Dr_VingTor Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Har bestilt meg en rør-forsterker på 2x50W (KT88 rør) http://www.diyhifisupply.com/diyhs_ella.htm lurer på hvilke høytalere som vil passe til en slik forsterker. bør vell ha noe med over 90dB/W/m (følsomhet over 90dB), og jeg vil jo ha høytalere med bra lyd i... og jeg vil helst ikke over 6000 kr for et par... noen anbefalinger, og ting jeg bør tenke på ? kan hende jeg bygger høytalerne selv (hvis jeg kan få de til bra og spare en del penger på det), så forslag til elementer og ting som jeg bør tenke på da tar jeg også gjerne i mot... Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Klipsch Rb35 bør være en grei kombinasjon rent effektmessig. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Enig med cdrom. Klipsch passer glimrende til rørforsterkere. Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 takk har sett litt på de og de ser jo bra ut... må dra å høre på noen over påske... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå