harald_ Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hva er det som skal til for å få om registrert en bil fra 5 til 8 seter? Bilen er en carvelle 89/90 modell Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 ein telefonsamtale til biltilsynet? det er det enkleste... eller ved neste eu so kan du komme med fleire seter og spørre om dei kan omregistrere den til 8 seter med det samme for å spare peng Lenke til kommentar
eab Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Tror man må innnom en trafikkstasjon for å omregistrere et kjøretøy fra 5 til 8 seter. Man må vise kjøretøyet og at ombyggingen er korrekt utført. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg sier meg enig med Ezekiel, uten å ha for mye peil på sånt... Har selv en Peugeot 205 GTi 1.6 som det er satt en 1.9 GTi maskin i, uten at det har vært noe pes gjennom EU-kontroll tidligere, så er lettere å få godkjent noe der det er fabrikbygd samme greiene som du holder på med... Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 det er klart at man må vise bilen. med ein samtale til biltilsynet meinte eg at det er enklest å ringe dei og spørre. der får han førstehånds informasjon og alt som trengs for å få det gjennomført skikkele Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå