George Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Er det noen som har erfaringer på dette området ?? I utgangspunktet vil jeg ha en spiller som kan lese mp3 filer fra CD'er... hvilke merker er testet og godkjent ?? .. :smile: Lang batteritid er greit å ha, det samme gjelder features som å vise hvilken sang som spilles osv... Lenke til kommentar
Borf Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 eg har ein mp3 spiller som leser mp3 frå cd, av merke JazPiper det er grei nok. noe negativt, den tar lang tid etter du har slåt den på til det kjem lyd ut av han, baterikapasiteten er begrensa eg bruker noen oppladbare bateri 1000mA dei varer i ca3timer, og den første eg fekk hadde eg i 3veker før den klikka, random funksjonen er litt rar kan noen ganger spille same sang 3 ganger ettereinan posetivt er at den var billig (ca900) og den er fin og blå, og at du kan ha med deg masse musik Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Apple sin mp3-spiller er rålekker. Men den tar ikke cder.... Du får mp3-cdspillere som tar MiniCD eller CD-Singel (200MB elns) hvis det kunne vært noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå