lokeland Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Ja, uff.. Den trekanten hadde vi! Øvde 5 minutter på prøven og resten gikk på tidligere erfaring.. Så egentlig er jeg ganske fornøyd! Vurderer faktisk elektrolinja som nr 2 (medier og kommunikasjon som nr. 1)! Endret 27. mars 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Ja, uff.. Den trakten hadde vi! Øvde 5 minutter på prøven og resten gikk på tidligere erfaring.. Så egentlig er jeg ganske fornøyd! Vurderer faktisk elektrolinja som nr 2 (medier og kommunikasjon som nr. 1)! Trakt? Mener du trekanten? Husker du den a? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Nei, alt jeg lærer på skolen går bare inn og ut igjen.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Er 5v Kabelen til floppy? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 tror jeg forstår nå. Fant denne kjekke. Altså alminnelig molex kontakt. Gul=12v Rød=5v Svarte=jord Det er to svarte samme hvilke jeg bruker? Alså skal jeg bruke noe som går på 5v bruker jeg den røde+ en svart? Og samme med gul. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det er akkurat det samme hvilken du bruker.. Ja, det er det du gjør! Men du kan til nød droppe den svarte om enheten som skal ha strøm ikke har mulighet for det.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Må man bruke motstander eller må man ikke bruke motstander på 3*3,3v på 12v? har liksom aldri funnet svaret på den ennå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå