the animal Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) som det sier: etter litt fram og tilbake så kjøpte jeg meg dennaX800 blokka men det som jeg stusset litt på er at det står den passer til alle X800 baserte kort, så jeg tenkte vel jeg har et (X800) XT så den passer vel men etter min stor forundring så kommer det en kondensator og noen (tror det er spoler) i vegen for monteringen Har et Powercolor X800XT PCI-E HJELP MEG om mulig det er -----EDIT----- virker som det er flere med samme problem Microplex sitt forum Endret 19. mars 2005 av the animal Lenke til kommentar
lordbiggi Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 EG har eit Asus AX800XT. på dette var det strømmtilførselen til viften som sto i veien. det eg gjore var at eg bare fjernet den:) Lenke til kommentar
the animal Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 EG har eit Asus AX800XT. på dette var det strømmtilførselen til viften som sto i veien. det eg gjore var at eg bare fjernet den:) den er i vegen den å men det tenker jeg ikke på for den er lett å fjerne Lenke til kommentar
the animal Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 etter litt borring og sliping så fikk jeg blokken til å passe men seriøst det er dårlig reklame av microplex å skrive at den passer til alle X800 kortene når den ikke gjør det Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Bruker denne på mitt X850XT og da er jeg under 20 grader ved full load,bytter den ikke ut, da den har tjent meg trofast på flere ATI kort . http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DDMAZE4GPU Lenke til kommentar
smy Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...C23357&toc=5432 har den her load er på 26-28 ca Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå