Gå til innhold

Hva kreves for å kjøre panther eller osx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville heller satset på en nyere Mac mini, hadde jeg hatt dine sko, sokker og bukser. For den nette sum av 5 130,- får man 50% høyere klokkefrekvens, samt 512 MB RAM, noe som skulle være nok for behovet du beskriver. Samt at maskinen er nyere. Men det er jo selvsagt en vurderingssak, siden maskinen du ellers vurderer sikkert har noen fordeler, den også.

Endret av Zapchud
Lenke til kommentar
Jeg ville heller satset på en nyere Mac mini, hadde jeg hatt dine sko, sokker og bukser. For den nette sum av 5 130,- får man 50% høyere klokkefrekvens, samt 512 MB RAM, noe som skulle være nok for behovet du beskriver. Samt at maskinen er nyere. Men det er jo selvsagt en vurderingssak, siden maskinen du ellers vurderer sikkert har noen fordeler, den også.

hva er en rimelig pris for en

g4 350-800mhz

64-712mb ram?

Lenke til kommentar

Vel, med tanke på at modellen gikk ut av produksjon i midten av 2002, så er den nok enda eldre enn det, men ikke nødvendigvis brukt så lenge. 3500 synes jeg var litt i overkant for det togvraket der, sett i sammenlikning med en mini. Jeg ville satt foten tydelig ned på 3000 blankpussede, som et maksimum.

Lenke til kommentar

Jeg foreslår rett og slett at du venter med å kjøpe Mac til du får nok til å kjøpe en ny Mac mini. Folkene på macstar priser seg så intenst opp i taket med rælet sitt.

Derfor er det for øvrig mitt favorittsted for å selge brukte macting, siden jeg kan overprise noe vanvittig og likevel komme under de øvrige tilbudene, og da få et raskt salg. :mrgreen:

Lenke til kommentar

Hehe. I tillegg til at du får flere minneplasser, PCI og AGP, og det peneste El Capitan-kabinettet noen sinne, så får du noen dB støy på kjøpet. G4-tårnene har aldri vært spesielt kjent for å være stille. Jeg vet, jeg sitter med et her.

Lenke til kommentar

Tja, meget lett? Min G4-modell kan høres i et annet rom gjennom en lukket skyvedør, med god margin, og det er når den bråker så lite den kan. Tipper QS-modellene er et par hakk mindre bråkete. Andre folk later til å ha samme mening, så jeg satser på at det er riktig.

Endret av Zapchud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...