lokeland Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Vet det finnes mange stoler og masse "vibreringsmaskiner" tilpasset film. Lurer på hvor man kan få tak i dette? Kan noen linke? Har vært prikken over I'en for en 14 åring! Noe å brife med og gir jo en ekstra feeling når jeg og kameratene mine skal se film.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Fant en såkalt rumperister nå: http://www.avhifi.no/main.php3?PI=11&PNO=11110 Tøff og billig! Noen erfaringer eller innspill? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 noe sånt som dette her? den ser kjempe tøff ut!1111111oneoneoneoneoe Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Fet å spille på men ikke for film! Sett litt på det og man må jo få veldig vondt i ryggen da.. Ville heller gått for rumperistern! Men er den kraftig? Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Du må egen forsterker til rumperisterern. Lenke til kommentar
striky Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Romperistere gir uten tvil en ekstra dimensjon til film, effekten av disse kan kun erstattes med ekstremt kraftige subwoofere. Nevnte Clark Synthesis TST har jeg hatt selv, og har bare lovord å si om disse. Husk på at du må ha en egen forsterker til å drive en romperister, og da holder det lenge med noe du kjøper brukt til en billig penge, så lenge den yter nok effekt (minimum ca 50 watt RMS for den minste TST'en) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå