tukols Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Det skjedde bare plutselig at jeg ikke fikk kontakt med de!:/Alle kablene er i god stand Er jeg den første i verden som har dette proplemet eller???Det er da ingen som klarer og finne det ut! Jeg syntes faktisk du har prøvet en hel del feilsøkning på dette.. Kanskje du nå skal over i å lave en reperation av din installation. ( Boote op på win. cd, og velge innstallasjon og først velge reparation når den kommer op med at det ligger en windowsinnstallasjon i forveien) Husk å lav en win. update etterpå. Hjelper dette ikke, så skal du kanskje lave en formatering og nyinstallation. Hilsen tukols Lenke til kommentar
Laffen_styx89 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg sliter med det samme problemet med at memory sticken og iPoden ikke funker USB'ene som jeg snakker om sitter på HK etter jeg formaterte ville ikke dette fungere..... noen som vet?? Lenke til kommentar
model-76 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 jeg har akkurat samme problemet som Lochness. jeg har musa, scanner, usb penn (mini cruiser) og gamle canon camera som går på usb og de funker utrolig fint. men når jeg skal installere printer eller den nye kamera så går det ikke, selv om pc-en kjenner igjen enheten (f.eks. canon ixus ...) jeg har prøvd å installere usb driveren, men til ingen nytte. det hjalp heller ikke å installere printer via paralell kabel. hele installeringsprosessen stopper opp. ellers har aldri noen problemer med pc-en. jeg følger spent med dette temaet som ble satt opp. bra at du står på og stiller spørsmålet. og en ting til. jeg får også lyden bep,bep,bep (3 ganger i steden for 1) når det kobles kamera eller usb pennen. Lenke til kommentar
Laffen_styx89 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg fikk beskjed om at PS2 skulle få dette problemet til å funke etter jeg hadde installlert det funker fortsatt ingenting........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå