Gå til innhold

Marlboros skjulte budskap?

Anbefalte innlegg

En kompiss av meg fortalte meg for noen dager siden at Marlboro (røyken) hadde et skjult budskap på pakken sin.

Budskapet skal vist nok være en neger som blir hengt (stammer sikkert fra sørstatene på 1800 tallet)

Jeg legger ved et bilde så kan dere se selv

Hold tommelen over det markerte område på M`en, så skal dere vistnok se beine til en svart man som blir hengt

Hva tror dere om saken?

post-57-1111243986_thumb.jpg

Endret av RaveNEyeS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan se for meg den festen der en gjeng med samlet IQ på 23 drakk billig vodka og en eller annen satte tommelen på sigarettpakka og sa "Gjett hva dette er?"... :thumbdown:

For ikke snakke om han som synes det faktisk var morsomt og fortalte den videre til han som fortalte den videre til han som fortalte den videre til kameraten din. (Muligens over et par generasjoner.) Og i mellomtiden var tidenes dårligste vits blitt til et skjult budskap.

Jaja...

Geir :)

Lenke til kommentar

Dette er da "gammelt nytt", triks man viser i fylla når samtaleemnet dabber ut og en pakke tilfeldigvis ligger på bordet. Fins flere "tegn" også men ser ingen trang til å greie ut for de her.

Og til påstanden om at KKK eier 70% av Marlboro.. Philip Morris ville i så fall vært det aktuelle selskapet. Sjekk selv opp verdien av Philip Morris, regn ut hva 70% av det er, og jeg vil nok tro du vil si deg enig i at det kun er bullshit.

Lenke til kommentar

Visste du at hvis man stokker om på bokstavene i matkjeden ICA får man..CIA!!!!!!! De er med andre en del av den globale dekkoperasjonen om å kartlegge folks vaner så alien-overlordene kan ta over verden ved å imitere menneskelig atferd fullstendig.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Visste du at hvis man stokker om på bokstavene i matkjeden ICA får man..CIA!!!!!!! De er med andre en del av den globale dekkoperasjonen om å kartlegge folks vaner så alien-overlordene kan ta over verden ved å imitere menneskelig atferd fullstendig.

:thumbup:

Ja eller den med jarle fra åpen post når han vrenger en Rema pose ved siden av. så blir det amer-ica. han sier også det er noe overvåknings greier :!:

edit: leif :thumbdown:

Endret av jonasdaman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...