rubjell Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) jeg har 12000 kr og bruke på ny bærbar pc, den skal være stillegående, stor harddisk, (mye minne, dvd brenner og firewire) ()=ønske trenger noen gode tips Helst en av de som selges på expert, lefdal eller computercity da jeg trenger den på mandag og kan derfor ikke bestille og vente i evigheter feks er dette et godt kjøp Acer 1801WSMI eller HP DV 1190 Endret 19. mars 2005 av rubjell Lenke til kommentar
ken36 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 jeg har 12000 kr og bruke på ny bærbar pc, den skal være stillegående, stor harddisk, (mye minne, dvd brenner og firewire) ()=ønske trenger noen gode tips Helst en av de som selges på expert, lefdal eller computercity da jeg trenger den på mandag og kan derfor ikke bestille og vente i evigheter feks er dette et godt kjøp Acer 1801WSMI eller HP DV 1190 Dette er tatt opp 1000 ganger før søk på tips til bærbar i stedet.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg vet ingenting om Acer maskinen. Men HP er et godt kjøp. Den har alt du ser etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå