RaveNEyeS Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) En kompiss av meg fortalte meg for noen dager siden at Marlboro (røyken) hadde et skjult budskap på pakken sin. Budskapet skal vist nok være en neger som blir hengt (stammer sikkert fra sørstatene på 1800 tallet) Jeg legger ved et bilde så kan dere se selv Hold tommelen over det markerte område på M`en, så skal dere vistnok se beine til en svart man som blir hengt Hva tror dere om saken? Endret 19. mars 2005 av RaveNEyeS Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Det er 3 k'er på pakken og.. KKK altså Er sikkert bare myter alt sammen. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 70% av marlboro er eid av kkk Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Ser ikke det. Edit: HAHAHA, tåpelig. Go KKK Go!.. Endret 19. mars 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Og hvis dette stemmer, hvor vil man egentlig med dette budskapet Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Av alle idiotiske ting... hadde denne tråden ligget under humor så kunne man akseptert som et dårlig forsøk. Men å legge det inn her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Sorry mac, men kameraten din er full av bullshit. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Det der gjelder da for alle serif-fonter? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 oi! hele det latinske alfabetet er rasisitsk! give me a huge f.ing break Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 70% av marlboro er eid av kkk Det visste jeg ikke...Hvorfor er de så interessert i tobakkbransjen Lenke til kommentar
havfal Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Funnet på i fylla? Hvis kompisen din mener dette seriøst, så er det mange rasistiske organisajoner. Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Ånei! Jeg skal aldri røyke Marlboro igjen! Dustete... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Kan se for meg den festen der en gjeng med samlet IQ på 23 drakk billig vodka og en eller annen satte tommelen på sigarettpakka og sa "Gjett hva dette er?"... For ikke snakke om han som synes det faktisk var morsomt og fortalte den videre til han som fortalte den videre til han som fortalte den videre til kameraten din. (Muligens over et par generasjoner.) Og i mellomtiden var tidenes dårligste vits blitt til et skjult budskap. Jaja... Geir Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Dette er da "gammelt nytt", triks man viser i fylla når samtaleemnet dabber ut og en pakke tilfeldigvis ligger på bordet. Fins flere "tegn" også men ser ingen trang til å greie ut for de her. Og til påstanden om at KKK eier 70% av Marlboro.. Philip Morris ville i så fall vært det aktuelle selskapet. Sjekk selv opp verdien av Philip Morris, regn ut hva 70% av det er, og jeg vil nok tro du vil si deg enig i at det kun er bullshit. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Visste du at hvis man stokker om på bokstavene i matkjeden ICA får man..CIA!!!!!!! De er med andre en del av den globale dekkoperasjonen om å kartlegge folks vaner så alien-overlordene kan ta over verden ved å imitere menneskelig atferd fullstendig. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Visste du at hvis man stokker om på bokstavene i matkjeden ICA får man..CIA!!!!!!! De er med andre en del av den globale dekkoperasjonen om å kartlegge folks vaner så alien-overlordene kan ta over verden ved å imitere menneskelig atferd fullstendig. Ja eller den med jarle fra åpen post når han vrenger en Rema pose ved siden av. så blir det amer-ica. han sier også det er noe overvåknings greier :!: edit: leif Endret 20. mars 2005 av jonasdaman Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 L'en og B'en ligner på WTC... Kanskje Marlboro var med på angrepet i 2001? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Ok...tror jeg bare stenger denne jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg