra virus å kjøre, i tillegg til at den blokkerer enkelte funksjoner som ofte blir brukt i virus. Med andre ord, ingen erstatning for et vanlig antivirusprogram. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Ta en titt på denne artikkelen fra ITavisen.no. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Ta en titt på denne artikkelen fra ITavisen.no. Tror ikke dette er det samme som vi snakker om her. I artikkelen nevnes det Intel, men ikke AMD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå