Inc Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Savner sykkelen min. solgte den for noen uker siden. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 nice! Trim? Kosta den mye? Hvis du refererer til min sykkel så er den helt ny, ikke trimma og kosta 49900 på høsttilbud. (kjøpt ifjor høst, henta for tre dager siden...) Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Skal vi bytte?? Vil ha den nye utgaven jeg, da min ligner en atomubåt i front Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Nei nå syns jeg det daua litt her.. må da være fler med r sykkel her? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Min ene Aprilia Af1 Futura, dette er en Banesykkel, har som sagt også en for bruk på vei Lenke til kommentar
TDK Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Min ene Aprilia Af1 Futura, dette er en Banesykkel, har som sagt også en for bruk på vei Litt bilde.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Min ene Aprilia Af1 Futura, dette er en Banesykkel, har som sagt også en for bruk på vei Håh, stilig! Har du muligheit til å få tatt bedre bilder? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Er ikke jeg som har tatt bildet, forrige eier.. Har ikke muligheten, hvis ikke en sykkel halvveis fraplukket er av interesse da? Men, har fler bilder! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Får håpe der får et lite "bilde" i hodet nå Siste! Lenke til kommentar
eSOo Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 TDK vi har samme sykkel jo fett ............. det må være den fineste fargen aprilia har Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Altså, har en nabo, som har en Yamaha TZR, det er 2høytlere forsterkere, 2neon lys , blåe, alarm, og han kjører med sånn R1 dress.. Greit nok liksom, sykkelen er helt grei, den gjør 85-90, med V6 LeoVince, hvis jeg ikke tar feil, så er den potta litt bedre enn den tingen din. Derfor er det umulig at den tingen din gjør 100. Speedon lyver. Har du klippa ledningen ? Syns det er ufattetlig tåplig å prøve og etterligne større sykler. Selv om du gjør det/ikke gjør det. Sikert langt fra deg nå. Unnskyld meg. Men skal "dere" ha stor, så får du kjøpe dere en stor. Men det er bare min mening. Jeg vil helst ikke ha anmerkninger for dette. En moped, ikke en R-sykkel. og når man har en sykkel, så skal det ikke være et mobil diskotek. Det blir for dumt. Capish ? Jeg sikter ikke mot noen her , absolutt ikke, jeg bare sa min mening. Send en pm hvis dere føler dere truet e.l Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Er nå en del mopeduster (med meg) som vil ha større sykkel, men ikke er gamle nok... Det med å ha kjøredress syns jeg er helt greit uansett om den bare gjør 45 eller 100 km/t. (da dette går på din personlige sikkerhet, så hvis det gjør at folk føler seg mer sikker, så kjøp det...) Da har de også utstyr til de får seg større sykkel. Jada, jeg kjører selv med R-jakke, ikke mer utstyr enn det!! (vind og vanntett, god og varm er den å) Gjør hva dere vil med sykkelene, dere skal lære av mopedtiden dere har.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Stian_A: 50cc er faktisk en gren i motorsport det og, samme som 600 og oppover, så jeg ser ikke helt pointet med at vi ikke kan kjøre med skinn dresser osv? Grunnen til at jeg prøver å få min til å se "større" ut, om du vil, er at da blir den mindre gjenkjennelig for politi som er så ufattelig på hugget etter trim på mopeder.. Jepp, på mitt speedometer er den ene ledningen kappa så den viser mer en 80kmh som er standar.. Jeg føler ikke for at jeg må bevise noen ting for noen, når jeg selv vet at den går 100. Så enkelt er det.. Men hvis folket insisterer kan jeg sikkert ta en film av både speedometer, meg selv, omgivelsene osv så det utelater enhver tvil. Som Pluggen sa, vi er jo ikke gamle nokk til å kjøre middeklasse eller tung, så da må vel vi få kjøre det som er tilgjengelig for oss 16/17'åringer? Skjønner at det er jalla med høytalere å musikk og shit, men neon går ann.. Der er grensa mener jeg.. Og ja, det er noe som heter R-moped.. Racing 50cc.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Kunne ikke vært mer enig med ThaAndre Ja, jeg har neon på min sykkel, å ja, jeg syns det er kult Syns det blir litt for vilt å begynne med anlegg på sykkel, men det er hva folk vil gjøre som teller Legger med et bilde som jeg syns er blodharry, men en kul ide :!: :!: Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Haeh, damn! "jaja, kommer oss ikke videre uten mer bensin hvertfall" "smekker på britney spears på anlegget til noen kommer" Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Kunne ikke vært mer enig med ThaAndre Ja, jeg har neon på min sykkel, å ja, jeg syns det er kult Syns det blir litt for vilt å begynne med anlegg på sykkel, men det er hva folk vil gjøre som teller Legger med et bilde som jeg syns er blodharry, men en kul ide :!: :!: Det der var jo rått da! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Ligger vist en brokobla, SYK firekanaler under der... Har aldri sett den før, men syns det er litt fancy. Er visst ei jente som eier den, og som har bygd alt sammen Endret 12. april 2005 av Pluggen Lenke til kommentar
TDK Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 http://www.bikepics.com/pictures/330882/ http://predator.bikepics.com/pics/aprilia-...pics-330880.jpg Litt flere bilder av min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå