rødøye Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hei overklokking.no Hadde det ikke vært interesant med en "hvordan 'tjuvkoble' iPoden til en adapter? i steden for å måtte kobe den til en data hver gang den skal lades (det er ikke alle som får med lader i pakken, og det er da kjekt å kunne gjøre noe selv.) Kan dette være for vanskelig??? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Du må ha eit adapter som gir samme spenning som ein vanleg iPod-ladar, kutte ein USB\FW-ledning i enden og kople til riktige ledningar. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Du må ha eit adapter som gir samme spenning som ein vanleg iPod-ladar, kutte ein USB\FW-ledning i enden og kople til riktige ledningar. Siden du er så flink på dette området (?), så kan jo du lage en slik guide? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Du må ha eit adapter som gir samme spenning som ein vanleg iPod-ladar, kutte ein USB\FW-ledning i enden og kople til riktige ledningar. Var noe slikt jeg tenkte, men HVILKE ledninger er HVA? Har sett det en gang før, men husker det ikke nå lengre... Jeg skal nok greie det selv, men jeg tenkte kanskje noen andre også ville vite det. Noen som vet hva som går i de forskjellige ledierne i USB kabelen? Fant forresten denne siden som var akurat det jeg trengte. http://www.networktechinc.com/technote.html Da trenger ikke JEG hjelp mer, men kankje noen andre kan ha interesse av dette???? Vil jo være en veldig billig oppgave som gir overklokking.no en flunkende ny guide som til og med er nyttig! Endret 21. mars 2005 av rødøye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå