jimmen Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) vet ikke vilken data jeg skal bygge.... vet bare at jeg skal ha amd 64 4000+.. Topic endret av moderator jankee# Endret 19. mars 2005 av Jankee Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hvis du ikke forandrer "overskriften" og gir mer info om hva du har tenkt deg, hva du har fra før osv. tror jeg at tråden snart blir stengt, og det er vanskelig å hjelpe deg... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Skal du ha med skjerm, nmus, tastatur, høytalere osv? Vil du f.eks ha et veldig raskt system, eller skal du legge penger i en stor og bra LCD skjerm? Hva skal pcen brukes til? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Skynd deg å forandre innlegget før det blir stengt! Skriv hva det skal brukes til, hva du er opptatt av (utseende fks) og ting du er sikker og usikker på osv. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Stenging av nye brukarars poster er noko som bør ungås. Derfor gir eg brukar muligheit til å få lagt til meir info om kva maskina skal brukast til. Etter denne malen http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=137011 Topic har eg retta til noko bedre. Viss ikkje det blir gjort noko med tråden så vil den bli stengt. Lenke til kommentar
Sesam Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 tror du skal la noen bygge den for deg jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå