Empire of the Sub Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hei. mitt display er nå helt rart, ser ut som alt er fucket. Fargene er helt annerledes, helt fra jeg starter opp "Windows XP" Startup greia. Jeg kom nettopp hit med pcen min på LAN, og med engang jeg skrudde den på var fargene ødelagt. Jeg har prøvd å skifte oppløsning og farge bits selfølgelig; til ingen nytte. Har lagt med ett screen også fra display. Hva er feil ?? (( Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Har du gjort noe endringer siden sist du hadde den på? Skifta noe maskinvare? Lenke til kommentar
HAG Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Byttelån skjerm med noen som har OK bilde, eller åpne "kassa" og se etter at skjermkortet sitter skikkelig i "sporet", noen hovedkort er uten "lås" som låser hovedkort og skjermkort sammen. Skjermkortet kan da lett "komme på skeiva" og gi dårlig bilde som "belønning", kan skje ved transport... Har en PC til noen smågutter her med manglende lås, med litt "sleggemekaniker" "hjelp" var skjermkortet kommet på skeiva. Lurte på hva som var problemet når eg åpna "kassa", etter litt "finkikking" la eg merke til at kortet var et par mm høyere innerst på hovedkortet , pressa sammen og starta på nytt og feilen var borte Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg har skiftet på harddisker og sånt.. Så jeg skal da slå av maskinen, ta ut og inn skjermkortet og se om det hjelper ? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg har skiftet på harddisker og sånt..Så jeg skal da slå av maskinen, ta ut og inn skjermkortet og se om det hjelper ? Kan du ikke si nøyaktig hvilke endringer du har gjort? Lenke til kommentar
raZputin Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hadde samme problem på jobb med et par lcd-skjermer. Vi pleide å skru skjermen av og på, evt. autojustere. Har du lcd eller crt? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Sikker på at det ikke er noe som overstyrer fargeinnstillingene ? Har hatt problemer med at den ikke bytter til det den skal selv om det står at den gjør det. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Tørrfisk; Tatt ut en harddisk, og tatt inn en annen. Så kopierte jeg fra harddisken til en harddisk jeg har fast på pcen. Tok ut harddisken og tok inn den vanlige igjen. That's it.. Jeg har CRT skjerm. Hansol "17. Jeg har nå også tatt ut skjerkortet og satt det grundig på plass. Ingen nytte hittil :( Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg fikk samme problem når jeg byttet hardware på et socket A system for en stund siden, jeg løste det ved å installere XP på nytt. Går fort og greit , anbefaler deg å gjøre det! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Før du gjør det , bare for å være sikker, har du prøvd å endre fargene på skrivebord-høyreklikk-egenskaper- instillinger og ikke bare på Nvidia menyen? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Prøv å avinstaller og installer skjermkortdriveren. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Etter det jeg kan se kjører XP i 8-bits fargemodus (256 farger). Dette har ingenting med skjermen din å gjøre, isolert sett. Avinstaller skjermdriveren, last ned og installer den nyeste fra produsent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå