cane Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Har nettopp kjøpt et Canon 350D. På esken står det at hvis jeg registrerer meg på "Canon Image Gateway" så vil jeg motta et 256 MB minnekort i posten. Problemet er dog at websiden ikke vil godta serienummeret jeg skriver inn. På esken står det minst 4 st, og en av dem er klistret på en grønn lapp. Noen som har en anelse av hvilken jeg ska forholde meg til?? På forhånd takk! /piero Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Det er mulig at bare eiere av en viss nasjonalitet, får dette tilbudet? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Noen som har en anelse av hvilken jeg ska forholde meg til?? Det som er preget i plasten under på kameraet bør være det rette. Lenke til kommentar
cane Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Noen som har en anelse av hvilken jeg ska forholde meg til?? Det som er preget i plasten under på kameraet bør være det rette. Jepp, det fungerte alldeles utmerket! Takk for det! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 For informasjon så er det rette nummeret på esken det som står etter (21). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå