Brighto Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Må sei eg lo godt når eg las dette på dagbladet sine sider: SMS-meldinger har nådd USA Endret 19. mars 2005 av Brighto Lenke til kommentar
am3k Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Syns da kanskje at illustrasjonsbildet var det beste Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hehe, genial notis og enda mer genialt illustrasjonsfoto! :!: Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg var der for tre år siden, og da var alle som "OMG WTF???? YOU GOT A CELL PHONE YOU BASTARD!!!!!!". Og det var en gammel Nokia 3330 som ikke var kompatibel med nettet der. Hihi Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Haha morsomt Endret 20. mars 2005 av Ahndyh Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Litt merkelig det der egentlig....?? hmm, hvorfor er det sånn mon tro? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har lagt merke til at noe merkelig når jeg har sett serier fra USA. Rart.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Faren min hadde aldri hørt om SMS, han brukte PDAen til å sende e-mail. Kanskje det er sånn de holder på? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Litt merkelig det der egentlig....?? hmm, hvorfor er det sånn mon tro? Fordi USA er ett forbanna uland som har så mye gjeld til kina og andre drittland som de bruker til drittkriger at de ikke engang har råd til mobiltelefoner Lenke til kommentar
Togo Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Dette kommer helt an paa hvor en bor. Hvis en bor i et metropolis (New York f.eks) har alle sammen en mobiltelefon. Hvis en bor paa landet, der dekningen er daarlig, har nesten ingen mobil. Igjen, generalisering er alltid feil. Endret 24. mars 2005 av HeavenHell Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Dette kommer helt an paa hvor en bor. Hvis en bor i et metropolis (New York f.eks) har alle sammen en mobiltelefon. Hvis en bor paa landet, der dekningen er daarlig, har nesten ingen mobil. Igjen, generalisering er alltid feil. Mobiltelefonene så ikke ut til å ha fått feste i Los Angeles for tre år siden... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Vel, syntes ikke det er så morsomt jeg. Er ikke helt med på den bølgen om å mobbe amerikanere. Har hørt rykter om at prisene på ringetid og SMS muligens er høyere i USA enn i Norge...vet ikke om dette stemmer, hadde vært greit å fått det bekreftet. Kanskje det kan ha litt med telefonselskapene å gjøre? At de ikke er mange nok til å skape voldsom konkurranse? På en annen side kjenner jeg noen som bor i Canada som heller ikke bruker mobiltelefon. Disse bor i litt mindre byer i Canada though. De forteller meg at personer som har mobiler der ser man sjelden. På en annen side vet jeg om endel folk i USA som har mobiltelefon, og som bruker det aktivt, som å sende SMS. Disse bor blant annet i NYC, Chicago, Tampa, Miami og Washington. De er i alderen 20-30 år. Mulig det har noe med hvor folk bor, eller forholdene. Ikke godt å vite. Hva med alt det som vi ligger bak amerikanerne med? Tenk litt på det. Endret 24. mars 2005 av Gef Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Nå var det snakk om mobiltelefoner, ikke alt annet... Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hacka de ikke Paris Hilton sin mobil? Og hvis jeg ikke tar helt feil bor hun i USA Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 I USA er det jo slik at du må betale for å motta SMSer, med mindre du har et spesielt abonnement. I tillegg har de fleste mobiloperatørene der ikke blitt enige om felles standarder, slik at i noen tilfeller kan du faktisk ikke sende SMSer fra en provider til en annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå