Mbl Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 hei!. har et problem med min andre datamaskin! problemet er det at den ikke vil få internett, viss dere skjønner.. problemet som oppstår er at jeg må fornye IP adressen min..jeg er ikke helt sikker på åssen man gjør det.. (jeg vet at jeg burde [ start - kjør - cmd - ipcinfig /renew ] men der stopper det, og skjønner ikke helt hva jeg kan gjøre nå .. help? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 hei!. har et problem med min andre datamaskin!problemet er det at den ikke vil få internett, viss dere skjønner.. problemet som oppstår er at jeg må fornye IP adressen min..jeg er ikke helt sikker på åssen man gjør det.. (jeg vet at jeg burde [ start - kjør - cmd - ipcinfig /renew ] men der stopper det, og skjønner ikke helt hva jeg kan gjøre nå .. help? Hva er det som stopper? Etter du har gjort dette, blir ipadressen fornyet, eller får du en feilmelding eller hva er det som skjer? AtW Lenke til kommentar
Mbl Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 det som sjker er at jeg ikke har noen alternativer da jeg skal sette opp ny internett-tilkobling.. så jeg gikk inn på mine nettverkstilkoblinger og reparerte boren. da fikk jeg følgende feilmelding: kunne ikke reparer nettverkstilkoblingen Forny din Ip adresse- -kontakt system ansvarlig eller administartor elns Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 det som sjker er at jeg ikke har noen alternativer da jeg skal sette opp ny internett-tilkobling..så jeg gikk inn på mine nettverkstilkoblinger og reparerte boren. da fikk jeg følgende feilmelding: kunne ikke reparer nettverkstilkoblingen Forny din Ip adresse- -kontakt system ansvarlig eller administartor elns Fint om du skriver akkurat det som står når du skriver ipconfig /renew i prompt, mye enkelre å svare på hva som er problemet da. AtW Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Skal du dele internett mellom 2 PC'er? Hvordan har du koblet nettverket ditt nå? DSL-moden -> switch -> PC'ene? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 så jeg gikk inn på mine nettverkstilkoblinger og reparerte boren. ?? Der skal vel ikke være noen bro..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå