enl Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Mon tro om forsikringen dekker kondensskader ... [Pirkemodus] Og ellers et lite tips til trådstarter.."ord deling" er en fin ting Fuktskade heter det visst [/Pirkemodus] Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Mon tro om forsikringen dekker kondensskader ... [Pirkemodus] Og ellers et lite tips til trådstarter.."ord deling" er en fin ting Fuktskade heter det visst [/Pirkemodus] Netcoms totalforsikring pluss dekker kondens/fuktskader. Vanlig totalforsikring dekker ikke dette. Pluss kan innehas av bedrifter og oss forhandlere Lenke til kommentar
driv Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 er vel litt rart at det skal komme vann inn i joystikken på k 700, det er der dem sier det er kommet inn vann ikke i bunnkontakten. med regn så mener jeg litt yr Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 er vel litt rart at det skal komme vann inn i joystikken på k 700, det er der dem sier det er kommet inn vann ikke i bunnkontakten. med regn så mener jeg litt yr En liten dråpe væske er nok det. Er tross alt helt åpent ved joysticken. Renner rett ned på hovedkortet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Smart. hvorfor kan ikke produsente, spes nokia som jeg har hatt problem med isolere de LITT bedre? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Smart. hvorfor kan ikke produsente, spes nokia som jeg har hatt problem med isolere de LITT bedre? Fordi da blir telefonene dyrere, tyngre, gjerne med mindre elektronikk i osv osv. Pose og sekk er vanskelig uten å måtte betale mer for det. Lenke til kommentar
driv Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det var nok den første å siste sony telefonen. Skal få telefonen sendt tilbake slik at noen andre får se på den. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Smart. hvorfor kan ikke produsente, spes nokia som jeg har hatt problem med isolere de LITT bedre? Fordi da blir telefonene dyrere, tyngre, gjerne med mindre elektronikk i osv osv. Pose og sekk er vanskelig uten å måtte betale mer for det. ja, men jeg har lest at nokia tlf som selges i veldig fuktige land som malaysia eller noe er mer isolert enn de som selges her, at hovedkortet var voksbelagt eller noe. det burde de gjort på alle telefonene uansett hvor de selges. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Smart. hvorfor kan ikke produsente, spes nokia som jeg har hatt problem med isolere de LITT bedre? Fordi da blir telefonene dyrere, tyngre, gjerne med mindre elektronikk i osv osv. Pose og sekk er vanskelig uten å måtte betale mer for det. ja, men jeg har lest at nokia tlf som selges i veldig fuktige land som malaysia eller noe er mer isolert enn de som selges her, at hovedkortet var voksbelagt eller noe. det burde de gjort på alle telefonene uansett hvor de selges. Tidligere så var jo hovedkortene på mobiltelefoner solgt i Europa også sprayet med en lakk som gjorde dem meget motstandsdyktige mot fukt og væskeskader. Denne lakken har så blitt ulovlig da den er meget miljøfarlig. Andre land/verdensdeler - andre lover. Godt mulig du finner telefoner med denne lakken også idag, men i Europa er det ikke lov å selge dem. Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Du kan få bruke mitt brev som mal... http://forum.amobil.no/index.php?s=&act=ST...7&t=412293&st=0 Lykke til! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/priva...ticle384382.ece Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Til askeladden2004 og jarmo: Igjen så må det påpekes at det her er snakk om VÆSKESKADE, ikke fuktskade. Kan allikevel være verdt forsøket å benytte brevmalen til askeladden2004, da den er godt utført. Klarer ikke forhandler/tidligere salgsledd å svare godt nok for seg (virker som de fleste har problemer med dette) vil du nå frem med klagesaken. Har de du klager til kompetente ansatte har du ikke sjanse i havet, dessverre. (å utnytte butikkmedarbeidere uten opplæring for å få dekket en slik uvettig bruk av mobilen på reklamasjonsfristen er nesten på linje med forsikringssvindel, om du skulle velge å gi det et forsøk. om ikke juridisk, så etisk.) Lenke til kommentar
Cera Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har de du klager til kompetente ansatte har du ikke sjanse i havet, dessverre. (å utnytte butikkmedarbeidere uten opplæring for å få dekket en slik uvettig bruk av mobilen på reklamasjonsfristen er nesten på linje med forsikringssvindel, om du skulle velge å gi det et forsøk. om ikke juridisk, så etisk.) Eller kanskje det finnes butikkmedarbeidere som faktisk tenker litt på service... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Har de du klager til kompetente ansatte har du ikke sjanse i havet, dessverre. (å utnytte butikkmedarbeidere uten opplæring for å få dekket en slik uvettig bruk av mobilen på reklamasjonsfristen er nesten på linje med forsikringssvindel, om du skulle velge å gi det et forsøk. om ikke juridisk, så etisk.) Eller kanskje det finnes butikkmedarbeidere som faktisk tenker litt på service... Service er én ting. Å gå konkurs er en helt annen. Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hvis en kjøper har sølt væske på telefonen, er det ikke service å gi ham en ny, men idioti. Det er jo ikke akkurat god business å dele ut nye varer til folk som ødelegger dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå