DJ_Dark Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jadda! Ferry Corsten kommer snart ut med et nytt album som skal ha tittelen L.E.F (Loud Electronic Ferocious)!! Jeg GLEDER meg! Flere som gjør? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 ehm... nei..? hehe joda.. det blir nok bra det Har du mer info? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Infoen som her følger er fra www.ferrycorsten.com/forum ! Det er info om L.E.F. konseptet og en liten del om det nye albumet (kortet ned): L.E.F. is a brand new concept by DJ, producer and remixer Ferry Corsten. Under this name he is going to perform in various Dutch clubs. L.E.F. means 'Loud Electronic Ferocious' and it perfectly describes Ferry Corsten's unique sound. Dance Therapy and Panama are going to be responsible for the first edition of the L.E.F. party concept. L.E.F. is also going to be title from Ferry Corsten's next artist album. The 'Right Of Way' follow up will contain Ferry's own specific sounds! På forumet har det en stund nå blitt diskutert evt. sanger som kommer til å være på det nye albumet. Sanger som "Cubikated" og "I Love You" kommer kanskje på albumet + evt nye sanger som har kommet ut etter "Right Of Way" kom ut i 2003. Jeg har troen på at dette kommer til å bli et genialt album Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Vi gleder oss Gjett om! Jeg kommer med mer info her når jeg får mer info.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hmm, aldri skjønt greia med de "flinke" DJ'ene. Det er jo mye kulere med folk allà E-Type og D-Devils. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 E-type er jo mer dance da.... Men vet du hva...? Da har vi forskjellig musikk smak Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det ser slik ut gitt. Jeg foretrekker mer innenfor elektronikasjangeren: Erlend Øye, DJ Peer, Kraftwerk og ikke minst fantastiske Wolfsheim. PS: Kai Tracid og Jurgen Vries er ikke så verst de heller. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hmm, aldri skjønt greia med de "flinke" DJ'ene. Det er jo mye kulere med folk allà E-Type og D-Devils. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 E-Type er Dance, ikke Trance (mange som forveksler dette) L.E.F høres bare ut som enda et nytt "konsep" ala System F... Ut ifra den meldingen, kan det se ut som om det blir et Live album? Siden det skulle tas opp på klubber i nederland? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 E-Type er Dance, ikke Trance (mange som forveksler dette) Sa jeg at E-Type var Trance? Sa bare at det fenget meg mer enn mange av de såkalte "flinke karene". Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 E-Type er Dance, ikke Trance (mange som forveksler dette) L.E.F høres bare ut som enda et nytt "konsep" ala System F... Ut ifra den meldingen, kan det se ut som om det blir et Live album? Siden det skulle tas opp på klubber i nederland? Lurer på det jeg og, men i tillegg skal det være en bonus CD / DVD (det vet vi ikke enda) Hvis det blir en CD så blir det en CD med de beste mixene til Ferry, og DVD versjonen tror jeg vil være ett opptak fra Right Of Way konserten han hadde for halvannet år siden! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ja enten opptak av right of way, eller muligens opptak av de klubbene han skulle spille på (under L.E.F) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Tror det enten blir fra Right Of Way konserten eller fra Trance Energy 2005.. Hørte no snakk om det Endret 22. mars 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 synes at ferrys set på TE2005 var dårlig han er jo flink til å mixe, men synes låtvalget var dårlig... bare overplayed tunes hele veien! Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 synes at ferrys set på TE2005 var dårlig han er jo flink til å mixe, men synes låtvalget var dårlig... bare overplayed tunes hele veien! Har ikke hørt TE settet enda jeg =/ Ikke jeg heller. Har du tracklist? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Jepp! Her er den: Ferry Corsten VIP Party @ Trance Energy, Jaarbeurs Utrecht (NL) - 12-02-2005 01. Endre - I Kill For You (Original Mix) 02. Solid Globe - Lost Cities 03. Ferry Corsten - Sweet Sorrow (The Thrillseekers Remix) 04. Vadik - Fate 05. Marcos - Cosmic Strings (Original Mix) 06. Avanto - The Flute 07. Mirco de Govia & Ronski Speed - Asarja (Mirco de Govia Remix) 08. Josh Gabriel - Alive (Instrumental Mix) 09. Ferry Corsten - Holding On (Ferry Corsten's Flashover Remix) 10. Elles De Graaf - Let Me Show You (Ferry Corsten Remix) Ferry Corsten Mainstage @ Trance Energy, Jaarbeurs Utrecht (NL) - 12-02-2005 01. Dead Can Dance - Sanvean (Intro) 02. Ferry Corsten - Sublime 03. LSG - Netherworld (Oliver Lieb 2005 Mix) 04. Fire & Ice - Para Siempre (2005 Remix) 05. Ferry Corsten - I Love You 06. The Thrillseekers - Synaesthesia (Ferry Corsten Remix) 07. Ferry Corsten - Star Traveller 08. BT feat. JC Chasez - The Force Of Gravity (Ferry Corsten Remake) 09. Ferry Corsten - Sweet Sorrow (The Thrillseekers Remix) 10. Mac Zimms - Kenetic 11. Ferry Corsten - It's Time (Ferry Corsten's Flashovered Flashover Mix) 12. Ferry Corsten - Rock Your Body, Rock (Ferry Corsten Remix) 13. ID 14. William Orbit - Barber's Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix) 15. FB feat. Lena – Who’s Knocking? (Ferry Corsten Remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Hmmmm... Det ser ut til at det kommer flere Ferry album framover... Det er et nytt et som skal komme ut i Juli.. Med navnet Passport: Kingdom Of The Netherlands. Dette er et spørsmål tatt fra et intervju som er blitt gjort på hjemmesiden hans: Question by djgolf: Will you release new World Tour or Global Trance Missions compilation since you had world tour in the US last year? Answer by Ferry: In July I will release the first edition of my new mix album series called Passport: Kingdom Of The Netherlands. It will get a full release in the U.S. as well as the rest of the world. -- Jeg gleder meg til det og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå