Jome Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Det skjer hver eneste dag nå.. På et helt tilfeldig tidspunkt hører jeg et klikk fra PC'n, og den restarter helt uten videre. Når jeg starter opp igjen får jeg meldingen "The system has recovered from a serious error", og når jeg sender rapport får jeg opp en Microsoft side som sier at feilen skylden en 3dje-parts internett program-vare eller såkalt "Web application", men den kan ikke spesifisere hvilken, pga noen uforståelige innstillinger i en ukjent/uspesifisert config-fil, og syntax error bla bla. Internett-program jeg kjører jevnlig er mirc, firefox, Azureus, NetLimiter, Norton Antivirus, er det noen som vet om noen kjente bugs i disse som kan restarte maskinen ?? Googledesktop kjøres også, men den er frikjent siden jeg nettopp startet å bruke den. Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Kjør så mye spyware og antivirus at du blir grønn og spyr Til Spyware o.l kan jeg anbefale Microsoft anti spyware, til antivirus, Norton og Nod32.... Gudd løkk Lenke til kommentar
Jome Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Har kjørt Norton full sjekk, og Ad-Aware SE full scan, + Spybot, har nesten ingenting.. Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hva med å poste noen screenshots evt. utdrag fra EventViewer? (eventvwr fra Run...) Lenke til kommentar
Jome Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 PC'n crashet ca. 19.37 Slik ser Eventviewer application/system ut: Ser bare ut som et stort svart hull.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå