t0ggler Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 For noen dager siden kjørte jeg feilsøking og defragmentering på "C:\" (windows)... (jeg ble anbefalt det). Når jeg skulle starte opp dagen etter gikk alt som vanlig, men rett før innlogging stopper det opp og startes på nytt. Og slik fortsetter det helt til jeg trykker på "Av"-knappen. Jeg har prøvd flere ganger men det skjer det samme hver gang.. Så jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å få fikset dette, eller om jeg blir nødt til å installere XP på nytt? Håper jeg skal slippe det siste ettersom jeg har endel bilder jeg ikke har tatt backup av... Takk for all hjelp Øyvind Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Du kan prøve å bruke systemgjennoppretting, ligger under start - tilbehør - systemverktøy. Sett maskina di tilbake til før du gjorde det du gjorde. Når maskina igjen rebooter trykk F8 og velg "siste konfigurasjon som virket" eller noe sånt, før maskina booter windows. Etter dette skal maskina di virke som normalt Lenke til kommentar
t0ggler Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Hmm.. Får jeg brukt systemgjennoppretting når jeg ikke får startet maskinen da? Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 har du prøvd Safe Mode da? der kan du (såvidt jeg vet) kjøre systemgjenoppretting. ellers går det jo an å kjøre Recovery på XP installasjon via XP plata. Lenke til kommentar
t0ggler Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Hvordan kjører jeg Safe Mode? Husker ikke helt Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 du kommer inni Safe mode ved å holde inn F8 et par ganger når du starter maskina. så velger du at den skal starte i Safe Mode. Lenke til kommentar
t0ggler Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Ahh :!: Yes, nå startet den Endelig! Tusen takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå