Gå til innhold

alternativ til audiogalaxy

rand0m

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen andre programmer med like stor tilgang på musikk som audiogalaxy hadde.AG er som kjent ubrukelig nå som så godt som alt er sperra for download. Kaazaa er selvfølgelig ikke et alternativ da dette er et fullstendig ubrukelig program når det gjelder musikk. Den 128kbit sperra er direkte latterlig, i tillegg er det alt for vanskelig å finne litt sære sanger/mixer.WinMX har også alt for lite. Lurer bare på om det fins noen andre programmer som er brukbare og som har en del musikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

råger :smile:

laster ned en gnutella klient jeg.. er i hvertfall ikke noen fare for at det nettverket blir lagt ned.. kazaa blir sikkert saksøkt sønder og sammen snart likevel, og med mange av gnutella klientene er det i hvertfall ikke noe spyware f...skap og kbit sperrer

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-28 23:08, rand0m skrev:

hmm, sist gang jeg brukte kaazaa for en måned siden eller no var det umulig å finne sanger på mer enn 128kbit.. har dette blitt tatt vekk i en ny versjon?

Det er FULT mulig å finne sanger på over 128kbit du må bare fucke litt i registeret først :smile: :smile: :smile:

Trur jeg leste det på

http://www.astalavista.com

et sted... HYssssss !

Sephiroth

Lenke til kommentar

direct connect funker også bra til musikk :smile: Jeg har sluttet totalt med winmx og kazaalite..

Har også slutta med å laste ned en og en sang. Liker jeg en sang laster jeg like godt ned hele albumet som sangen kommer fra :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...