morbo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hei folkens, etter mange godord kjøpte jeg GT4 her om dagen. Problemet er at jeg ikke finner ut hvordan jeg setter spillet til å bruke Driving Force-rattet istedetfor den analoge kontrolleren. I options-menyen kan jeg sette opp tastebindinger og slikt, men i selve race-mode vil den kun bruke analog. Dessuten er det kun i Options-menyen rattet ser ut til å fungere. Snur eller trykker jeg på knappene på rattet skjer det ingenting i de andre menyene, og altså heller ikke i race mode. Jeg spanderer en øl på den som kan hjelpe meg Cheers Rolf Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 har du plugget rattet i maskinen? Her hos meg funker ikke vanlig controller i race når jeg har rattet koblet i. skal ikke være noe mer hokus pokus enn det.. Lenke til kommentar
morbo Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Joda, den er plugget i. Som sagt fungerer den i options-menyen, men også bare der. Jeg har kikket, lest og googlet, men finner ikke noe om hvordan jeg skifter default kontroller. Tenker jeg prøver å restarte med kun rattet plugget i. Lenke til kommentar
TinY Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 har du husket strømmen til rattet? vis du har glemt det lyser rattet men du får ikke brukt det. Lenke til kommentar
morbo Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Jepp, strømmen er plugget i. Når jeg slår på PS2 så tar den den obligatoriske "full sving venstre - full sving høyre". Dessuten fungerer alt som det skal i WRC4 og Richard Burns. Er det ikke noe option i GT4 hvor en sier hvilken kontroller som er standard? Cheers Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 nei, ingen sånn option.. den skal ta det automatisk.. Lenke til kommentar
morbo Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Se der ja! Det var bare litt fikling som skulle til. Jeg flyttet analog til port 2 og rattet til USB-port 1 så var det i boks. Takk skal du ha Musty, jeg spanderer en øl neste gang jeg treffer deg på byn Cheers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå