rubjell Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg har rengjort min bærbare pc og da jeg skrudde den sammen igjen, hadde kun av tastatur, skjedde følgende, pcen starter opp og går normalt, vifta virker, dvd rommen virker og alt tyder på at harddisken går som vanlig og, men skjermen er helt svart og tastaturet fungerer ikke, hva har skjedd?? Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Det har sikkert skjedd et eller annet galt ja... Lenke til kommentar
rubjell Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Men q tips, og det var bare vifta jeg rengjorde, før jeg satte den sammen igjen Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Tipper du har dratt ut en ledning et eller annet sted når du tok vekk tastaturet. Hvordan vet du at tastaturet ikke virker, forresten, nå du ikke kan se noe på skjermen i alle fall...? Geir Lenke til kommentar
rubjell Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 kan det være ledningen til skjermen jeg har ødelagt da? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Prøv å trykk på alle knappene på tastaturet mens maskina er av. Mener jeg har opplevd at PCer ikke vil starte pga en knapp som er trykt inn. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 kan det være ledningen til skjermen jeg har ødelagt da? Behøver ikke være ødelagt, kanskje den bare er løsnet... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå