levlex Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Sniktitt på SE K600 Sony Ericsson K600 er et av selskapets mest spennende produkter dette året, og er blant de desidert minste 3G-telefonene som er ventet dette året. Til tross for det, kan telefonen ta skikkelige bilder i 1,3 megapikslers oppløsning og ringe med videotelefoni. Vi har prøvd Sony Ericssons nye 3G-håp! Les artikkelen her Lenke til kommentar
Algron Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Fin sniktitt! Fant en skriveleif: Men med tanke på bildene holder en såpass høy oppløsningg at de kan skrives ut på fotopapir og brukes på datamaskinen, så duger det godt i lengden. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Fin sniktitt. Hvis prisen blir riktig for meg så tror jeg faktisk at dette kan bli min neste mobil framfor K750i og W800 Synes designet er veldig pent også. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 syns dere kanskje ikke tar denne mobilen for det den er... K600 er ment å være en mid end mobil, og blir også priset til en moderat pris, og i den klassen eksisterer ikke minnekort eller at mobilen skal fungere som en fullblods mp3 spiller!!! Kun ment å ha mp3 lydfiler som ringetone... Og det tatt i betraktning virker det som om den har mye å by på! Skjønner heller ikke det med at SE er en av sinkene til å tilby UMTS mobiler?!? Hvem sammenlikner dere med da?!? Er vel kun en leverandør som har hatt seriøse 3G mobiler hittil og det er Nokia. Siemens har jo ennå ikke kommet med noen 3G mobil på markedet ennå. S/// sin Z1010 ble lansert i fjor, så også V800, ikke noen småtasser men dog... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Fin sniktitt av en fin telefon! Lenke til kommentar
robot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Fin sniktitt det der. Telefonen har fint design. Denne nå jeg bare ha etter k700i. eller kanskje vente til k750 :!: . Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Her er en omfattende test av K600. http://www.mobile-review.com/review/sonyer...n-k600-en.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg