hodesleng Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Har testet kjørt dual med PC skjerm og TV. Når jeg setter i gang en film på PC`en så dukker den ikke opp på TV`en, bare på PCen. På PCen ser jeg hele filmen mens på TVen så ser jeg kun en sort Windows Media Player bilde mens tiden går........... HJELP!!!!!!!!! Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 ...prøv å sette videoytelse til ingen i "verktøy" -> "alternativer" -> under "ytelse" i Windows Media Player....lukk spilleren, og prøv på nytt å se om den fortsatt er sort på TV. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Har også prøvd med Divx Player 2.0 men får samme problem der :sad: Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Prøv heller å sette TV som "primary display" i skjerminstillingene. Hvis det funker, så skal jeg fortelle deg hvorfor etterpå.... Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Fungerte det!!!!! Men har fungert bra sånn før....hmmmmm........nå får jeg jo kun filmen på tv`n, ingenting skjer på skjermen(ikke at det gjør så mye) Takker!!!! Og forklar hvorfor....... :smile: Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Er ikke bombesikker på det, men tipper det er fordi ATI Radeon 8500LE bare har en RAMDAC, og derfor ikke klarer å kjøre samme på begge skjermene. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 29. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2002 Den har greid det faktisk før........ Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Jeg har hatt samme problem (gforce 2 mx i det tilfellet). Problemet mitt var at pc'en sendte ut generic PAL-signal til tv'en, men filmbildet kom etter jeg spesifiserte at den skulle sende ut pal-P (tror jeg, husker ikke helt det der). Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Quote: Den 2002-06-29 00:33, The Jackal skrev:Er ikke bombesikker på det, men tipper det er fordi ATI Radeon 8500LE bare har en RAMDAC, og derfor ikke klarer å kjøre samme på begge skjermene. Nå skal jo Radeon 8500 ha to RAMDAC men....... Lenke til kommentar
eught Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 for å få bilde på tv'en, gå på egenskaper for skjerm>instillinger>avansert>displays. så gjør du sånn at tven er primary (en liten knapp med en runding inni) og pcskjermen blir secondary (knapp med firkanter inni) Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: eught skrev (2002-06-29 23:39):for å få bilde på tv'en, gå på egenskaper for skjerm>instillinger>avansert>displays. så gjør du sånn at tven er primary (en liten knapp med en runding inni) og pcskjermen blir secondary (knapp med firkanter inni) Jeg hadde samme problem før, men så fant jeg ut det dere har funnet ut nå. Men jeg har også satt både tv'en og PC' skjermen til primary (den med running inni er markert på begge). Og nå får jeg bilde på begge! Uten prob. Alle ATI og Geforce4 har to RAMDAC'er. Tror også alle Matrox kort har 2, men dette kan jeg ikke bekrefte. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: Den 2002-06-29 23:38, nVIDIAsucks skrev: Quote: Den 2002-06-29 00:33, The Jackal skrev: Er ikke bombesikker på det, men tipper det er fordi ATI Radeon 8500LE bare har en RAMDAC, og derfor ikke klarer å kjøre samme på begge skjermene. Nå skal jo Radeon 8500 ha to RAMDAC men....... Yup, det vet jeg, men jeg er ikke sikker på om Radeon 8500LE som han har har det....men det vet kanskje du? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå