Gå til innhold

Terning kast 6 hos Itavisen.no på 350D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett langt mer seriøse tester, jeg vil i beste fall betrakte den som en "forhåndstitt". :thumbdown:

Her er i såfall en bedre "forhåndstitt",- hos dpreview:

http://www.dpreview.com/articles/canoneos350d/

This preview was produced in a very short amount of time with a pre-production camera and no manual. There may be one or two mistakes which we will attempt to correct as quickly as possible. We will produce a full review of this camera once we receive a final production unit.

Endret av TBSkippy
Lenke til kommentar

Nå er det vel kun 2 kameraer som har fått "6" hos IT-avisen.

Sony W1 og EOS 350D. Og det er kameraer i vidt forskjellige klasser som ikke kan sammenlignes.

Nå er det ca 1 uke siden jeg kjøpte min 350D i Foto-Huset, og av alt jeg har prøvd av digitalkameraer i den prisklassen, må jeg si at dette kameraet absolutt har fortjent terningkast "6". Kanskje til og med med "gullterning".

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at 350D er et bra kamera, det er ikke kameraet jeg vil til livs.

Men... Leste ITavisen sin test, og det kan vel knapt kalles en test.

Det lukter mer en middag på byen med gutta fra Canon enn en seriøs test.

Nederst er det også en rubrikk som kalles "Leserenes Dom" som var direkte latterlig! Det var vel bare et innlegg der som kan kalles seriøst. Noen skriver bare "dritt" og gir 1 på terningen, mens andre skriver "topp" og gir 6. (Sikkert Nikon og Canon ansatte som prøver å trekke opp eller ned snittet). :p

Edit: Dårlig formulering og skriveleif.

Endret av JoHu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...