Vallhall Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hei dere Nå som jeg har bestilt 350D kommer jeg nok til å trenge et godt bildebehandlingsprogram, og vil gjerne at dere anbefaler noe til meg. Jeg er ny på dette og har veldig lite peiling på hva jeg egentlig trenger. Nå har jeg jo noen enkle program som var med både Dv kameraet, mobilen, scannern og printeren, men de er vel neppe noe særlig tess. Så kom gjerne med noen gode råd folkens Lenke til kommentar
roarkr Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Photoshop Elements 3.0 fra Adobe er mer en bra nok til du behersker dette fullt ut. Da er neste skritt fullversjone Photoshop CS Sjekk på www. adobe.no Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Takker takker, skal sjekke det ut Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Photoshop Elements 3.0 fra Adobe er mer en bra nok til du behersker dette fullt ut. Da er neste skritt fullversjone Photoshop CS Sjekk på www. adobe.no Kan bare støtte roarkr i dette, PSE 3 er rimelig og godt. Per Endret 20. mars 2005 av perah Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Photoshop CS Helt strålende program, men du greier deg sikkert med Elemets 3 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Tror jeg går for Elements 3 først ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå