Gå til innhold

Resident evil 4, ting som du kan selge i spillet

div_

Anbefalte innlegg

Kjøpte det nylig, en helt ny oppevelse i RE serien, kanskje noen her har kjøpt et amerikansk versjon og rundet det allerede,så det jeg lurer på, hvor mange av tigene skal settes sammen til å oppnå høyere salgs verdi (utenom kruset og maska)? Ser jo at du ikke kan ta feil, og selge en nøkkelting og demed stå bom fast spillet

Har den fjortis president jenta dinglende etter over en bro, er i et hus der det kommer horder med fiender inn, som jeg ikke klarer å ta meg av=game over. Er det langt igjen i spillet før jeg finner de resterende "plug ins" til det kruset, og den tiaraen, slik at jeg kan få saftig betalt?

Må nesten også få vite taktikken å overvinne disse fiendene i huset også, nå har jeg måttet restarte 18 ganger nå, for jeg kommer ikke videre, noen tips?

Endret av div_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei nå har jeg prøvd den masive zombie attacken i det huset 30ganger, gir opp kommer ikke lengre. Det stanset visst her, kun 1 ting å gjøre. Kjøpe actionreplay og jukse meg gjennom denne delen

Råd til andre.Spar på ca 30++ shorgun shells, til bruk i kapittel 2.3 i spillet, så kan det være dere greier det:-/

Vel da gikk det, et tips er å stå ved et vindu i 2 egt,(det som vender mot der du kom) når du kommer til det stykket, og hver 5-10sek snu deg for å skubbe unna de som kommer, dermed kan du overleve selv med lite hagle kuler

Endret av div_
Lenke til kommentar

Heldig du, hadde så forferdelig lite ammo igjen , man det gikk.

Hvordan gikk det med trollet i den "dalen" da, gjelder bare å ha litt timing, og skyte kjettingen på dør 1 først, så går det fint

Noe som er irriterende er at "dodge" funksjonen forandres til stadighet, så når du er klar, så er det plutselig en annen kombinasjon

Endret av div_
Lenke til kommentar

En god ting å gjøre i huset hvor zombiene kommer inn, er å stenge for alle vinduer og denslags ved å dytte skapene foran. Bare gå ved siden av skapet og trykk A når det kommer opp på skjermen.

Også er det fint å stå sammen med han kompisen din, han er god å ha =)

Tim.

Lenke til kommentar

He takk, er forbi nå.

Endte med at jeg ble skutt av han Spanjolen under ett av forsøkene( i en kutt- sene, han likte vel ikke att jeg traff han, men han sto jo i veien gitt, litt "artig" detalj)

Stresser litt med han "pelle stankelbein" på den låven, men gidder ikke ofre 30 000 på en RPG.

Endret av div_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...