Gå til innhold

SMS-meldinger har nådd USA

Brighto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kommer helt an paa hvor en bor. Hvis en bor i et metropolis (New York f.eks) har alle sammen en mobiltelefon. Hvis en bor paa landet, der dekningen er daarlig, har nesten ingen mobil. Igjen, generalisering er alltid feil.

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar
Dette kommer helt an paa hvor en bor. Hvis en bor i et metropolis (New York f.eks) har alle sammen en mobiltelefon. Hvis en bor paa landet, der dekningen er daarlig, har nesten ingen mobil. Igjen, generalisering er alltid feil.

Mobiltelefonene så ikke ut til å ha fått feste i Los Angeles for tre år siden...

Lenke til kommentar

Vel, syntes ikke det er så morsomt jeg. Er ikke helt med på den bølgen om å mobbe amerikanere.

Har hørt rykter om at prisene på ringetid og SMS muligens er høyere i USA enn i Norge...vet ikke om dette stemmer, hadde vært greit å fått det bekreftet. Kanskje det kan ha litt med telefonselskapene å gjøre? At de ikke er mange nok til å skape voldsom konkurranse?

På en annen side kjenner jeg noen som bor i Canada som heller ikke bruker mobiltelefon. Disse bor i litt mindre byer i Canada though. De forteller meg at personer som har mobiler der ser man sjelden.

På en annen side vet jeg om endel folk i USA som har mobiltelefon, og som bruker det aktivt, som å sende SMS. Disse bor blant annet i NYC, Chicago, Tampa, Miami og Washington. De er i alderen 20-30 år. Mulig det har noe med hvor folk bor, eller forholdene. Ikke godt å vite. :hmm:

Hva med alt det som vi ligger bak amerikanerne med? Tenk litt på det.

Endret av Gef
Lenke til kommentar

I USA er det jo slik at du må betale for å motta SMSer, med mindre du har et spesielt abonnement.

I tillegg har de fleste mobiloperatørene der ikke blitt enige om felles standarder, slik at i noen tilfeller kan du faktisk ikke sende SMSer fra en provider til en annen. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...