GenericName Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 om jeg husker riktig er xna en utmerket fysikkmotor? husker det ble sluppet et par videoer hvor Saleen S7 ble utsatt for noen heller kraftige kollisjoner og bilene ble realistisk knust, både mot fjellvegg og bil mot bil jeg tror nok xna vil gjøre mange spill bedre Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 XNA er vel et utviklerverktøy som skal senke tiden og kostnadene det tar å utvikle et moderne spill. Selv om spill kanskje blir delvis like grafikkmessig, så er det ikke det spill går ut på. Jeg tror ikke spillene blir altfor like uten at utviklerene selv ikke gidde utnytte verktøyet de har. Dersom de har et veldig lik utviklerverktøy så må forhåpentligvis utviklerene tenke litt nytt, mer i retningen av gameplay. Noe som flere utviklerer burde, for ved et eller annet tidspunkt så vil ikke grafikk ha noen betydning lenger. Iallefall min mening om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå