Laffen_styx89 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hey jeg skal lage et kabinett til sommeren (tenker jeg) Jeg har en begynnelse lagt skisser på sketchup og det meste. Jeg har til og med gått litt rundt oppi konteinere og funnet en vifte som blåser som pokker. Lenke til kommentar
Laffen_styx89 Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 her er fra en annen vinkel Lenke til kommentar
Laffen_styx89 Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 mn eg lure på kosen eg kan legga inn sånn "bilder" så ligne på pc for å sei det sånt, og kor de har henta det ifra så eg kan få planen min te å se litt bedre ud og lettare å forstå! Hvis dokker ikkje kjønne ka eg skrive se ifra så kan eg skriva på bokmål Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Skriv på bokmål du! Er ingen ekspert i SketchUp.. Har du problemer så bruk google! Søkestring "sketchup + tutorial". Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Her har du SketchUp pc komponenter vis det var det du mente bruk bokmål du er litt enklere og forstå Lenke til kommentar
Laffen_styx89 Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 hvorfor så stort? Jo fordi det er alltid greit med litt plass, mn så lurer jeg på hvordan jeg kan legge in de "pc delene" innpå ein fil...... For å si det slik jeg er skikkelig n00b i sketchup ^^ Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Du trykker på file, velger insert, og så trykker du på component. Da bare trykker du på den sketchup fila som du vil ha inn, f.eks harddisk. Lenke til kommentar
Laffen_styx89 Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Takk X-tremeOverclocker selv om jeg fant det ut selv, men er det noe dere syns jeg BØR endre på eller noe på kabinette som jeg SKAL bygge, har nettopp bygget et mn jeg vil bygge et til , det er liksom bare at jeg ikke har tid så derfor vil jeg heller ha en god løsning på alt før jeg bygger for da går alt så mye bedre......... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Hva står HDD på? Har du laget den etter virkelige mål, ikke bare sånn ca.? Tror det kan være lurt. EDIT: Bortsett fra det ser det bra ut. Endret 20. mars 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Laffen_styx89 Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Hdd'en står på ein "boks" så ska ver av aluminium, alt er lagt etter riktige mål noe jeg selfølgelig viste jeg måtte gjøre for å se om dette kom til å stemme med resten. Dette skal jeg få til mn så er det designet da noe jeg virkelig SUGER på. Noen ideer?? Alle tips takker jeg for Lenke til kommentar
xcase Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 svart som hovedfarge med chrome/sølv/børstet-metall look diverse steder(vet ikke helt hvor umiddelbart thou).. muligens noe standard, men jeg syns det er pent anyway Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Svart med polerte aluminiumsdetaljer som er lakkert med klarlakk kan aldri slå feil... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hmmm.. Svart aluminium med "vinyl" overflate! Også sølv og rød på smådetaljer med litt plast-look! Om du har mulighet for å sveise er det dritkult med et selvlagd kabinett i aluminium! Er selvfølgelig mye vanskeligere enn tre da.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Sveise aluminium er jo enda vanskeligere enn å sveise stål da.. Mye bedre og sveise stål hvis du ahr tilgang til det da. Lenke til kommentar
Laffen_styx89 Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Det kjekke er at faren min har ansvar for 100 + - og kan få en eller annen til å sveise det jeg vil ha så det er sikker ikke noe problem siden jeg har fått andre ting Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Nå hørtes du ut som DEN pappa gutten.... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Nå hørtes du ut som DEN pappa gutten.... Endret 29. mars 2005 av tori13 Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) *dobbe......... ja du vet...* Endret 29. mars 2005 av tori13 Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Nå hørtes du ut som DEN pappa gutten.... Det var i utgangspunktet en totalt meningsløs post, så klarer du atpåtil å lage dobbelpost... :!: Jaja, får vel være litt ontopic og si at det hele ser veldig bra ut da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå