Vallhall Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Hei dere Ser at testene begynner å komme på 350D, og hos Itavisen.no gjør den rent bord Endret 19. mars 2005 av Vallhall Lenke til kommentar
TBSkippy Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Har sett langt mer seriøse tester, jeg vil i beste fall betrakte den som en "forhåndstitt". Her er i såfall en bedre "forhåndstitt",- hos dpreview: http://www.dpreview.com/articles/canoneos350d/ This preview was produced in a very short amount of time with a pre-production camera and no manual. There may be one or two mistakes which we will attempt to correct as quickly as possible. We will produce a full review of this camera once we receive a final production unit. Endret 19. mars 2005 av TBSkippy Lenke til kommentar
engekri Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 iavisen.no er ikke den mest seriøse siden jeg vet om. Men jeg er klar over at D350 gjør rent bord mange plasser. Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvor gjør den rent bord? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Om man går inn på kameraanmeldelsene til itavisen, så ser man at 4 av 5 kameraer har fått terningkast 4 eller bedre. ITavisen kan rett og slett ikke anmelde kameraer skikkelig! De er verre enn dinside tilogmed... Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Ja, jeg er helt enig i at disse testene ikke er særlig dybe og kan kalles skikkelig seriøs, men en liten pekepinn er det da alltids, og etter hva jeg har sett i andre og mer dybtgående tester av 350Dn kommer det jo meget godt ut Lenke til kommentar
sarom Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Nå er det vel kun 2 kameraer som har fått "6" hos IT-avisen. Sony W1 og EOS 350D. Og det er kameraer i vidt forskjellige klasser som ikke kan sammenlignes. Nå er det ca 1 uke siden jeg kjøpte min 350D i Foto-Huset, og av alt jeg har prøvd av digitalkameraer i den prisklassen, må jeg si at dette kameraet absolutt har fortjent terningkast "6". Kanskje til og med med "gullterning". Lenke til kommentar
JoHu Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Ingen tvil om at 350D er et bra kamera, det er ikke kameraet jeg vil til livs. Men... Leste ITavisen sin test, og det kan vel knapt kalles en test. Det lukter mer en middag på byen med gutta fra Canon enn en seriøs test. Nederst er det også en rubrikk som kalles "Leserenes Dom" som var direkte latterlig! Det var vel bare et innlegg der som kan kalles seriøst. Noen skriver bare "dritt" og gir 1 på terningen, mens andre skriver "topp" og gir 6. (Sikkert Nikon og Canon ansatte som prøver å trekke opp eller ned snittet). Edit: Dårlig formulering og skriveleif. Endret 24. mars 2005 av JoHu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå