rand0m Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Noen som vet om noen andre programmer med like stor tilgang på musikk som audiogalaxy hadde.AG er som kjent ubrukelig nå som så godt som alt er sperra for download. Kaazaa er selvfølgelig ikke et alternativ da dette er et fullstendig ubrukelig program når det gjelder musikk. Den 128kbit sperra er direkte latterlig, i tillegg er det alt for vanskelig å finne litt sære sanger/mixer.WinMX har også alt for lite. Lurer bare på om det fins noen andre programmer som er brukbare og som har en del musikk. Lenke til kommentar
zane Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Kazaa lite har ingen begrensinger på bitrate, inneholder ikke spyware og ikke er det popups heller. Jeg finner det meste av musikk der. Les mer her: http://www.wired.com/news/mp3/0,1285,51916,00.html Lenke til kommentar
rand0m Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 hmm, sist gang jeg brukte kaazaa for en måned siden eller no var det umulig å finne sanger på mer enn 128kbit.. har dette blitt tatt vekk i en ny versjon? Lenke til kommentar
zane Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 hør, kazaa lite jeg snakker om, en hacket versjon av den orginale kazaa Lenke til kommentar
rand0m Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 råger :smile: laster ned en gnutella klient jeg.. er i hvertfall ikke noen fare for at det nettverket blir lagt ned.. kazaa blir sikkert saksøkt sønder og sammen snart likevel, og med mange av gnutella klientene er det i hvertfall ikke noe spyware f...skap og kbit sperrer Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Hvor kan j få tak i Kazaa lite ? Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-06-28 23:08, rand0m skrev:hmm, sist gang jeg brukte kaazaa for en måned siden eller no var det umulig å finne sanger på mer enn 128kbit.. har dette blitt tatt vekk i en ny versjon? Det er FULT mulig å finne sanger på over 128kbit du må bare fucke litt i registeret først :smile: :smile: :smile: Trur jeg leste det på http://www.astalavista.com et sted... HYssssss ! Sephiroth Lenke til kommentar
hurst Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 direct connect funker også bra til musikk :smile: Jeg har sluttet totalt med winmx og kazaalite.. Har også slutta med å laste ned en og en sang. Liker jeg en sang laster jeg like godt ned hele albumet som sangen kommer fra Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Xolox (www.xolox.com) er verdt en sjekk, for de som liker gnutella. Fremdeles litt beta men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå