andjoha Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Har brukt TvTool i etpar uker nå, og ikke støtt på noen problemer før nånetopp! det første som skjedde når jeg startet TvTool, var at den "Please wait while searching hardware" kom opp, den som alltid kommer første gangen man starter det, men aldri siden. Etterpå kom det en annen boks opp som sier "TvTool was unable to detect a TvChip on your card. Please have a look in the FAQ to solve this problem". eneste som var behjelplig i faq'en, var dette bildet her: http://tvtool.info/jpgs/properties.jpg når jeg går inn på settings/advanced/geforce3 ti200 hos meg, så står det ikke noe TV Encoder Type. så for meg virker det som det ikke er programmet det er noe iveien med.. men tvchip-tingen plutselig har "forsvunnet" ifra kortet? det store spørsmålet mitt da er hvor den er blitt av? den virka jo for bare noen timer siden, og har ikke installert noe som helst software eller hardware etter det..(???) Har et asus gforce3 ti200 delux kort. noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå