Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Post bilder av din racing sykkel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FirstPrice Skrevet 24/08/2005 : 23:26

Dere henger her og er over 18 ? Det er små sykt.. Sorry lissom, men da har du lite og gjøre

Man må følge med på hva ungdommen foretar seg ja!

Men når du vokser deg litt mer vidsynt, vil du oppdage at dette bare er en tråd i en underkategori av et bilforum. Mange av de som har bil er over 18 år ja.

Og dette bilforumet er igjen et søsterforum av et helt nettverk bestående av en rekke forum, og derfor hender det nok at det er folk som forviller seg inn i deler av forumet du kanskje håpet var forbeholdt fjortiser.

Beklager forstyrrelsen ;)

God sagt. :yes:

FirstPrice: Har du ikke noe mer vettig å komme med, lar du være å poste.

Lenke til kommentar
Jepp, håpet virkelig at dette var et fjortiss forum.

Men de fleste som er på MC forumet på Hw er jo uvitne mennsker uten de eldre som kan noe da..

Sc00t, hvis du prater på et forum , med andre mennsker, og regner det som sosialt, og ekte morro , så må du komme deg ut mer.

Man får ikke samme følelsen av og diskutere ting utenfor forum, og innenfor, er her når jeg kjeder meg, og som 1200-1300poster lyder, så kjeder jeg meg mye.

Da har vel jeg med 2600 poster seriøse fritidsproblemer? Sitter sjeldent mer enn 1 time på pc'en i løpet av dagen...

Lenke til kommentar

hmm..

Altså, jeg skal ikke skrive mer drittposter her, det skal dere slippe. Sorry alt bråket lissom.

Men jeg mener også at det er lærerikt, absolutt. Men kjedeposting og mennsker som sitter her 24timer mener jeg at har litt problemer med og komme seg ut, men hey, skakke plage mer, og dere er sikkert glade for det :)

Lenke til kommentar

On topic er vi med på ja! Sykkel e bæst, og racingsykkel = Yamaha med Marlboro-farger.

Må bare tilstå at jeg ble ekstra tent pga marlboro-fargene første gang jeg så FZR'n jeg har nå, det er tross alt penger fra Marlboro som har gjort Yamaha så berømt i racing, men alternativet var en Rothman-blå Honda VFR, også en vaskeekte racing-farge, ble hardt å velge. Yamaha's dominans i roadracing gjorde utslaget (+ at utfra tidligere egne erfaringer er Yamaha bedre kvalitet)

På Suzuki vil vel de fleste forbinde litt lyseblå-hvit (som de fleste eldre GSX-R'ene) og den gule motocross-fargen med racing, og Kawasaki med den litt fæle grønnfargen (var det virkelig et sammentreff at John-Deere valgte å bruke Kawasaki motorer i snøscooterne sine? Tror de valgte utfra farge jeg da).

Sorry for lang intro, men jeg mistenker at det er flere som velger sykkel litt utfra farge basert på en delvis jentete tenkemåte. Noen andre som vil tilstå?

Lenke til kommentar

TDK, svart er ikke min farge heller, men den var rimelig stilig den der da! Rødfargen på felgene sto veldig godt til resten av sykkelen. Og derfor jeg poster egentlig; Jeg skal lakke felgene på FZR'n min, og hvis du studerer bildene jeg har posta, tror du rød vil gjøre seg?

Hadde allerede kjøpt hvit lakk så jeg var klar til lakke så snart jeg fikk nytt bakdekk (måtte reise hjem til fjellhøga huttrande Noreg før eg kom så langt) men rett etter at lakken var innkjøpt begynte jeg å vurdere rød. Er såpass mye arbeid med å ta av dekk og grunnarbeid at jeg vil helst slippe å gjøre det flere ganger... Det jeg frykter mest er at felgene vil virke smalere med rød farge. Men det hadde kanskje blitt stiligere (med rød) eller hva tror folket her?

Endret av th-3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Var litt av hvert her ja. Gleder meg til neste år da jeg skal kjøpe meg en Aprilia 250 eller en 600rr. Blir vel sikkert en aprilia250 som ligner den på bildet :)

Lenke til kommentar
TDK, svart er ikke min farge heller, men den var rimelig stilig den der da! Rødfargen på felgene sto veldig godt til resten av sykkelen. Og derfor jeg poster egentlig; Jeg skal lakke felgene på FZR'n min, og hvis du studerer bildene jeg har posta, tror du rød vil gjøre seg?

Hadde allerede kjøpt hvit lakk så jeg var klar til lakke så snart jeg fikk nytt bakdekk (måtte reise hjem til fjellhøga huttrande Noreg før eg kom så langt) men rett etter at lakken var innkjøpt begynte jeg å vurdere rød. Er såpass mye arbeid med å ta av dekk og grunnarbeid at jeg vil helst slippe å gjøre det flere ganger... Det jeg frykter mest er at felgene vil virke smalere med rød farge. Men det hadde kanskje blitt stiligere (med rød) eller hva tror folket her?

Etter å ha sett nærmere på bildet ditt vil jeg tro rødt blir stilig!

Lenke til kommentar

Th-3, jeg syns ærlig talt de felgene er veldig fine som de er jeg... Som du er inne på, syns jeg i alle fall generelt hvite felger ser mye bredere ut enn feks svarte, men om det også vil være tilfelle med rødt aner jeg jo i grunn ikke. Hvis du veldig gjerne vil prøve noe annet enn det er i dag, syns jeg også rødt vil være en god ide.

He he, men siden du er en av oss "old-boys" med store sosiale avvik og fritidsproblemer, kunne du jo kanskje sløse bort en del tid med feks Photoshop, og vise oss sånn cirka hvordan det vil ta seg ut med røde felger? :D

Lenke til kommentar

PCP, de ser fetest ut med hvit en rød, jo mørkere farge jo mindre vil de virke. Men den rødfargen på dekalene er ikke veldig mørk, så kanskje ikke spesielt merkbart. Har vært inne på tanken om photoshop selv å, men med mitt PS-nivå får jeg garantert ikke til å gradere fargen etter skygge osv, det kommer til å se veldig på-klistra og urealistisk ut, det ENESTE jeg oppnår blir å få mer utløp for sosiale avvik.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
hør her gutt, jeg er med og kjører på norges største bane "eksismoa" bor 10 min unna banen, hva så? jeg er 14 også, blir 15 til oktober, kjenner alle på eksismoa,så ikke kom og si noe..

eksismoa? har kjørt de fleste NM og KM banene, men hva i svarte er "eksismoa" ? (mulig jeg bruker et annet navn)

du forstår tydeligvis ikke hva jeg vill komme fram til her?

Jeg ser ikke no grunn til og kjøre 250. jeg klarer ikke kjøre fortere på en 250 uansett, mye større, tyngere og Vanskeligere og kontrolere.. men, snakker vi da 250 firetakter? eller totakter? ville ikke "komme her og si noe jeg" øh

Lenke til kommentar

http://powersports.honda.com/motorcycles/m...odelId=CRF250R6

4 takter ja, gass dempere,kjører også rudskogen, min neste ønske er en 4 hjuling, crosser har jeg blitt lei, dessuten 250 går fært i forhold til 125,tro meg, neste gang jeg skal kjøpe nyttt blir det en sånn som dette: http://powersports.honda.com/atvs/sport/mo...odelId=TRX450R6

eller en polaris predator... blir vel om 1 års tid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...