tommy18 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Prøver å sende et bildet til en mottaker. Bildets størrelse er 341x256 og bildet er på 8 kB. Mottaker får bare beskjed om at størrelsen er for stor (eller noe i den duren). Jeg får sendt bildet til en annen som har samme mobil som meg... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 For det første, hvilke telefoner er det det er snakk om? Og hvordan prøver dere å overføre bildene? MMS? Blåtann? Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg har en k700i. Det er mms. Personen jeg prøver å overføre til har en kameramobil, og kan motta og sende mms Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Vet ikke hvilken mobil denne personen har Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 har denne personen fylt opp minnet da? Muligens det... Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 nope, vedkommende sier at minnet ikke er fyllt opp...så dette er veldig merkelig. Kan det være oppløsninga på bildet at mobilen ikke takler det? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Det er vel i mange tilfeller begrensinger for hvor store filer eller MMS de ulike telefonene kan motta, uansett hvor stort minne de har ledig. Dersom jeg sender en MMS med VGA-bilde tatt med min Siemens M65, tror jeg ikke den kan mottas med f.eks en Siemens MC60 eller en SE T630. Korriger meg dersom jeg tar feil. Endret 20. mars 2005 av CellularDude Lenke til kommentar
Erren Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Tja.. Dette vet jeg går ann på Nokia, og siden SE ofte er mye mer avansert går det sikkert på K700i også Prøv å gå inn på MMS-innstillingene og hak av for å godta nedskalering av bilder. Dette går an på min telefon, da bildene kan settes ned i oppløsning for å passe bra i en MMS.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå